leuk dat je gaat winkelen Anja! veel plezier! ennne wat betreft die test... ik duim nog wel voor je hoor! Cin , nou idd zeg je bent geen crisis opvang hoor! goed van je dat je zo op je strepen staat en duidelijk maakt waar je voor staat! haha wij waren gisteren ook snel klaar!!! was wel ff fijn zo snel , soms vind ik snelle sex fijner als zo langzaam haha. ligt er maar net aan in welke stemming ik ben tummeltje jaa ik heb mooi gedroomd vannacht!!! nu nog werkelijkheid worden he! maarre hoe gaat ie met jouw... kun je je rust een beetje nemen!? en is alles nu klaar in de kinderkamer? Debby fijn dat je wel medicatie krijgt! hoop dat ze ook werken meid! vind het zo rot voor je dat je telkens zo misselijk bent! idd zoals de arts zegt , zo kan het ook niet langer doorgaan... heel veel sterkte! Duchess met jou alles goed vandaag? hebben jullie fijn gewandeld!? Nou meiden hier is het hele huissie weer schoon!!!!!! nu ff lekker niks doen , oja moet nog wat dingetjes uitzoeken voor de belasting aangifte... Liefs ella
haha elaa maar dat is het hem net het was juist helemaal niet snel,1.5 uur ofzo maar ik was al na 3 minuten haha ja je weet wel.. och ja we zullen zien.. ik heb trouwens juist gedroomt dat ik ging zwemmen terwijl ik nooit zwem?? er waren ook een paar zp ladies aanwezig whaha.. en onze namen stonden in onze nek getatoeerd??? ja wasig maar het leek net echt hahaha
heb vannacht gedroomd...ik was zwanger en kort ervoor iemand anders ook...we waren al dikke buiken aan het vergelijken...net test gedaan hahaha. maar het was iemand van het forum....dus er zit een zwangerschap aan te komen!!!
woehhh spannend mirannn!!! haha.. we zullen zien he meiss.. ik geloof wel heel erg in jou voorgevoel!!
ja helaaas is dromen dat ik zwanger ben niet synoniem aan zelf zwanger zijn...vaak meer aan iemand anders hahaha...dus misschien wel 2 zwangeren....in korte tijd!!
hahaa cin , wat een leuke droom! en konden we goed zwemmen!? maarre dat was wel snel ja!!! haha lekker toch!?! hihi
whahaha wat een onderwerp he ella hahaha ja ik weet niet er waren golven en ik stond met 2 andere meiden aan een ran vand het zwembad en 1tje begon te huilen en die ging ik troosten,en er was een klein meisje die mijn zonnebril weghaalde ofzo,die ben ik achterna gerent haha en toen sprong ik weer terug het water in??
hahaha tja die droom van jouw snap ik ook niet helemaal !!! ja haha vind het altijd wel leuk om daar over te praten. maar praat er niet met iedereen over hoor!
aha als jij het ook al niet snapt whaha snap ik het nog minder?? ik werd er wel wakker van en kon niet meer slapen dus zat om 7 uur al hier beneden terwijl ik om 2 uur pas naar bed ben gegaan haha
haha dromen.. zijn gekke dingen hoor.. ik droom tegenwoordig over mn band met mn vader.. en het huis waar ik ben opgegroeid.. heel maf dat dat nu ineens terug komt
ja gek he?? ik weet nog steeds absoluut niet waarom ik over zwemmen droom,ik heb volgens mij 10 jaar geleden voor het laatst gezwommen maar voor mijn gevoel gaat het juist over dat water stromende golven ofzo??
ja ik heb wel opgezocht maar dat slaat absoluut niet op mij volgens mij?? Golven Rustige, vloeiende golven in je droom duiden op het kalmer worden van je emoties. het kan ook een teken zijn dat er een belangrijke beslissing genomen moet worden. Als je golven hoort breken, is dit een teken van relaxdheid en tederheid. Niet zelden is deze droom een signaal voor oplevende sensualiteit. Als je droom dat je overspoeld wordt door een vloedgolf (tsunami) geeft dit weer hoe sterk je emoties zijn, en dat je wellicht tranen inhoudt die in het wakende lieven liefst zou willen laten vloeien.
Cin, ben je ook niet bang om te zwemmen, of heb je het er laatst over gehad? Of toevallig een topic hier gelezen? dat over mn vader en dat huis is wel te verklaren, de band met mn vader is nou ja.. niets, en zit er toch wel mee als de kleine geboren wordt, hij wordt wel opa. En van het oude huis heb ik nooit afscheid genomen, ben na een ruzie vertrokken.. dus denk dat alle onopgeloste dingen nu ineens naar boven komen ofzo.. :S
Water is een van de krachtigste en bekendste droomsymbolen. Als je water in je droom ziet, symboliseert het je onderbewuste, je gevoel en je emoties. Water is als het ware het smeermiddel van je psyche en vertegenwoordigt levensenergie. Het staat ook voor spiritualiteit, wijsheid, genezing en verfrissing. Als het water kalm en helder is, wil het zoveel zeggen dat je spirituele zelf goed in balans is. Het duidt op kalmte, innerlijke rust en verjonging. Als je bespetterd wordt met water, staat water symbool voor je behoefte om je expressiever uit te drukken en je behoefte aan vernieuwing. Als je drromt over kokend water, suggereert dit emotionele onrust. Kokend water kan ook betekenen dat onbewuste gevoelens aan de oppervlakte komen en klaar zijn om verwerkt te worden. Vies of modderig water in je droom betekent dat er (veel) negatieve emoties in je leven zijn. Je zou eigelijk tijd moeten vrijmaken om je gedachten weer vrij te maken en je innerlijke balans weer te hervinden. Vies water wil tevens zeggen dat je oordeel of denken momenteel onhelder is. Als je ondergedompeld bent in vies water betekent dit dat je je tot over je oren in een (ongewenste) situatie bevindt en overweldigt door je emoties. Als je stromend water hoort in je droom, duidt dit op zelfreflectie en gedachtes over je gevoel en emoties. Een droom waarin je over water kunt lopen suggereert dat je uiterst goed in controle bent over je emoties (voor zover een mens dat kan). het kan ook aangeven dat je de baas wilt blijven over je emoties en ze niet de overhand wilt laten krijgen. deze droom geeft aan dat je veel waarschijnlijk veel vertrouwen in jezelf hebt.