Het is zeker weekend. Heb ik de puf weer gevonden, is het zo rustig. Morgen middag ga ik met mijn vader naar Intratuin. 2 weken geleden ofzo is er een nieuw filiaal geopent hier, een heule grote, dus wil daar wel eens gaan snuffelen. Dus dan kom ik savonds als ik de puf heb nog wel even snuffelen hier, en morgenochtend ook. Zondag is mijn tante jarig die woont hier in de straat, wel een stukkie wandelen met de rolstoel, maar dan ben ik er ook weer ff lekker uit toch. Ga nu naar bedje.. slaaptabletjes werken weer en nu hopen dat mijn buik besluit rustig te worden maar ik vrees t ergste. Nog even doorzetten.... Heidi ik zou er dan toch vanuit gaan dat het nega is, helaas.
Heey meiden! @Debby; Hoop dat de tips van de homeopaat je een beetje helpen! @Duchess; Ohh vind het zo rot voor je Maar je kan het he, meis!! Nog iets meer dan 2 weken!! @Cindy; Hihi, toch een goed gevoel? Mooi zo! Dat strk ruiken herken ik hoor! zit helemaal goed als ik het zo hoor @Minnie; Spannend, nog een weekje!!! @Heidi; Heb slechte verhalen over de predictor gehoord Hoop dat ie écht posi is meis!! @Anja; *zwaai* zo.. heb niet zoveel nieuws heb een loge, dus ben er de rest van het weekend denk ik niet meer. Toevallig nu omdat ik zo vroeg wakker was Dus meiden.. allemaal nog een fijn weekend!!
@Tummetje; Fijn weekend meid! @Duchess; Nog eventjes meid je komt er wel!! Nog iets meer dan twee weekjes en dan heb je je meisje sowieso in je armen! *knuffel* @Heidi; Ik hoop toch op een posi test hoor... Maar ik zou er helaas niet vanuit gaan. *knuffel* @Yvy; He! Hoe is het met jou, alles goed met jou en je kleintje? @Hier; *ego modus aan* Mannetje is al de hele nacht weg ergens in Amsterdam ik heb geen idee waar -ie uithangt en kan er niet van slapen. Hele nacht gewerkt en heb nog steeds geen oog dicht gedaan. Wist dat -ie naar vrienden ging maar hij zou om 3 uur thuis zijn. En inmiddels is het bijna 9 uur en hij is er nog niet. Al een paar keer gebeld, eerst om half 6, zou -ie zo thuiskomen zei ie en net belde ik weer, ja ik kom zo thuis zei -ie weer, zat -ie ergens in een coffeeshop. :x Pff nou het zal allemaal wel. Baal hier zo van he het ging net weer helemaal goed tussen ons... Begin er zo langzamerhand steeds minder vertrouwen in te krijgen er moet hier echt iets gaan veranderen anders vrees ik dat ík degene ben die er een punt achter zet. Kan wel janken, echt waar. *ego modus uit*
minnie gaat even booschapjes doen en naar een verjaardag en is er vanmiddag weer......wilde alvast even zeggen dat ik nog leef haha. tot straks meiden!
heeyy meidenn!!! @duch meisss echt nog even en dan is ze er hoor!!! ik vind je een heel sterke vrouw je houdt het al zo lang vol!!! en vind het echt knap van je hoor toppie*** @tumm ja ik voel me wel goed hoor ik ben nu ook echt nieuwsgierig naar maandag of dinsdag,,ik kan me bijna niet meer inhuden om te testen hahaha.. @heidi ik ben nu wel benieuwd ja naar de test?? wat het nou betekende... @anja gewoon blijven bellen meiss,want zo gaat het idd niet nee.. je bent met een beeb bezig enzo daar horen geen onzekerheiden bij toch ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meiss over waar hij uithong enzo.. want ik zou dat ook echt niet pikken zo hoor...en dan ook nog amsterdam @minnie tot strakkiess meisss.... @hier ik heb weer kanonnen van (.)(.) hoor!!! ik heb nog wel een goed gevoel maar het word steeds minder hoor hoe dichter ik bij de testdag kom hahahaha... zou er wel bij horen denk ik!!!
op je eerdere vraag...ja ik denk dat het raak is!! En aan die test te zien!!!!!!! wat een goeie streep zeg! En dan is die vaak in het echt nog duidelijker!
ja miran vind jij hem ook posi eruitzien?? ik eigenlijk ook wel hoor maar ik vind het dan gek dat de kruidvat test nega is??? meiden waar zijn jullie nou.. ik voel me echt remi alleen op het topic hier whahahha
jjjjjjjjaaaaaaaaaaaaaa er is iemand haha hallo cindy.... ja wel goed en met jou? ben je een beetje zenuwachtig of valt het mee?
bah ja heel zenuwachtig haha ik had vanochtend urine opgevangen en ik dacht nee ik doe het niet dus weer doorgespoeld pff hahaha
op dit moment heel sterk jah.. omdat alle geurtjes voorbij vliegen en ik weer kanonnen heb.. maar ik heb ook weer het ontkennen zeg maar!!!
spannend meid! ik ga voor je duimen! aankomende vrijdag mag ik voor de gonal f naar geertgen. waar spuit je die eigenlijk? gewoon in de buik?
ik in mijn been??? zoals je nu zit zeg maar en dan je been een beetje laten hangen en huppa prikken maar hahaha voel je niks van maar er zijn er genoeg die in de buik prikken maar dat lijkt me zo niet fijn??
Ik vind in mijn buik prikken juist wel fijn. Nouja, fijn... Maar ik heb mijn been ook niet uitgeprobeerd. Miranda hoe is het met jou? Ik hoop echt dat je er naast zit en dat je een posi test hebt binnenkort hoor. Cin ik hoop zo dat je zwanger bent! Het klinkt allemaal goed in ieder geval! Minnie spannend hoor nog een paar dagen! @Hier; Vent nog niet gesproken hij is wel thuis geweest zo te zien want zijn andere schoenen staan hier. Hij zal nu dus wel op zijn werk zijn maar ben nog niet uitgepraat met hem. Werd echt woedend wakker daarstraks. Ga zo werken dus ik ben weg, kom nog wel even bijlezen als ik uit mijn werk kom vannacht. *knuffels*
hey anja meiss... ik vind het echt zo rot voor je!!! ik begrijp dat je pissig bent hoor!! echt wel.. heeft hij nog niet gebeld ofzo??? want ik neem aan dat hij wel weet dat hij fout zat toch!!!
oei anja dat is niet zo netjes van hem zeg! dikke knuffel en gewoon boos worden hoor! denk dat ie wel weet dat ie fout zit anders was ie niet al weg ofzo. ik ga even met een stel vriendinnen een wijntje nuttigen. heb nu toch geen medicatie en moet toch ongesteld worden dus nu neem ik er toch echt nog 1 of 2.......of toch 3 haha. drinken jullie helemaal niet meer meiden?