minnie lekker van genieten hoor meiss!! ik drink eigenlijk nooit meer nee!! maar als ik ongi ben geworden en het valt in het weekend drink ik wel gewoon hoor!! 1 of 2 kan makkelijk ook met gonal-f staat in de bijsluiter haha geen ... tijdens dit gebruik!!!
@Drinken; Ik drink alleen alcohol als ik niet aan de medicatie zit. En als ik ongi ben drink ik ook wel eens wat. Vorige keer in de wachtweken heb ik sowieso geen druppel gedronken. Tijdens Puregon mag je in principe ook gewoon drinken maar ik weet niet, ik vind medicijnen en alcohol niet zo'n heel fantastische combinatie. Denk niet dat het de werking zal verminderen anders zou dat wel in de bijsluiter staan. Maar op de één of andere manier valt alcohol en medicatie bij mij nooit zo heel goed. Vind het niet erg ook, drink net zo lief fris of een sapje. @Minnie; Was het gezellig met je vriendinnen? @Cindy; Ik had hem maar eens een smsje gestuurd of hij nog leefde. Kreeg een doodnormaal berichtje terug alsof er niets aan de hand is. We hebben elkaar nog niet gezien omdat ik al aan het werk was toen hij uit zijn werk kwam. Maar dat gesprek komt er straks nog wel... Nu ga ik lekker slapen, druk gehad vannacht pfff. Tot vanmiddag dames dikke knuffel voor iedereen.
Jeetje Anja... Ben je niet zwaar kwaad? Nu heb ik een heel andere relatie met mijn man.. maar kan me dit echt niet voorstellen.. Knuff voor jou meis want lijkt me niet makkelijk!!!!! Alcohol.. tja zoals sommige wel weten drink ik helemaal niet meer (sowieso niet tijdens zwangerschap uiteraard) en daar buiten ook niet. Ik heb echt een teringnacht gehad echt waar. Had t gisteravond al gehad en nu helemaal. Ben de hele nacht wakker geweest van weeën en buikkrampen. Kan niet wachten bij te tanken maandag, heb dat echt nodig zeg jeetje. Voel me echt brak en trek t weer niet. Blehhhhhhh,
hey meiden!!! @duch meiss ik hoop voor jou dat het snel morgen is meiss,zodat je meer rust hebt,krijg je dan die pethidine prik??? @anja ik zou echt laaiend zijn meiss,hij heeft toch wel een excuus of helemaal niet??? @ego dames ik heb vanochtend getest,wij zien een heel licht streepje hij is bijna niet te zien??? of hij word nog donkerder,of er is weer niks,ik moet wel zeggen ik heb superveel gedronken gisteren mischien daarom zo licht... op de foto lukt echt niet maar ik ga mijn best doen voor jullie
Je hebt nog 2 dagen voor NOD dus niet gek dat ie licht is Cin!!! Maar wel een goed teken meis! Ik duim voor je! En ja krijg morgenavond de pethidine prik en dan een nachtje in t ziekenhuis slapen..
Moggeuh meiden, Was hier al eerder geweest..maar ff tussendoor wilde dochterlief spelen...die is nu lekker met de bal bezig...dus ff tijd om te koekeloeren en iets te zeggen. Duchess, hoop dat je maandag wel lekker kan slapen. Cin...foei!! Al getest...je zou tot dinsdag of woensdag wachten hahaha. Groetjes, Miranda
whaha ja maar ik kon me niet meer inhouden ik droomde dat ik ging testen,werd wakker en zei schatje zou ik?? hij zei eerst nee maar toen ik de trap af rende(moest heel erg) zei hij ja doe dan!!! hahaha ik heb gister echt superveel gedronken dus mischien ook daarom,maar we zien hem echt moet er wel de gekste dingen mee uithalen maar er staat iets!!!! haha of ik beeld het me in maar als dinis hem ziet?? ok ik hoop echt dat je toch goed bij kunt rusten meiss voor 1 nachtje,dat kan al veel doen toch
haha miran jaa kinderen he,lijkt me leuk op zondag ochtend hier het park in bij de eendjes gaan kijken haha
oh ja ik had door mariek nog laten pendelen en dit typte ze naar me!!! babyhope: de pendel geeft ook bij mij aan maart 2010 en een jongen hij geeft ook aan dat er 2 miskramen zijn geweest voor deze zwangerschap en dat er nog een kindje gaat komen in de toekomst Hij zegt in totaal 2 jongens Toen ik vroeg of je nu zwanger bent geeft hij ja aan en hij geeft ook aan dat als je nu test hij positief is en niet door de pregnyl maar door zwangerschap Ik hoop het zo voor jullie, mijn duimen draaien overuren voor iedereen toeval of niet,,ik geloof er wel in,maar ben er wel voorzichtig mee
hmm ja ik zou ook graag naar de kinderboerderij lopen nu..maar zoals altijd het regend weeral eens.....bah!!
ja haha dacht ik ook dinis zei ja het staat bijna allemaal in je onderschrift??? maar we zullen afwachten,ging net p*e*en en had alweer een roze veeg,is wel frapant he elke keer als ik test verlies ik roze of word ik ongi????
wacht nu gewoon nog ff meis...het is nog zo vroeg...en je weet dat bijna 90% van de vrouwen positief zou testen voor NOD en toch gewoon ongesteld worden.... Ik denk jij niet hoor....maar het kan altijd. Dus enige optie is wachten wachten wachten!! Knuffel. (zou je aan dat meisje willen vragen of ze mij ook wil pendelen?) Miranda gerarda wilhelmina cornelia de gooijer-seegers geboren op 8 november te oss........(haal ik zo weer weg...hihi)
@cindy: foei foei meid! nu willen we toch wel een fotootje zien hoor. misschien dat we toch al wel iets kunnen zien. welk merk test heb je gebruikt? @duchess: balen dat je weeral een slechte nacht hebt gehad. morgen lekker een bijtanknachtje. dikke knuffel! @miranda: hier regent het ook. vind er niks aan zo. wil de zon en lekker op het terras kunnen zitten en in de tuin. haha. hoe is het verder met je?
ja ik ga het nu er neer zetten jah ja ik baal nu weer als een stekker whahaha och ja ik zei gister al tegen dinis,eigenlijk kan ik dat wel begrijpen als het deze ronde niet raak is,met al die medicatie die ik gehad heb toch!!! hij zei meiss de volgende ronde gaan we er gewoon echt voor!!!
minnie kv 2 voor 5 nee je ziet niks op de foto hoor hahaha ik heb alle fratsen al uitgehaald.. ik blijf het natuurlijk proberen dat snappen jullie wel he hahaha