ja we zijn ook wel een leuk stel samen! af en toe beetje gek doen maar dat hoort erbij. ik ben ondertussen even aan het simsen............
ja dat is hier dus ook nou,alle lamellen open en omhoog whahaha maar ja 2 dagen te vroeg hopelijk wordt ie donkerder...
deze zijn van mij van in de ochtend van de kruidvat.........de bovenste zo ziet die van cin eruit........
@cin: ze staan er al op haha. tja ik kan er wel steeds verdrietig om blijven maar we moeten ook weer naar de toekomst kijken he. en soms hebben we van die dagen dat we er weer even heel verdrietig van zijn maar ja dat hoort erbij he..............
ja dat klopt precies meiss,het blijft toch bij je,en je draagt het toch mee!! wij hebben de testjes van vorigemaand ook nog hoor,ook al hadden we dan geen echo gehad het blijft toch van ons!!
inderdaad zo vinden wij het ook. en de testen hebben wij ook nog steeds. en die kan ik ook nog steeds niet wegdoen.............
ja ik was even naar de wc,maar het word erger dus denk het weer niet?? maar toch 12 dagen na iui??? nog niet meegemaakt ik ben sinds de kliniek elke keer precies op tijd op dag 14 dus snap er eigenlijk niks van??
het bloeden werd erger!!! haha met 2 ienie mienie stolseltjes en alleen roze op papier niet in wc??? wel een late innesteling dan of niet
als er stolsels bij zitten dan kun je er vaak wel van uitgaan dat je ongi wordt..............tenminste zo vertelde de gyn mij...........
euh...kijk naar debby.... en ja dat kan hoor..je kunt ook nog bloeden als menstruatie...enkel is het dan vaak minder!! Dus het is ff afwachten meis....
ja daar dacht ik ook aan,bij deb jah het is gewoon super gek 12dpo toch?? ja het was een mienie stolseltje haha bijna niet te zien maar in de wc wel haha