ja inderdaad miran...........had even niet aan deb gedacht sorry cin! doe over twee dagen nog maar eens een test. dan zal ie al wel duidelijker moeten zijn dan.........
och ja het is weer afwachten... dat ik deze keer de hsg ga krijgen geeft me ook wel een goed gevoel hoor!!! ben er wel bang voor maar wat moet dat moet
haha ja als het nu niet doorzet,zoals ik al zei lijkt mij dat het niet echt raak kan zijn met al die medicijnen koorts en pijn.. ok het hoeft het niet tegen te gaan maar lijkt mij niet een gezonde maand geweest!!!
het is voor een goed doel he.............hoop zo dat we allemaal zwanger mogen worden dit jaar! vrijdag mag ik weer en been echt heel erg benieuwd. het maakte niet uit of ik ongesteld was. als bmsv rustig was dan meteen met gonal beginnen. kijk er erg naar uit........... meiden ik ga er wer vandoor want mijn ouders kunnen elk moment binnenwaaien. morgen ben ik er sowieso weer. doei allemaal en een dikke knuffel!
minnie als ik nu vandaag ongi wordt mag ik dinsdag beginnen met spuiten,mischien lopen we dan ongeveer hetzelfde??? veel plezier meiss...
dames het is alweer minder hoor,maarnog wel aanwezig ik bel morgen wel even naar het geertgen toe!!! of ik stuur ze wel even een mailtje want heb toch nog vragen met betrekking tot de hsg!!
hai meiden! was ik ook maar weer ff! heb een heel druk weekend gehad , maar wel erg leuk! Heidi wat spannend meid! ga je morgen weer testen? Duchess , dus morgenavond slaap je weer in zh!? hoop dat je dan een goede nacht krijgt! sterkte met alles meis! Anja wat een gedoe met je vriend! hoop dat jullie erover hebben kunnen praten! Cindy wat spannend..... hoop zo dat je die hsg niet nodig zal hebben! Minnie voor jouw ook steeds spannender he! zie je erg tegen spuiten op? het idee vind ik maar niks.... nou meis hopelijk hoef je het niet al te lange tijd te doen! Miran , wow wat een namen!!! en allemaal vernoemd enzo... moet dat perse!? in jullie familie!? wij gaan echt niet vernoemen haha , vind die namen helemaal niet mooi! (uit onze families dan) zal zo nog ff wat uitrusten was ook erg laat vannacht. en was weer vroeg vanochtend! kan nou niet zeggen dat ik door mn weekend zo goed ben uitgerust Debby hoe is het met jouw!?? Liefs Ella
heyy ella.. ja het is echt spannend hier,het bloeden is zo goed als bijna weer weg:0 hoop ook dat het zo blijft.. deb is nog heel erg misselijk zogauw als ze zich wat beter voelt komt ze weer opzp knuffel voor deb en voor iedereen natuurlijk...
ja ik wacht nu tot dinsdag hahaha ik heb er eigenlijk wel nog een goed gevoel over,maar nog wel maar een klein beetje en voorzichtig hahahaha
ja!! het is ook super spannend cin! fijn dat je er goed gevoel over hebt , maar dat je ook rekening ermee houd dat het niet zo kan zijn.... maar ik duim heel hard voor je meid! hou je het allemaal nog wat vol , al het wachten!?
nu neee niet meer hahaha!! was zo gek ik deed die test ga een half uur later naar de wc en huppa bloed op wc papier jah roze dus ik schrok me een ongeluk en dacht dat kan helemaal niet 12 dagen na iui.. gelukkig is het wat minder nu hahaha
ja echt wel! zie je erg op tegen eventuele hsg?? ik moest dat ook , maar kreeg de gyn niet voor mekaar , omdat ik zo verkrampte , dus hij heeft het gelijk tijdens mn operatie toen maar gedaan
ja ik zie er wel tegenop,maar ik hoorde net dat als je dus een mk hebt gehad die hsg niet persee hoeft bij geertgen, want je hebt bewezen dat het kan??? ben benieuwd.. veel plezier meiss
Goedemorgen meiden... Cin een hsg lijkt mij ook erg onnodig als je miskramen gehad hebt... dan weet je toch dat het allemaal open is? Maarja dat ben ik?" Hoe is t nu met het bloedverlies? Vandaag de ochtend neits doen, alleen ff douchen, vanmiddag met mams even weg met de rolstoel, blijven we bij hun eten en dr na naar t ziekenhuis. Zie er tegenop en kijk er naar uit, stom he. Zie tegen t slapen in t ziekenhuis op, maar eens bijtanken heb ik echt nodig... ik bedoel, ik was vrijdag voor mn gevoel al helemaal kapot. Vannacht heb ik wel redelijk geslapen trouwens. Ondanks dat t gister juist de hele dag rommelde is t vannacht wat rustiger geworden. Weet niet of ik vandaag nog langskom, anders misschien tot morgen (ligt eraan hoe duf ik ben en hoeveel ik dus slaap.. haha) en anders woensdag!! Dan zijn we zo alweer 3 dagen verder...
@Duchess; Lekker rustig aan doen meid. Hoop dat je je na een nachtje ZH weer een beetje opgeladen voelt. @Cin; Ik duim voor je!!! Spannend. @Debby; Snel beter worden meis we missen je! @Miran; Ik blijf voor je duimen..! Ken het gevoel van het lukt nooit wel. Maar het gaat lukken bij jullie, daar ben ik van overtuigd! @Ella; IUI komt nu steeds dichterbij he! Spannend meid ik hoop dat 1 keer genoeg is! @Tummetje; Hoe is het met jou? @Minnie; Ja die 'stroomstootjes' in mijn eierstokken herken ik wel, is bij mij ook zo als er allemaal kleine eitjes zitten. Zitten elkaar dan in de weg zeker. Irritant gevoel. @Hier; Ik ga even een paar dagen bij een vriendin logeren, dus ik weet niet of ik veel online zal zijn deze week. Neem de laptop wel mee maar weet niet of ik daar ook wireless internet heb via de buren oid. Zal in ieder geval proberen te komen.