is ook wel moeilijk om te stoppen hoor!!! ik hoop dat ik de gyn te pakken krijg,die is heel duidelijk en zegt waar het op slaat,en die assistentes weten niet alles he!! ella ik ga even opruimen hier... kom strakkies weer kijken.. **knuffel**
jij ook een dikke knuffel! en succes meid! en idd sta maar op je strepen! want het is jouw lichaam! en jij hebt je vragen.... hoop dat je de arts te spreken krijgt meid! succes!!!
Hey Anja, zie dat je online bent! Hoe gaat het met je? @Cindy en Ella, wat goed dat jullie gaan stoppen met roken. Het zal zeker helpen bij het zwanger raken! Ik zal jullie helpen met motiveren .
thanks debby!!!! ja dat moet nu echt es gaan gebeuren.. maar vind het zo moeilijk om te bepalen wanneer ik ga stoppen! dat stel ik telkens uit
Ja, dat is ook moeilijk! Ik was een gezelligheidsrookster tot ik zwanger werd van Ryan, daarna heb ik nooit meer een sigaret aangeraakt. Maar ja, ik rookte niet veel, dus het stoppen was voor mij ook erg makkelijk.
Oh nee he Cin... *Dikke knuffel* Ik had zo'n goede hoop voor je. En zoals Deb zegt, wacht de volgende keer met testen tot je NOD. Ik weet hoe moeilijk dat is maar het voorkomt teleurstellingen. Om het zo eens bot te zeggen, als je nu niet had getest was je 'gewoon' ongi geworden. Ik bedoel het niet lullig hoor ik hoop dat het niet verkeerd overkomt. @Deb; Jaaa 8 weken alweer! Wel balen dat je nog steeds zo ontzettend misselijk bent. Hoop dat die medicijnen van de homeopaat werken. @Minnie; Ontbijt ze! @Ella; Het zou idd erg mooi zijn als je de IUI niet nodig hebt. Zowel dan hoop ik dat eentje genoeg is!! @Stoppen met roken; Heb het al meerdere keren geprobeerd en tot nu toe helaas zonder resultaat.. Succes Cin en Ella, wanneer gaan jullie beginnen met stoppen? (Dat klinkt maf haha) Misschien doe ik dan wel mee. Met zijn allen tegelijk is misschien wel makkelijker, kunnen we elkaar mentaal steunen haha. @Hier; Ik ga (helaas) bij die vriendin logeren omdat het hier ff helemaal niet goed gaat. Mannetje moet eens in gaan zien dat hij zijn verantwoordelijkheden moet nemen voor bepaalde dingen. Dit is een behoorlijk struikelpunt in onze relatie en het speelt al wat langer (vorige keer ook al met dat hele gedoe rondom zijn opleiding en werk) en dit is gewoon even de druppel. Ik ben ervan overtuigd dat we er wel uit zullen komen, ik hou van hem en hij van mij, wil hem ook absoluut niet kwijt en op zich gaat het ook helemaal niet slecht tussen ons, op dit na dan. Ik denk dan; kom op jongen je bent bijna 27, wordt een keer volwassen... Afijn ik heb eventjes rust nodig en daarom ga ik dus even bij mijn vriendin logeren, even bijkomen en nadenken.
Wel fijn dat je even bij je vriendin terecht kunt en hopelijk gaan de ogen van je vriend ook open dat hij iets moet veranderen! Heb je trouwens nog iets van die soll. gehoord? Je had toch een gesprek?
fijn dat je dan bij je vriendin terecht kunt meid! heel veel sterkte en hoop dat jullie eruit komen samen!
@Deb; Ja ik ben idd ook erg blij dat ik even weg kan nu. Vorige week sollicitatiegesprek gehad en ben nu aan het wachten op een telefoontje, zou deze week worden teruggebeld. Heb geeeen idee of het goed is gegaan, we zullen zien. Hoop het wel natuurlijk! @Ella; Dankjewel meid.
Heeey meiden!! @Cindy; Ohh nee Toch ongi geworden Je mag zeker ff balen hoor, is logisch toch! Succes met het stoppen!!! @Duchess; Tankse!!! Tot woensdag! @Debby; Ohh meis toch.. kun je nog een béetje genieten? @Ella; Nou.. het begin van het IUI traject is een mooi moment op te stoppen toch? Goede stimulans lijkt me @Anja; Sterkte meis.. hoop dat dit jullie eventjes goed doet! Nou ik ben weer goed gekeurd op controle Baby is nu zo'n 1763gr, met een geschat geboortegewicht van 3300gr. Alle metingen waren weer goed, buikje iets te klein (3 weekjes achter), maar de benen compenseren alles.. ze heeft echt super lange benen.. ze loopt zo'n 4 weken voor met dr stelten!! (Jup, en dat voel je ) Dus nu maar weer afwachten tot de volgende controles.. zit al helemaal volgepland met controles tot week 39.. hoop stiekem dat bij zo'n week of 38 de baby al komt
Eerlijk: nee (heb zelfs overwogen om het weg te laten halen en het bij Ryan te houden ) Even liegen: jaaa, het is zooo fijn om zwanger te zijn!
Wat goed dat de controles allemaal goed waren meis! En hoe gaat het met de oefenweeen? Merk je dat het nu minder wordt nu je rust houdt?
Tja.. die emoties he Snap dat je zo tweeslachtig erin staat hoor.. zou een deel van je over willen nemen (lees; een deel he.. niet alles ) zodat je het wat lichter hebt Hoop dat je middeltjes straks werken en je, je iets beter voelt.. want anders duren 32 weken nog erg lang Merk wel dat de rust helpt hoor.. de baby is er ook rustiger door.. dus we gaan op dit gangetje verder he.. ga van de week weer werken, maar vind het nu met dit weer wel lekker om thuis te zijn
tumm wat fijn dat alles goed was/is op de controle!!! wat spannend he... tschiet al aardig op zeg! Anja , hoop ook dat dit jullie ff goed doet meis! veel plezier met je moeder!
das apart...zou mijn dochter dan een jongetje zijn hahahaha...(ach dat weet je tegenwoordig nooit he...) Maar dat klopt dus voor geen meter!! En in juni zwanger...nu dat had ze wel goed....want ben vorige keer in juni zwanger geraakt hahaha..... Ach we zien wel he... Balen dat je ongi er nu wel echt is.............bah!!