Tante wat spannend! en wat een stressvolle tijd zeg! heel veel sterkte met alles! Debby ja dat is toch logisch dat het met je evenwichtsorgaan te maken heeft???? kan ze dan nu alvast niets doen!? goed van je , dat je je suikers blijft controleren! bah wat erg toch allemaal! hoop echt dat er iets komt wat werkt hoor! enne nog gefeliciteerd met je man! nee mn man is niet door.... worden er nogal moedeloos van!
@Cindy, heb je al gebeld of ga je je nu alvast aankleden voor het geval je direct heen moet? @Ella, oh wat balen zeg . Kan hij niet voor zichzelf beginnen of is dat geen optie?
ja opzich miss wel... maar ja waarin he! hij wil graag de gerechtsdeurwaarders opleiding in Utrecht gaan doen! dat is een duale opleiding en je moet daarvoor wel een baan hebben van minimaal 18 uur per week....
deb haha ik ging me idd alvast aankleden voor het geval we meteen kunnen komen me ouders komen zo hierheen(hekken zetten hiervoor) en moeders gaat natuurlijk mee he`. dus moest zoiezo aankleden,ik heb geen bltegoedmeer dus ik bel als ze hier zijn het liefst een uur geleden al hahahah @ella balen van je manneke... ik hoop dat hij snel een geschikte baan vind meidd idd word je zo moedeloos
cin hopelijk komen je ouders dan snel! zodat jij kan bellen! he maar wat leuk trouwens waar jij op hebt gesolliciteerd zeg! hoop dat je daar snel wat van hoort!!!
Hopelijk komen je ouders snel Cin, dan kan je direct bellen . Ben zoooo benieuwd!!!! Het zou toch wat zijn he...
Heeey meiden!! @Minnie; Dikke knuff voor jou! @Debby; Nog gefeli met je mannetje!!! Hoop dat de tabletten 's middags ook werken!! @Cindy; Jeeej, toch geen HSG! Beter toch! @Tante; Succes meis, hoop dat het allemaal goed gaat met je meisje hoor!! @Cindy; hee... toch een streep? je houd het wel spannend hoor!! @Ella; Ohh wat balen van je man zeg Zo.. ben toch nog vrij vandaag Gisteren de gordijntjes van de babykamer opgehaald, ga er zo nog een sierrand aanzetten, en nog wat saaie witte lakentjes pimpen Hou mezelf wel bezig
sh*tzooi die telefoons van ons hebben niet genoeg pixels voor een foto hahaha en de digi camera is kapot
ja haha en wat als ze zeggen nee heeft geen nut?? weet je nog die fluit van vorige maand?? ohh ik heb de kriebels..
Ja, kom de kamer zeker nog showen hoor! Eind deze week hoop ik alle kleine dingen (wandplankjes, gordijnen etc) opgehangen te hebben, en dan komen de echte foto's wanneer het af is
Als ze weer zo moeilijk gaan doen Cin, dan zou ik de ha bellen. Maar ik zou er gewoon op staan dat je een bloedonderzoek krijgt. Je hebt niet voor niets een positieve test!!!
whaha jah,ik snap er alleen niks van.. een hoop bloed verloren en toch is het streepje roze paars wel heel licht maar hij staat er..