ben benieuwd Tumm! maarre het zag/ziet er al zo mooi uit!!!! kan alleen maar nog mooier worden he! cin oooooooow wat spannend meis!
meiden ik ga ook ff off!!! heb nog heel wat te doen voordat ik aan het werk ga! ik kom vannacht of vanmiddag nog wel weer ff kijken! Debby sterkte vandaag en hoop echt voor je dat ze wat kunnen vinden om je misselijkheid te stoppen! Cindy heeeeeeeeeeel veel succes nogmaals! en vind het ontzettend spannend allemaal! Tummel heel veel plezier met je crea dingetjes! ben heel benieuwd hoor! xx
Ik ga ook even offline....even op de bank liggen, voel me weer hondsberoerd . Wanneer houdt het op?! Sorry voor de klaagzang
Nou ja...net twee beschuitjes gegeten met een kopje thee en nog geen half uurtje later alles weer uitgespuugd .
Hoi dames, zoals beloofd kom ik even vertellen hoe en wat met de echo. Dat eigenwijsje van ons lag met HAAR handje op HAAR voorhoofd en dus met de elleboog voor het hartje waardoor ze het hartje niet goed konden bekijken en de bovenlip ook niet. Volgende week dinsdag weer terug wat ik helemaal niet erg vindt want dan krijgen we nogmaals een bevestiging van het geslacht, ik kan de kleine meid weer bekijken en we krijgen weer wat foto's mee en wat beeldmateriaal. Verder is hier alles goed.
ohhh wat balen debby dikke knuff @nicky; jeeej! een meisje! zat ik er ff naast tot nu toe alles goed met de kleine meid!
ik weet niet meer wat ik dacht dat het zou zijn....weet jij dat nog nicky? hahaha... Oh en cin....misschien daarom mijn twijfels over jouw...en toch slaat het het meeste over naar zwanger..en is dit misschien wel een innesteling! Hoop het zo dat je bloedtest snel mag doen. Tum, nog meer frutsels hahaha mooi hooor! Ben benieuwd!! Debby, heel veel knuffels meis...ik weet hoe het is...probeer toch gewoon te eten enz........en probeer iets te vinden wat de misselijkheid minder maakt...bij mij waren dat lange vingers....... Hoe is het verder hier? Al even niets van Heidi en Ella gehoord of wel? Zag een berichie van Yvi? klopt dat.... Anja....dikke knuffel meis! Hmmz...wie ben ik nu vergeten...ik heb iets in mijn hoofd hangen....maar weet het niet meer.. Naja iedereen knuffel!!
hey meiden @nicky jeeey een meisjeee!!! had je gevoel toch gelijk meiss woehoe wat een meiden forum hier!!! @hier nou de assistente vond de test negatief,dus kreeg helaas geen bloedtest?? ik zei ja en als ik u wel zwanger ben wat dan,is gonal schadelijk voor de beeb? ze zei over 7 dagen mag je op 1ste fm komen dan kun je meteen zien of het wel zo is,maar ik denk het niet zei ze het lijkt meer op een indrooglijntje ik ben natuurlijk best down nu,huisarts zei het beste wat je kan doen is geertgen bellen want hier krijg je de uitslag hooguit donderdag pas en dat is dan al te laat.. du toen zijn we maar naar geertgen gereden,met de test natuurlijk en er hebben er 3 naar staan kijken,een soort van overlegje en was toch nega hopelijk is ie nu echt nega want ik vertrouw dat dus niet met de gonal.. heb wel alweer de eerste spuit gezet.. ik trek me dus een keertje terug het zit ons hier een beetje dwars nu,want we zijn dus alweer een jaartje bezig bij geertgen.. en het isnet of het bij ons nooit komt
lieve cin , wat rot allemaal meis... knuffel van mij en heel veel sterkte!!! en trek je maar ff lekker terug hoor , is helemaal begrijpelijk! wat balen dat je zelfs niet eens een bloedtest krijgt zeg! sterkte meid! en idd een jaar is zo maar weer om he! vreselijk is dat.... Nicky wat leuk! en meisje!!! tjonge wat een meiskes hier allemaal zeg! maar wat ontzettend leuk! van harte meid! Miran , ik schrijf nog wel mee hoor hahahaha! maar heb idd niet veel nieuws te melden..... want vanaf 15 april begin ik pas met iui he! vind het wel spannend hoor! we hebben maar 10% kans zei de gyn , omdat ik ook 1 verstopte eileider heb.... dat kon de gyn destijds niet verhelpen tijdens die operatie. maar ja , hopelijk zitten wij net bij die 10%! Debby jij ook veel sterkte! wat vind ik het toch vervelend meis dat je zo misselijk bent! Liefs Ella
@mgwc: ik weet ook niet meer wat voor gevoel je bij mij had. ik weet wel dat er veel dames hier dachten dat we een jongen zouden krijgen. Trouwens niet alleen hier veel meiden maar ook bij de augustus 2010 mama's héél veel meiden, nog maar 3 jongens voor zover bekend gemaakt is. @cindy: sterkte met alles.
dankjewel meiden het komt ook wel allemaal wel goed alleen we weten niet wanneer en hoelang nog,en daar worden we triest van nicky haha een meisjee echt kei leuk man
kan me dat goed voorstellen cin! ik ken dat gevoel denk ik wel een beetje. (al voel ik me nu niet zo hoor!) doe maar lekker rustig aan.... en een hele dikke knuffel meid! xx
Oh Cin meisje toch, probeer moed te houden he meis! Hoe moeilijk het ook is!!! Ooit komt jullie grote droom ook uit en groeit er een klein inniemensje in je!
hey deb meiss het gaat wel weer hoor!! we zijn even met de hond gaan wandelen,ff uitwaaien hihi maar komt ook moeders kwam binnen helemaal happy,pakt die test en zei meteen `nou ik zie niks hoor!! ik werd meteen down en chaggie ik dacht zien wij hem dan alleen? of willen we hem juist zien!! we hebben nu dus ook afgesproken dat ik wat minder op zp ga zijn (vanaf morgen) haha zodat we even onze gedachten ergens anders op zetten!!
Heel verstandig meis, even je gedachten op iets anders zetten! En de volgende keer echt wachten tot je NOD, hoe moeilijk het ook is....misschien kan je proberen je nu op iets anders te richten, bijv. een nieuwe baan, waardoor je minder bezig bent met zwanger worden. Dat wil vaak ook nog wel helpen en dan blijft vaak ook wel eens dat je ineens zwanger bent!!!!