Lekker hoor Cin, dat Dinis nu uit zichzelf allerlei klusjes gaat doen! En heb je nog iets gehoord van CP of een andere soll?
nope het is hier echt triest in helmond en omstreken.. word er ook weer wat moedeloos van daarom ben ik maar in huis bezig..
ja precies ik heb vandaag wel naar dat bedrijfje in babyartikelen gebeld en mijn cv was in behandeling en ze waren heel vriendelijk en vrolijk,en daar zochten ze echt nog mensen dus ben benieuwd verder was ik vanochtend in de stad en ze hebben dus een nieuwe winkel geopend ook beeb kinder spullen.. een splinternieuwe x-adventure kinderwagen met alles erop en eraan,+ maxi-cosy compleet voor 360 euro.. de maxi-cosy was gewoon van maxi-cosy merk en los voor 60 euro.. dus alles met korting in die winkel.. een badstaand zo`n mooie sierding voor de tummytub 40 euro met tub.. een luierdispensor 20 euro.. echt super goedkoop,dus we hebben nu een mooi adresje he`
nee hahaha die winkel is er nu 2 maanden geleden gekomen maar eerst hadden ze die spulletjes nog allemaal niet,en nu dus wel en moeders zei kom gaan we een keertje kijken naar het prijzenverschil hahaha.. maar nee ik zie wel hoe alles loopt we willen het graag maarhebben geen haast
Ik vind het zo vreemd, we hebben de hele dag al een gebruiker die zijn naam afgeschermd heeft...maar geen idee wie het is.... Gelijk heb je hoor meis, lekker kijken en rustig afwachten. Ik hoop nog steeds op 2 dikke buiken met de bbq!
hallo lieve meiden, ben druk bezig in en om het huis maar wilde jullie even een dikke knuffel geven! deb bedankt voor je berichtje op onze site! doet me erg goed!
heeey meiden!! alles nog goed hier? @debby; Nog steeds niet overgegeven? Hoop het zo voor je joh!! zo.. vandaag intake gehad van de kraamzorg, veel geleerd.. en dan kom je er achter dat het ziekenhuis je niet alles verteld. Dus 6 april weer op controle, en dan gaan we ff een babbeltje maken.. Verder druk bezig geweest voor de beebkamer.. lakentjes zijn af, wagenhanger is af, zeepketting is af, nu nog de klamboe afwerken en de vitrages inkorten en ik ben KLAAAAAR
tummeltje wat fijn dat je bijna klaar bent!!! wat leuk dat je zoveel hebt gedaan in je babykamer!!! ben heeeel benieuwd naar het resultaat hoor! wel lekker he zo knutselen! deed ik vroeger ook wel eens , maar nu eigenlijk nooit meer! Cin wat balen dat je nog steeds niets hebt gehoord van je soll! word je idd ook moedeloos van zeg.... hoop dat je snel wat hoort! Debby fijn dat de med toch schijnt te helpen! Minnie knuffel meid! voel je je alweer wat beter? weet zo niet wat er aan de hand is , maar las dat je je niet zo goed voelde? sterkte met alles! zo dames ik ga zo lekker slapen! Morgen om 0700 oppassen bij neefjes en nichtjes (5 , 3 en bijna 1 jaar) en dan smiddags vergadering en daarna late dienst! druk druk druk! maar ja dat overleef ik ook wel weer! oppassen heb ik wel zin in! ga ik ff leuke foto's maken haha ik kom denk ik morgennacht nog wel weer ff kijken! Liefs Ella
Toevallig zei ik gisteren tegen Arnoud van "moet je zien, ik word gewoon echt dik " en hij vond het een mooi zw.schapsbuikje worden. Maar het is nu nog vooral mijn maag en die was al dik EN daar zit de baby nog niet eens, hahaha.
@Minnie, hopelijk allemaal leuke dingen in en om het huis aan het doen? @Tummetje, helaas....gisteravond is een deel van mijn avondeten er weer uitgekomen. Tot een uur of 4 ging het goed en daarna werd ik weer erg misselijk . Vanochtend om half 6 en om 9 uur al gal gespuugd. Nu kijken of een beschuitje erin gaat en erin blijft. Wat heeft het zkh je niet verteld? @Ella, veel plezier met oppassen en werkse vanmiddag/vanavond!
haaai! Heb ff snel globaal gescanned....teveel.... Gisteren heel druk..meisje jarig geweest!! Ze is schandalig verwend!! Hoe is het hier? Tum, wat had het ziekenhuis niet verteld dan? ben wel benieuwd....
@Miranda, dag te laat dus, maar gefeliciteerd met Alyssa!!!! Jullie hadden er in ieder geval prachtig weer bij . Hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?
oh rugpijn buikpijn...humeur is geweeeeldig...niet dus...ben echt kort lontje... en moe....borsten doen ook pijn (tepels meer) en zijn opgezwollen......hou vocht vast...en kan niet naar de wc om te poepen dus ben helemaal opgezwollen....echt alles voor ongi dus weer....zucht nog 1 weekje wachten.... ik zie het wel...op dit moment denk ik gewoon heel hard nee weer niet....ga volgende maand als ik ongi ben gyn bellen en even vragen voor telefonisch consult ofzo...ik wil weten waarom ik al na 4 dagen na eisprong kan voelen dat ik ongi word....er zit gewoon iets niet goed dan....ik kom iets te kort anders kan dat toch niet al zo snel...want word pas na 17 dagen echt ongi.... zoals je merkt sta niet zo positief erin....ben ook echt bang om weer ongi te worden...want onze relatie staat op springen..we hebben veel ruzie..gisteren ook (komt bij mij door spanning en gewoon door hormonen) maar ik vind het niet meer leuk samen en dat heb ik hem ook gezegd....je veranderd maar voor mij....anders ga je maar weg......ik zie nog wel wat ik doe want wil wel heel graag nog een kindje....en eigenlijk wil ik geen kans laten schieten ook al zou het misschien tussen ons mis lopen........is dat egoistisch??? Kindje zou niets tekort komen van de papa hoor! En ik zeg niet dat we van elkaar af gaan.....maar op dit moment voelt het wel zo dat ik dat wil....(kan volgende week weer anders zijn hahaha)
Ik denk dat er een hoop te maken heeft met de hormonen hoe je je momenteel voelt en hoe je in je relatie staat. Ik zou het even rustig de tijd geven en aankijken meis, hoe vervelend het ook is natuurlijk! En qua het gevoel dat je ongesteld gaat worden, ik hoop dat de gyn je er antwoord op kan geven, want het blijft natuurlijk vreemd dat je dat gevoel hebt en dat dat gevoel ook iedere keer klopt. En wat als dit weer niet lukt? Is er al een vervolgplan? Na zoveel keer dan IUI of zo?
geen vervolgplan..maar ik mocht direct bellen als ik de clomid niet meer trok...of ik het idee had dat die niet werkte...dan ging die weer echo's maken...als ik zou pushen misschien krijg ik dan wel spuiten....maar ik wil dat eigenlijk niet snappie......... IUI, heb het er niet over gehad...en hij staat daar ook niet echt positief tegenover...(zou dan ook naar ander ziekenhuis moeten denk ik) want het is een gynaecologie afdeling...geen fertiliteit...dus dat doen ze daar niet echt denk ik zo........ Maar misschien wil ik dat ook wel weer zelf niet.....ik weet het niet...Alyssa is er ook zo gekomen....dus het moet mogelijk zijn toch! Ach misschien zal ik wel weer eens vragen voor een sementest...misschien is dat wel slechter geworden..het was al niet echt optimaal...goed genoeg...en niet slecht of matig...maar zeeer goed ook weer niet....gewoon goed....