PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dan is het toch aan jouzelf inderdaad om te kijken/aangeven hoe lang je dit nog trekt. En die hormonen maken het er ook niet makkelijker op :(. Denk er rustig over na en stiekem hoop ik dat je gevoel het fout heeft en dat je toch zwanger bent!

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik ook....nu ik ga weer...moet naar de fysio bekkenbodemspieren...

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden die gestopt zijn met roken: hoe gaat dat?

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Ella; Moet je weer oppakken joh! Lekker hoor, iets om handen hebben.. werk voro mij als een soort therapie haha.. wordt er erg rustig van :p

@Debby; Ohh balen dat je toch moest overgeven.. Maar het is toch al positief dat je dan al een halve dag niet hoeft over te geven toch?

@Miran; ohhh ik dacht vandaag; niet vergeten miranda te feliciteren.. haha kom er net dus achter dat het al de 25e is.. ik mis ergens een dag deze week geloof ik... nja.. in ieder geval; nog van harte met je kleine meid!!! :D

@ziekenhuis; ze vertellen zoveel niet :S nu hoorde ik van de kraamzorg dat ik een medische indicatie heb omdat ik bij een tweede lijns verloskundige/gynaeoloog zit, terwijl het ziekenhuis zegt dat ik poliklinisch ga bevallen (zit nogal een verschil in qua kraamzorg e.d.) En zo kwam ik nog achter een paar dingen.. waarvan ik dan denk; joh.. vertel het me gewoon, dan hoef ik er zelf niet achteraan... mja..

@Miran; Balen dat je, je zo voelt in je relatie.. het hele zwanger worden vergt ook veel van je hoor, wij hebben ook wel eens dipjes gehad.. maar kop op he meis! Hoop datt het tijdelijk is hoor!!

Enne.. we zitten over de 5000 berichten heen.. dan moet een nieuw topic geopend worden he?

Deel Deze Pagina