Haha volgende ronde komt het goed . Nee, zonder gein, ik vind dit zooo moeilijk! Had liever gezien dat het vloeien gewoon doorging, dan weet ik dat in ongesteld ben en verder kan...nu denk ik, stel je voordat ik toch zwanger ben, dan kan het een blaasontsteking zijn, heb ik bij Ryan ook gehad. En dan moet ik eigenlijk met ochtendurine naar de ha, maar als ik pas om 12.00 uur kan bellen, is het geen ochtendurine meer en dan wordt het maandag pas....
Heb je testen in huis? Want als je zooo zit te stressen, misschien kan je iets van die stress weghalen door gewoon een testje te doen.......is een idee...ik zou het zelf niet doen want streepjes turen is nu ook niet bevorderlijk...maar misschien hou je het zelf wel een beetje tegen omdat je nog zo hoopt... Of je hebt idd een blaasontsteking...of je bent goed doorbloed en er springt een adertje met persen.......kan allemaal... Enige wat er is, je moet even wachten....of die test doen!
Rustig aan Deb! Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt straks. En die blaasontsteking, die paar dagen kan ook geen kwaad toch? Mocht het een ontsteking zijn.
Ach ja, ik moet ook niet zo stressen en er gewoon van uitgaan dat ik morgen weer begin met spuiten. Maar toch roept er een stemmetje in mij iets anders. Ik zal jullie er niet lastig mee vallen...ik ben nogal een stresser en nu helemaal met het gezeik met het werk en zo .
Deb daar mag je ons wel mee lastig vallen! Want dat is geen lastig vallen hoor! Waarom doe je niet nu ff een testje dan als je gevoel echt iets anders zegt....dan valt de uitslag om 12 uur ook niet zo tegen...of mee!!!
morgen dames.... duchess sterkte straks ! ik duim nog steeds voor je ! deb... nog effe volhouden mei dan is het 12 uur
Spannend Deb... probeer een beetje rustig te blijven.. snap je gevoel heel goed hoor!! Maar je kunt neits anders doen dan afwachten nu he? Ik duim voor je enne als je een testje gedaan hebt, wel laten weten he?! *knufff*
ooh daar lullen wij je ook wel doorheen! gossie, kleine meis wil niet eten..alleen maar drinken...ze zit ook beetje verdwaasd nu tubbies te kijken...(we liggen nog in bed.....foei!) Ze is vannacht veel wakker geweest maar niet echt helemaal...ze heeft niet diep geslapen denk ik daarom is ze wat van slag...ze snotterd ook helemaal zo zielig!!!
goedemorgen ladies oehhh anja dat is niet goed nee laat je snel iets weten... duchh ik ben echt aan het duimen dat je mee naar huis mag hoor maar als je al zegt het persgevoel te hebben?? mischien doen de spanningen jah... oh ja anne is turks voor moeder jahh hahahah @deb idd meisje als jij er een rustiger gevoel bijkrijgt zou ik er ook een testje tegenaan gooien..maar toch heb ik er wel een posi gevoel over hihi en ja die visioen overstimulatie kwam bij mij ook meteen... @miran en heb je een beetje lekker kunnen slapen met alyssa vanacht??? dames ik heb net nog getest... spierwit dus vandaag gewoon beginnen met spuiten... gek want ik ben bijna niet meer ongi???
Ben bang dat er een cyste is geknapt bij Anja...daar kan jeje heeel erg ziek en beroerd van voelen...kan zelfs gevaarlijk zijn....duimen draaien meis dat je snel geholpen word en dat ze er iets aan kunnen doen!! (kennisje van mij had het ook, en die heeft weekje in ziekenhuis moeten liggen...maar die had ook endometriose erbij... en dan was het nog erger...)
Ik heb ook een cyste gehad, maar die is toen niet geknapt. Die is vanzelf weer weggegaan. Wist niet dat die ook konden knappen...
mijn duimen draaien voor anja hoor en ook voor jou duchess uiteraard cin... nou ja je kan in ieder geval beginnen vandaag he... nieuwe ronde nieuwe kansen miran.... nog in bed ? luiwammes hahahah ik moest wel aankleden, schoonouders komen zo de hond brengen, word effe drukkies met 3 honden...