Ja..pff.. snap het best hoor die controles.. maar ik heb nu al tot en met week 40 de afspraken ingepland staan.. en krijg er nou al de kriebels van... Over 3 weken, dan 2 weken erna, dan weer 2 weken, en dan 6 keer iedere week.. Kan mn veldbed er wel neer gaan zetten.. Het enige wat leuk is zijn de echo's die ik iedere keer krijg
En dan heb ik straks tussendoor ook nog een zwangerschapsspreekuur? Joost mag weten wat het is... Wat ga ik dáárrr nou weer doen?
als je googled vind je dit....dus gewoon spreekuur maar dan met artsen enz....hum...tum is daar reden voor of gewoon extra...vind het maar vreemd hahaha Internet - Uw eerste bezoek aan het zwangerschapsspreekuur
Oke.. dat klinkt eng.. Ze hadden het wel over iedereen leren kennen? Dus denk dat ik alle artsen te zien en spreken krijg dan??? Lijkt me stug maar goed.. zal een pak koekjes meenemen *gezellig*
Ik heb net toch getest...en ik zie een heeeeeee licht streepje (als ik het wil zien denk ik). Maar ik bel om 12.00 uur, de bloedtest zal duidelijker moeten zijn lijkt mij! Dit kan misschien ook nog wel de Pregnyl zijn.
hey tumm.. herken het wel van mijn bezoekjes in het ziekenhuis was gewoon lopende band werk en ik was zo onzeker, later dus terecht, dat ik de rverloskundige heb gebeld en die hadden beloofd me te gaan begeleiden... tja en toen was het niet meer nodig afijn... je mag in ieder geval elke keer je kindje zien is ook wel lekker toch ?
En weer een lompe actie van mn vriend hoor.. Het ziekenhuis is onlangs veranderd van naam.. Komen we binnen zegt ie; heey..is dit een nieuw gebouw? *Ja schat, ze hebben die oude gesloopt, een nieuwe gebouwd die er precies hetzelfde uitziet, en dat allemaal binnen 4 weken* Haha.. ik was erg chago vanochtend.. slecht geslapen
ohh deb spannend! Hoop zo dat je gewoon zwanger bent! Ik ga me trouwens eens aankleden, kleine meis is het zitten zat hihi...ze wil klauterern....en dan benik de pineut! Dus ik ga lekker toch met haar wandelene, mijn puffer ophalen....en dan heeeel snel terug om te lezen wat je uitslag was debby!! Tum, lekker koekjes...hihi.. Knuffels iedereeeeen!!