Ahaa.. durf er verder niks op te zeggen hoor.. was er bij Anja ook zó van overtuigd dat ze zwanger was na de pregnyltest
wat lief van je broer deb ! de rust is hier een beetje weder gekeerd... 2 slapen er en de jongste zit lekker te knabbellen
@deb; ja.. er zijn ook zo'n 50 foto's mislukt voor ik deze had hoor.. haha Ben ook wel benieuwd hoe het met haar is.. ze was al erg vroeg naar het ziekenhuis
het duurt echt lang inderdaad.... zal toch niet mis zijn ? moest ze soms nog ergens anders heen vandaag ? ze had toch ook een echo meen ik, mss is ze wel door ?
Hallo iedereen, ik heb het gelezen van anja, wat rot zeg!! hoop echt dat alles goed is en dat we snel weer iets van haar horen. Debby, nog even en misschien word je wachten beloond. Ben het helemaal met jullie eens; in de mmm is het eigelijk alleen maar wachten wachten wachten. Ons geduld word enorm op de proef gesteld Cindy; na je test kan je dus weer gerust opnieuw beginnen. sterkte met alles. ik vind het altijd moeilijk als je weer helemaal opnieuw moet beginnen. Heidi; gezellig hoor al die hondjes. kan me voorstellen dat je het er druk mee heb. Gelukkig kunnen honden ook lekker lang slapen hahaha Tummetje; dat was een bliksem bezoek zeg. lekker droog ben je hahaha. als ik naar de gyn ga voor een fm sta ik meestal ook binnen de 5 minuten weer buiten. nooit bijgehouden maar dat gaat altijd zo snel. sta ik buiten en dan denk ik shit dat had ik ook nog willen vragen. over mezelf eigenlijk helemaal geen nieuws. wachten wachten wachten hahahaha
@Babyvis, vreselijk he die wachtweken...ik vond de FM ook erg, iedere keer teleurstelling, maar dan ineens in de wachtweken val je in zo'n diep gat!