***Debby stapt in de auto op weg naar Nicky, samen huilen, samen lachen, samen forummen EN samen Twix en Snicker's eten ***
haha deb. Ik denk dat ik er nog raar van op zou kijken als je hier ineens zou staan. haha. wel een goed idee, jammer dat we zo ver uit elkaar wonen...
Haha, mijn ouders komen vandaag EN Ryan is thuis, als het morgen was geweest, had ik het nog overwogen . Waar woon je ook alweer?
Gezellig deb. Ryan had van mij wel mee mogen komen hoor, maar je ouders op bezoek is ook gezellig. Ik denk dat ik vanmiddag even naar mijn ouders toe ga.
We hebben een gast en dat is....Cindy . Ze gaat nu de kliniek bellen, want ze heeft nog geen mail ontvangen....
Net weer even naar de wc geweest en het vloeien lijkt even gestopt te zijn en net met afvegen was het bloeden ook weer veel minder....heel vreemd.
hallo meiden!!! ik mag morgen gewoon beginnen met spuiten en volgende week vrijdag de 1ste fm bij dr ruis om 12.20... hehe eindelijk ze zei waarom heeft ze je zo`n raar antwoord gegeven? ik zei ik weet het niet maar ze liet me ook helemaal niet uitpraten,en ze zei dat de testjes van gister niet klopten.. ze zei nou wat een raar antwoord daar heb je natuurlijk niks aan... uhmm kom maar vrijdag de 26e zei ze om 12.20 dan bij dr ruis en ik wens jou en je man!!! heel veel sterkte.. het is al zwaar genoeg allemaal zei ze,en als je er rustiger op word neem de testjesmee en laat ze aan dr ruis zien... sow dat was dus een heel ander gesprek als gister gelukkig...
@cindy: fijn dat ze je nu wel een duidelijk antwoord hebben gegeven. Ik zou denk ik wel de testjes meenemen. Heb je nu nog steeds veel bloedverlies?
deb ik hoop dat het wegblijft meiss...dit is echt niet leuk he meiss!!!!**knuffel** nicky maak je niet druk meiss de ww moet je gewoon helpen en je krijgt er ook een zwangerschaps uitkering bij en dat is gewoon 100%van je laatstverdiende loon en dat krijg je geloof ik 36 weken lang... komt helemaal goed meiss... en miran je mag het over mij altijd raden meisss,ik sta er ook wel voor open.. minnie eipijn heb ik wel altijd het trekt dan helemaal..laat ze maar lekker groeienmeis..
ja heel erg en ook ongi pijn dus het heeft gewoon doorgezet nu,,toen ik gisteravond hier zo posi was en offline ging kreeg ik het in een keer weer moeilijk haha,,volgens mij is zp echt mijn uitlaatklep op dit moment...
hallo allemaal, even snel bijgelezen..... @cindy: fijn dat je meteen weer mag beginnen! heb je nog veel bloedverlies? @debby: je hebt PB. @nicky: lekker deel die twix en snickers maar even uit dan deel ik de thee uit......
Ja cindy, dat was wel even een beter gesprek dan gister zeg. Mooi dat je meteen weer verder kan. Bah debby, echt balen dat je al ongesteld bent geworden. Nicky: groot gelijk hoor dat je je ziek gemeld heb!! hoop dat snel je je snel wat geruster voelt in deze hele situatie