Ohh balen Deb had het stiekem nog gehoopt voor je! aan de andere kant; nu heb je wel wat duidelijkheid he
ja als we maar zwanger worden dit jaar.... dat de beeb dan in 2011 komt maakt niet uit als we maar zwanger raken hahahahaha
Nu heb ik inderdaad duidelijkheid en een nieuwe kans . Ik had al het gevoel dat het niet zou lukken, omdat het naar mijn idee veel te lang duurde voordat ik een eitje had. Dacht toen al dat het geen goed eitje zou zijn....
Kop op meiden: we beginnen gewoon een nieuwe babyboom, Anja, Cindy, Heidi, Miranda, Babyvis en ik (Ben ik iemand vergeten, zo ja, sorry!!)
***NIEUWS VAN DUCHESS*** Ze moet helaas blijven....haar baarmoedermond is toch verkort, bijna helemaal verstreken. Ze hoopt straks haar laptop daar te hebben, zodat ze online kan komen.
ooohhh neeee wat een nieuwss zegg... wat ze dacht is toch echt waar... duch heel veel sterkte **knuffel*** we horen het wel meisss... zet hem op je kan het he.... ohh nu anja nog maar ik vrees ook erg!!! deze hele week slecht nieuws
oh balen !!!!! nou we horen het hopelijk later vandaag nog wel van der... kloptte haar gevoel toch wel
hallo allemaal, jeetje stelletje kletskousen! ben bijna 20 minuutjes bezig geweest om bij te lezen. eerst even reageren op de mensen die ik nog weet........(en voor de mensen die ik vergeet sorry) @duchess: ik hoop zo voor je dat je naar huis mag meid en dat je niet hoeft te blijven! duim duim duim. @deb: wat balen zeg! ik had toch nog wel een beetje hoop voor je hoor! maar nu kun je ook weer de tweede ronde in en dan gaan we gewoon weer keihard voor jullie duimen! knuffel! @cindy: hoe is het met jou? @anja: ANJA MELDPLICHT!!!!! we zijn ongerust! en een dikke knuffel! @tummetje: zo dat was dan een kort en krachtig bezoekje aan de vk haha...... @heidi: knuffel! @miranda: beterschap met de kleine meis! @all: net weer een fm gehad. weet niet wat ik ervan moet denken of het nu positief is of niet. afgelopen woensdag had ik een fm en had ik twee eitjes van 12 mm en 3 van 10 a 11 mm. Vandaag dus weer een fm en nu zat er 1 eitje van 13 a 14 mm. de rest van de eitjes waren klein. nu zei de gyn al dat er dus 1 van die drie van 10 a 11 mm gegroeit is en dat de rest weer is geslonken. bmsv was wel gewoon netjes! de gyn zei dat er een kans is van 90 procent dat het eitje van 13 a 14 mm doorgroeit. zondag moeten we om half 11 weer terug voor de vierde fm. Wat vinden jullie ervan? minniemouse
oowww nee duchess! daar hadden we niet op gehoopt! maar meid je kan het en we zijn er voor je! dikke knuffel!
@Minnie, wat vreemd dat je eerst twee eitjes had van 12 mm en nu (nog maar) 1 van 13/14 mm. Ik denk dat die ene nu zeker wel doorgroeit hoor meis!!!
minnie nou ja wat gek normaal groeien die van 12mm wel door hoor maar goed er zit dus 1 mooi eitje te wachten meissss haha en dat kunnen er ook 2 worden hahahahaha
duchess oooow wat balen meid! komt je gevoel toch uit.... nu dit weer! Lig je nu weer op dezelfde afd? heel veel sterkte meis! Anja!!!! hoe is ie nu met jouw! wat erg zeg dat je naar het zh bent!!! hoop snel wat van je te horen hoor! sterkte meis! Ella