Pfff..heb ik keihard gelopen omdat ik zo hoopte op goed nieuws.....2keer slecht nieuws....neeheeeeeee. Debby, wat balen meis. Mag je dit als een vmk beschouwen? Of gewoon als je ongi? En het was dus 7 maar je ben nog paar 11 dpo toch? Is dat dan niet normaal? Of moet het hoger zijn? Stel je voor.....En mocht je nu gewoon weer beginnen met spuiten wanneer dan? Duchess, meisje toch...je angst waarheid...die van mij ook. Ik durfde het gisteren niet te zeggen Maar heb wel gezegd ben er bang voor.......Maar toch komt het in me op dat het goed gaat.....dan maar in het ziekenhuis...wie weet...is toch die maandag voor jouw en beval je....hoop het niet! Dat ze gewoon nog ff 2 weken ofzo blijft zitten hoor! @hier, ik heb helemaal niets meer...geen krampen geen rugpijn...meestal als ik een eind loop zoals vandaag en ik moet onig worden dan voel ik mijn rug heel erg...nu niet.....vreemd... En ik verlies ook geen gelig slijm zoals nu ja eigenlijk tot nu toe me is opgevallen een soort van slijmpropje 3 a 4 dagen voor de ongi...nog niet gehad! Want dat zie ik altijd omdat het echt een propje is......van wel 1,5 cm groot meestal.....en wat dikkig en harder... Kleine meis heeft zich laten rijden vandaag...ze wilde niet lopen!! Naja maak tniet uit ze is toch ziekig dus dan maar lekker rijden.....zit ze te genieten joh..zo leuk!! En nu kijkt ze ff tv en smikkeld een broodje met smeerkaas.....zo nog eentje geven en dan lekker slapen!! Naja zij.... Hoe is het verder hier meiden? Knuffels!
minnie wat spannend!!! ik heb dat ook wel es gehad had ik een eitje van 14mm , helemaal blij! kwam ik de volgende keer weer voor fm... was er niets meer te zien! gelukkig bij jouw nog wel 1 eitje! die hopelijk lekker blijft doorgroeien!
de gyn zei wel dat er dus een kans van 90 procent is dat dat eitje doorgroeit en omdat de vorige cyclus ineens in 3 dagen een eitje van 19 mm zat wil ze nu om de dag kijken........ en heb dus ook gevraagd vanaf hoeveel mm een eitje zeker doorgroeit (de ene gyn heeft het over 12 mm en de andere vanaf 13 mm) en deze gyn zei vanaf 15 mm........dus ik schiet meteen weer in de stress he.......
debby wat balen meid! jammer! op naar de volgende ronde dus.. zie je het wel een beetje zitten!? ga heeeeel hard voor je duimen hoor meid!
Nee hoor, het is geen vmk. Ik moet gewoon mijn echte menstruatie afwachten, krijg dan een uitgangsecho en dan op dag3 weer beginnen. Dus moet wachten op mijn echte menstruatie. Ik denk dat deze waarde normaal is, want ze zei ook al dat als ze enige hoop, dat ze dat dan ook echt zou zeggen... En wie weet ben jij gewoon zwanger?! Heb je over jezelf geen gevoel? Ik ga nu uit van jouw gevoel voor mij, 2e ronde, toch? Oh arm meisje van je, lekker uitzieken en straks lekker slapen!
@Ella, ja hoor, op de een of andere manier had ik het wel aan zien komen. En ik ga gewoon voor ronde 2!!! @Minnie, vreemd dat ze allemaal wat anders zeggen, maar ik hoop toch echt dat dit eitje door groeit!!!
Meisje de volgende ronde gaat je meer geluk brengen...ik ben er echt van overtuigd! Dus laat groeien die eieren!! En bevrucht ze maar goed....(wel goed je best doen, en hopen dat er niets tussen komt....zoals ik al eerder aangaf..dat het daar vanaf kon hangen) gevoel over mezelf...nee ik hoop teveel hahaha, ik hoop gewoon dat ik zwanger ben....maar probeer mezelf voor te houden nee je word ongesteld...ik voel niets...bij Alyssa ook niet trouwens...daar was ik ook overtuigd dat ik ongesteld zou worden...
ik hoop ook dat deze doorgroeit! maar we wachten af. ze kon de eierstok ook niet zo heel goed zien want mijn darmen gaven teveel schaduw zei ze......ook weer zoiets dus.
hahhaminnie heb je niet gepoept ervoor???? ik doe dat dus wel altijd.. anja ja ik vrees het ook!!!!! miran wat voel je bij mij niet veel wel???
misschien moet ik meer op mijn eerdere gevoel vertrouwen dat de clomid niet goed werkt....heb namelijk deze keer geen echte eisprong gevoeld...heb al vanaf dag 14 buikpijnen.....en die blijven gewoon.... Terwijl met vorige ronde eisprong voelde ik echt 5 dagen pijn...en dan ging het weg tot ongeveer 7 a 8 dagen voor ongi....toen kwamen ze weer terug. Misschien heb ik wel geen eisprong gehad en word ik dus ook niet ongi.....ach enige wat ik kan doen is mezelf bezig houden van het weekend hahaha, en dan nog een paar dagen extra wachten....ik zie wel...woensdag als ik nog niet ongesteld ben........
ik kon het vanmorgen niet laten en heb getest.... zat al in ergens in de 40 met de cyclusdagen... maar negatief! volgens mij heb ik ook deze maand helemaal geen eitje gehad.... wat moet ik nu!?? ik wil zowiezo de gyn bellen maandag.... das denk ik wel verstandig en dan maar vragen wat ik nu moet!?
SPANNEND! ja dat is echt rottig he als je niet zekers weet of je eisprong hebt gehad... dat heb ik nu ook