ja dat heb ik ook al gevraagd , maar zij doen dan de doorverwijzingen niet... ach ik weet het ook allemaal ff niet meer hoor! ik bel hem maandag op en desnoods ga ik er langs!!!
whoohoo cin! Ella, ik ben toen ook gewoon een ziekenhuis op gaan bellen en heb gevraagd...ze helpen mij in mijn eigen ziekenhuis niet...jullie wel? En toen mocht ik gewoon komen...moest wel met alles opnieuw beginnen qua testen enz...maar dat was in 1 dag alles....heb daar ook een HSG gehad en mijn gyn hier zei dat dat niet nodig was....(wel dus! mijn linker eileider zat dicht en is open gespoten door de HSG) Dus gewoon bellen!
pfff apart he miranda hoe sommige artsen doen!!!! en dan al die verschillende manieren van werken.... je weet eigelijk nooit of het goed is he! fijn dat je toch wel hsg hebt gehad! bij mijn hsg kwam eruit dat de li eileider verstopt zit... dit heeft hij helaas niet kunnen verhelpen , maar de re is wel open... en dat schijnt genoeg te zijn want de rechter neemt dan ook alle functies van de linker over!
hmmm hij zit er weer in lekker shotje was dat zeg hahahahaha 2 x moeten prikken de eerste zat in een ader dus nu wel blauwe plekken been denk ik hahahahaha
meiden thanks voor het meedenken!!!! lief van jullie hoor!!! ik ga zo ff afsluiten en me klaar maken voor mn werk....! duchess en anja ik hoop van harte dat het goed blijft gaan!!! sterkte lieve meiden!!! Liefs Ella
hahha meestal als ik de pregnyl spuit zet pas dan trekt het langzaam aan weg hahahaha die zuigt dat bloed op of zo hihiiihih
@cindy: DINIS WAT HEB JE MET CINDY GEDAAN?????ZE ZIT ONDER DE BLAUWE PLEKKEN..................FOEI hahahahaha we gaan weer voor je duimen meid!