PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ok nee want ik dacht huh?? zoveel hahaha
    ja ik denk het dan ook,,ff grote schoonmaak en plaatsmaken voor een beebje...

ik denk dat je zondag wel ongi bent
    meestal dag 15 na de pregnyl...
    want je mag normaal 16 dagen na de pregnyl testen en als je dan nega test maar je bent nog niet ongi mocht je bij ons in de kliniek komen want dan klopte er iets niet zeg maar

dus als je lf gewoon 14 dagen is wordt je zeg maar op dag 15 na de pregnyl ongi hehe wat een uitleg weer

2. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    was ik ook weer

*even vraagje tussendoor, meen laatst een topic te hebben gezien over pco dames die zwanger waren geraakt maar kan het niet meer vinden. weet iemand waar ik het over heb ?*

sprak straks een oude kennis... dus ik vertellen dat we nu bezig zijn met hormonen wat denk je dat ze zegt ?
    ik heb gelezen en gehoord dat baby''s die op die manier verwekt zijn, dus met hulpjes zeg maar, niet zulke gezonde baby's zijn etc...
    nou ik was meteen sjaggie ! wat een onzin !

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee hoor dat is nog helemaal niet bewezen dat hebben ze we ooit ervan gemaakt en daar hebben ze toen onderzoek naar gedaan,en was helemaal niet zo

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ga ff gtst kijken online.... tot zoooo

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hee lieverds..
    Hier ben ik dan.. vanuit een ziekenhuisbedje.. :(

Bij de controle bleek dus dat mijn baarmoederhals weer korter was... bij toucheren bleek dat ik tegen ontsluiting aan zat.. tuutje was weg (?? ga dat nog ff navragen volgende x dat ik hem zie) maar nog geen ontsluiting.
    Hij wilde me zo niet naar huis laten gaan dus weer opgenomen.
    Het blijft onrustig in mijn buik met kramp.. niet helemaal lekker dus.
    Baal er goed van maarja, er is niets aan te doen.... :(

Anja balen van je infectie zeg meis!! (ja heb alle paginas teruggelezen om te kijken of er nieuws was van anja haha) Beterschap!!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zucht, zeg ik net tijd terug geen slijmpropje gezien...wat zit er net in mijn onderbroek....dik slijm.....

En heb me toch krampen! Ook mijn darmen zijn geleegd weer dunnig...dus zegt mij genoeg...nog 3 a 4 dagen....en dan ongi!!

7. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey duche doe rustg aan meid en je moet maar zo denken, je bent al een stuk verder als een paar weken geleden !

cin... ik geloofde er ook niks van, klink klare onzin maar om iemand in onze situatie zo ongerust te maken, niet netjes vond ik

*heidi ruikt aan handen, ruiken naar zuurkool brrrr*

8. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh miran balen !
    zit niemand mee deze week he.....
    of ben jij je ook aan het voorbereiden voor de baby boom ? ;)

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ikke babyboom...hoop het wel...maar het enge gevoel blijft dat ik moet gaan spuiten voor resultaat en misschien ook wel IUI....

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bah ik voel me zo rot.. :( Pff.. :(
    Was zo fijn om weer thuis te zijn.... :(

Miran balen zeg.. maar geef de moed niet op he..

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ohja nu is ook die vriendin van ons vandaag bevallen... en dan lig ik hier.. pff. Maar ze is bevallen van een gezond meisje, gelukkig. :)

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey duchh meiss!!! oh dus nog geen ontsluiting??
    maar wel ertegen aan ohh ik hoop zo dat ze toch nog even blijft zitten meiss...
    mischien is die maandag dan toch voor jou...
    al hoop ik dat ze nog iets langer blijft zitten,maar ik denk dat het nu wel genoeg is geweest voor je he!!!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohh leuk ook een meisje hahaha wist je dat al of wisten ze het zelf nog niet?

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja, ik trek t helemaal niet meer, maar ik wil ook niet dat ze komt... het is echt nog te vroeg... :( pfff... ik voel me echt zo verdrietig!!!!

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja he je bent zo machteloos nu....
    en het is allemaal zo dubbel bah!!! ze moet echt nog blijven zitten ja.... is het beste hoor...

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tummetje; Ben benieuwd meid!

@Miranda; Beterschap! Balen zeg dat je zo het gevoel hebt dat je ongi moet worden.

@All; Wat lief dat jullie je zorgen maakten... :)

@Cindy; Denk idd dat je baarmoeder even een grote schoonmaak aan het houden is.

@Heidi; Nou ja zeg. :( Lekkere opmerking van die kennis... Het enige wat bewezen is, is dat je door gebruik van Puregon/Clomid en alles wat daar in de buurt komt ietsje meer kans op een miskraam hebt.
    Beebjes die gewoon blijven plakken kunnen volgens mij net zo gezond ter wereld komen als beebjes die niet met behulp van hormonen verwekt zijn.

@Duchess; Verdorie meis, weer opgenomen... :( *dikke knuffel* Ik denk aan je.

@Hier; Ben de hele dag al aan het slapen en ik heb me ziek gemeld op mijn werk. Wat viel er een last van mijn schouders zeg... Ik heb er een vreselijke hekel aan om me ziek te moeten melden maar nu is het gewoon even niet anders.
    Ziek of niet, ik vind het eerlijk gezegd heerlijk om even niet aan werk en de stress die erbij hoort te hoeven denken.
    Gewoon de boel de boel laten....
    Mijn moeder heeft boodschappen gedaan want mijn mannetje zit in de middagdienst tot 10 uur vanavond.
    Nou meiden ik ga weer even slapen, kom vanavond nog wel even kijken.

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Was even naar de bieb geweest en Ryan opgehaald :D.

@Cindy, ik heb op zondag de Pregnyl gezet, dus dan zal ik maandag wel (pas) ongesteld worden.

@Heidi, dat heb ik nog nooit gehoord!

@Duchess, heb je wel leuke kamergenoten? Oh en je vriendin uitgerekend vandaag bevallen, hoe heet ze?

@Miranda, balen zeg, dus toch ook op naar de ongesteldheid :(.

@Anja, lekker uitrusten dan maar !En ik neem aan dat je maandag wel gaat bellen voor een echo?

18. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog leuke boeken gehaald deb ?
    ik heb de mijne net uit...

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Die ene van een maffe mama of zo had ik al gelezen. Ik heb die van Heleen van Rooyen gehaald en nog een ander vaag boek....

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    De boeken van Shopaholic zijn ook erg leuk, zijn meerdere delen!

Deel Deze Pagina