PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vervelend meis, weet niet ik kan zeggen, vind het zo ($*%*($ voor je....

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    We zullen t maar gezellig houden hier... zo is ook niks. ;)

Hoe is t met jou Deb?

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha, je wil het toch gezellig houden :p. Ach, het gaat wel hoor...het is gewoon even kut, maar we moeten maar doorgaan!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deze ronde brengt vast meer geluk lieve deb!!!

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden!!!

@duchh mooie naaf hoor elif!!! wel apart jah...
    en het is echt te begrijpen dat je je zo verdrietig voelt..
    het is idd niet niets wat jij allemaal mee hebt gemaakt de laatste maanden,..
    ja ik zou ookniet weten wat ik moet zeggen tegen iemand op de kamer,je weeet niet waar je moet beginnen..
    en heel begrijpelijk ook dat je hoofd er niet echt naar staat...
    stort je lekker uit bij je mannetje wanneer hij bij je is meiss!!**knuffel**

@deb hoe gaat ie meiss?? leuk boeken lezen alhoewel ik het al lang niet meer doe...

@hier nou ben net toch nog maar even gaan liggen,de posi gedachten lijken even uit me lichaam verdwenen maar hoop dta het morgen weer anders voelt allemaal

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He Cin, hoe is het met jou??

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tis ook wel een nega dag. Overal negatief nieuws!!
    Dat morgen maar veel positiviteit mag brengen!!

8. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga zo ook lekker op de bank... morgen boodschappen doen en dan neem ik maar een lekkere bak ijs mee... met nootjes... als ik er dan even door heen zit lekker snoepen haha

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Grrr, mijn moeder belde net en ze vertelde dat de vriendin van mijn neefje ook zwanger is, zijn zus (mijn nichtje) is ook al zwanger. Dat is niet zo erg, alleen maar leuk voor hun natuurlijk, maar nu hoorde ik dat mijn moeder ook tegen mijn tante zegt hoe ver we erin staan zeg maar...dat wil ik niet :(. Dan weet iedereen straks al als we net zwanger zijn of zo, daar heb ik geen zin...ben gewoon even boos...

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Lekker ijs!!! Ik ben de laatste weken gek op stracciatella ijs.. hmmmm lekker...
    Manlief belde net of ik lekker gegeten heb vanavond.. nou nee.. hij ging toch ff langs de mac dus neemt wel wat voor me mee. (jaja alweer frietjes hahah!)

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Frietjes en een lekkere McFlurry :D.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje wat balen Deb!! En wat vervelend dat je moeder dat verteld... maar misschien houd je tante het voor zichzelf?
    Mijn moeder luchte haar hart ook bij mijn tante.. maar die hield het voor zichzelf. Schijnbaar had mijn mams er behoefte aan om het kwijt te kunnen!!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk ook wel dat ze het voor zichzelf houdt, maar toch. Ik vind het vervelend. We hebben in mei een "groot" feest van een andere tante, zij zijn dan 40 jaar getrouwd, en dan krijg ik dan allerlei vragen. Zei net al tegen manlief dat ik dan niet heenga als ik niet zwanger ben, ben gewoon boos en verdrietig....

14. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen deb... misschien moet je er eens goed over praten met je mams ?

oh krijg nu helemaal zin in ijs... in een mc flurry
    foei duchess toch !

meiden ga gtst kijken
    dikke knuffel voor iedereen en denk erom kpje omhoog, borst vooruit en gaan met die geit.......

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nee ben niet zo gek van mac flurrys :p Frietjes, kipnuggets en cola heb ik besteld.. haha.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb vaker gezegd dat ik het niet leuk vind als iedereen het weet. Kijk, ze mogen best weten dat we ermee bezig zijn, maar ze hoeven niet precies te weten wanneer het eitje springt en zo. Sorry, ben gewoon even boos en verdrietig :(.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dikke knuffel voor Deb!!! Snap t wel hoor! Zou t zelfde hebben denk ik.. is ook wel even 'schrikken' denk ik..
    Mijn tante heeft er trouwens nooit een woord over gezegd tegen me.. heel lief..

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Snap t wel Deb! :( *knuf*

Wat een rotdag toch hier!!!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb haar al vaker gezegd dat ik het niet wil hebben dat ze het tegen iedereen vertelt...en toch doet ze het! En dan belt ze me ook op terwijl ze heeft gedronken, ik kan daar niet tegen! Ze drinkt veel te veel en dat doet mij pijn....

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat een hoop meelezers hebben wij toch trouwens.. word daar altijd zo onzeker van of er geen familie ofzo mee leest.. hihi..
    Blijkbaar zijn we erg interessant.... :p

Deel Deze Pagina