Overduidelijk weekend hier ja . Erg rustig en iedereen is lekker leuke dingen aan het doen. De dakbedekker was zo laat weg, dat we niet meer naar een kleed kunnen kijken, Ryan ligt nog lekker te slapen en ik ben net wakker.
hahaa was het zoveel werk met die dakdekker... ik heb wel even kunnen slapen gelukkig ben nu ff aan het afwassen hahaha
Drukte hier.. Mijn beste vriendinnetje is net op bezoek geweest hier. Lief. En nu heb ik weer super erge krampen dus ga maar even op t belletje drukken denk ik.....pffff
Oh wat spannend Duchess....ik hoop dat ze toch nog even blijft zitten, maar aan de andere kant wat komt, dat komt.
sow heel me computer sloeg net vast hahahahaha ik dacht wat heb ik nou weer gedaan??? ja wel lekker af en toe slapen.. maar dat hondje van de buurvrouw werkt niet echt mee hahahaha duchh spannend laat je wat weten???
nou als ik toch maar tegen mezelf zit te bebbelen ga ik wel even offline.... ik kom later weer kijkennnn... allemaal een dikke **knuffel**
Hoi meiden, Ik had een vraagje Ik zou eindelijk mogen beginnen met Clomid maar nu kwam mijn gyn er mee dat ik eerst twee maanden gestopt moet zijn met roken? moesten jullie ook helemaal stoppen voor je met Clomid begon of hebben ze het daar niet over gehad? Groetjes Mandy
Nee ik vond het ook een beetje onzin Tuurlijk moet ik stoppen maar ik was er al mee bezig en zei dat ik nog maar een half pakje per dag rookte maar ze zei dat vind ik nog te veel ze zegt je heb al zoveel achter de rug zonder dat er iets gedaan is kan dit er ook nog wel bij... Maar trouwens wat erg voor je zie dat er twee * staan.. gaan jullie door met behandelen of heb nu eve rust? Sterkte ermee is niet niks!
nee mendieyy we gaan gewoon ermee door.. ik heb volgende week vrijdag alweer 1ste fm dankejwel meiss... maar ik vind het wel een beetje raar van die gyn hoor dat je eerst helemaal moet stoppen en dan ook nog 2 maanden moet wachten
Zo knap hoor meid! Hopen dat je nou na al die tegen slagen eindelijk is een beetje gelukt heb! Ja is inderdaad raar maarja het enige wat ik kan doen is maar wachten totdat die twee maanden voorbij zijn..
echt waar??? ik zou maandag gewoon is bellen want dit kan toch niet ze kunnen je daartoe niet verplichten hoor??? in ieder geval nog nooit van gehoord
Nee dat dacht ik ook maar omdat ik nog `jong`ben doen ze altijd al een beetje moeilijk en proberen ze alles uit te stellen dus ik weet eigenlijk niet echt of ik er wel wat van kan zeggen. Maar ik kan altijd bellen natuurlijk het rotte is ook dat ik iedere 3 maanden een andere gyn heb dus die zeggen allemaal weer een andere verhaal..
@Duchess; Hoe is het nou meid? Hoop dat ze nog ff bij je blijft... @Cindy; Haha ja t is weer weekend he... Volgens mij is t hier altijd rustiger in het weekend. Hoe gaat t met jou? @Minnie; Hoe was de huishoudbeurs? @Debby; Veel plezier met je vriendin vanavond. @Mendiey; Mijn gyn wilde liever ook dat ik zou stoppen met roken maar ze heeft me wel gewoon medicijnen gegeven, ik mocht toen gewoon aan clomid beginnen en ook aan puregon later. Raar zeg dat je nu eerst moet gaan wachten. :S @Hier; Gaat iets beter hier gelukkig, lig al 2 dagen alleen maar in bed en bijna alleen maar aan het slapen geweest. Verder niet echt iets te melden, wachten tot ik beter word haha.