PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee maar ik denk niet dat dit een regel is wat bij het ziekenhuis hoort hoor
    mischien is zij er gewoon op tegen,,
    ik zou het gewoon eens navragen of dat wel echt zo is daar want volgens mij houden ze je gewoon voor de gek zo komt het over in ieder geval;

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Mendiey; Hoe jong ben je dan? Ik ben 20 maar bij mij hebben ze nog nooit moeilijk gedaan..

3. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    @ Cindy
    Ja ik zal het inderdaad is navragen ja! ik voel me daar ook wel een beetje voor de gek gehouden ja
    Bedankt:)

@ Anja
    Ja precies tuurlijk moeten ze zeggen dat je moet stoppen maar om dan nou niet met die behandeling door te willen gaan..

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    anja gaat het wel weer een beetje beter nu???

5. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Anja

Ik ben 19
    nee hebben ze bij jou nooit moeilijk gedaan?
    Kan je nagaan hoe anders het eraan toe gaat he bij ziekenhuizen..

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik vind het echt gek dat mijn gyn heeft gezegd nee je hoeft niet te stoppen zolang je maar mindert.. als je stopt krijg je onnodige stress en dat is helemaal niet bevordelijk ofzoiets...

ok het is wel het beste tuurlijk maar niet verplicht kom is op zeg

7. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Ja inderdaad cindy
    maar hun hebben ook op het begin gezegt we zijn heel streng dit ziekenhuis met afvallen en roken ik weet ook niet of dat zo is hoor.

Ja wat jou gyn zegt lijkt me ook logies
    tuurlijk is stoppen beter maar stress lijkt me inderdaad slechter

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Cindy; Ja 't gaat wel wat beter nu, ben in ieder geval niet mer 24/7 aan het overgeven geweest dus dat scheelt al een heleboel.

@Mendiey; De gyns hier hebben nooit moeilijk gedaan over mijn leeftijd, HA daarentegen heeft wel gezegd dat ze twijfelde of ze ons wilde doorsturen naar de gyn. Toen heeft mijn vriend gezegd dat wij zelf wel uitmaakten of we kinderen wilden of niet en blijkbaar heeft dat indruk gemaakt want toen kregen we de doorverwijzing. ;)

@Stoppen met roken; Iedereen weet dat het het beste is om te stoppen. Maar ik vind het onzin om geen behandelingen te doen omdat je nog rookt.

9. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Wat vervelend anja dat je mogelijke overstimulatie had.gelukkig dat het nu wat beter met je gaat:)

Nou gelukkig dat ze bij jou nooit moeilijk hebben gedaan!
    En wat betreft de HA inderdaad wat je vriend zegt het gaat toch om jullie wat jullie willen en niet wat de HA wil!
    Hoelang ben je nu al bezig met behandelingen enzo?

@ stoppen met roken inderdaad iedereen wat dat het beter is en ik denk dat als je eenmaal zwanger ben dat je vanzelf wel gaat stoppen, teminste ik zou me denk iedere keer dat ik een sigaret opsteek schuldig voelen.

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Wij zijn nu bijna een jaar bezig in de MMM. Tijd gaat snel zeg nu ik er zo over nadenk.
    Hoelang zijn jullie al bezig?

@Stoppen met roken; Zodra ik zwanger ben stop ik. Ik weet zeker dat ik dat kan.
    Zoals je zegt Mendiey, ik zou me bij iedere sigaret schuldig voelen tegenover de beeb.

11. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Nou he als je er zo over na denkt gaat de tijd zeker snel!
    Wij zijn ook net een jaar in de MMM

@Stoppen met roken
    Tuurlijk kun je dat als je er zelf maar achter staat denk ik

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Mendiey; Jij hebt toch al eens eerder meegekletst in dit topic? Kan me je naam herinneren volgens mij.

@Miranda; Hey meid! Hoe is het met jou?

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nou meiden ik ga ff een filmpje kijken... Kan merken dat ik me weer ietsje beter begin te voelen, begin me te vervelen haha.

Tot later!

14. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    @ Anja
    Ja klopt maar kan het nooit zo bijhouden haha;)
    En het is zo`n hecht groepje zonde om dat te verstoren..:)

15. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    Veel plezier met filmpie kijken!!

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Mendiey; Welnee joh je kan altijd gezellig meekletsen hier hoor. :D

Nou ik ben er weer vandoor.

17. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    @ Anja
    Nou bedankt;) dan zal ik is vaker meekletsen haha

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Mendiey...wat een )&(*& van een gyn...hij mag je niet verplichten om te stoppen...ze mogen het adviseren maar zeker je behandeling daarom niet stopzetten....

Anja fijn dat je je weer wat beter gaat voelen! Het is ook niet niks...

Cindy...hihi klets tegen jezelf....

Debby, gaat het weer een beetje?

Alle anderen...knuffel!

Hihi heb hier een meisje rondhobbelen...(andere pampers en die lekken) dat ik net helemaal heb uitgekleed omdat ze dus zeiknat was...nu loopt ze alleen in haar pamper eventjes...gaat zo naar bed toe....en een lol dat ze heeft in haar bijna blootje hihihi.

@hier....rugpijn joh..niet normaal! En verder...sjaggie en moe...dat was het.

Knuffels.

19. mendiey

mendiey Actief lid

18 jan 2009
    158
    13
    18
    @ Mgwc

Bedankt voor je reactie!
    Nee is dat zo? dan ga ik toch maandag is bellen
    Maar als ze er bij blijven dat het wel zo is kan ik eigenlijk niks doen toch of wel?

Ah wat schattig rond lopen in der pamper en zo`n lol hebben!

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Pfff meiden ik verveel me echt helemaal dood... Haha ik kom even klagen hoor.
    Lig al 2 dagen in bed te niksen en te slapen, voel me nog niet goed genoeg om iets te gaan doen maar wel goed genoeg om me te vervelen, hoe irritant.
    Had eigenlijk afgesproken met een paar vrienden vanavond en had een verjaardag waar ik nu heel graag heen wil.
    Lig dus heel erg te balen nu haha. Helemaal vrij gevraagd vandaag ben ik ziek. :(

Nou ja dat was mijn klaagzang haha ik zal het gezellig houden maar moest het even kwijt.

Miranda; handig zeg van die lekkende pampers. :S Wel leuk dat ze zo'n lol heeft. :D
    Was jij nou al ongi geworden trouwens? Want anders kunnen het ook zw.kwaaltjes zijn toch.... Ik duim...!

@Mendiey; Wat Miranda zegt idd, volgens mij mogen ze je het echt niet verplichten. Kun je niet om een andere gyn vragen?

Deel Deze Pagina