@ Anja Wat vervelend dat je nou precies deze dag ziek ben Dat is inderdaad heel irritant ja als je je nog niet goed voelt maar wel verveelt! Beterschap Nee lijkt mij ook niet nee dat ze je niks kunnen verplichten maar ik heb om de 6 maanden een andere gyn, dit zijn allemaal gynaecoloog`s in opleiding. ze zei dat ze het eerst aan de hoofd gyn had gevraagt en die zei dat ik eerst moest stoppen met roken willen ze verder gaan, op het begin was het al eerst afvallen dan pas gaan we verder ze verzinnen iedere keer wat
Zo, vriendin had lekker gekookt, daarna lekker filmpje gekeken en nu even hier . @Anja, spuit je eigenlijk nog steeds of ben je daar even mee gestopt? Ik neem aan dat je maandag direct gaat bellen voor een echo? @Mendiey, echt belachelijk dat ze jou verplichten om te stoppen met roken! Ik zou echt maandag bellen en anders een ander zkh? @Miranda, oh irritant andere Pampers die lekken....hier gaat het wel goed hoor, erg moe, maar dat komt ook door alle spanningen en zo. En vanochtend vroeg eruit, omdat de dakbedekker kwam. @Duchess, hoe gaat het met jou meis?
@Debby; Leuke avond gehad dus! Ja ik moest wel meteen stoppen met spuiten en ik bel maandag meteen voor een echo, want ik wil natuurlijk wel ff weten hoe we er nu voor staan. Het is al k*t genoeg dat we deze cyclus moesten afbreken dus ik wil nu gewoon echo's zodat ik weet dat alles goed is als we aan de volgende ronde beginnen... Zal wel weer een kuurtje Duphaston worden en dan weer verder... @Mendiey; Belachelijk zeg... Ja kun je misschien niet naar een ander ZH gaan? Ik bedoel dit slaat alles...
@ Debby en Anja Ja belachelijk he ik ga inderdaad maandag nog eens bellen ja Een ander ziekenhuis hebben we ook over nagedacht maar ik vroeg me af of je dan gelijk verder kan gaan of hoe dat in ze werk gaat weet iemand dat hier misschien als je overstapt naar een ander ziekenhuis?
@Mendiey; Ik weet niet hoe het zit met overstappen naar een ander ZH geen ervaring mee. Maar volgens mij moet dat niet zo'n probleem zijn toch. En als ze vragen waarom kun je altijd zeggen dat je vindt dat je niet prettig wordt behandeld in het ZH waar je nu loopt. Nooit geschoten is altijd mis, ik zou t proberen meid!
@Anja Ja ik ga ook is bellen naar een ander ziekenhuis ja en gewoon is vragen hoe het overstappen gaat. heb maandag wat te doen haha In ieder geval hardstikke bedankt meid!
hey meiden ik heb even niet terug gelezen hoor. even tussendoor een reactie op mendiey, welkom hier... ik heb vroeger in arnhem gelopen en ben dus nu jaren later gestart in ede, maar meestal kun je gewoon verder gaan waar je gebleven was in een ander ziekenhuis hoor... meiden als er was belangrijks is geweest wat ik heb gemist sorry dan bij deze vast. we hebben vandaag visite gehad van mijn schoonzusje en zwager met hun kleine meid van 8 maanden... heerlijke middag en avond gehad, echt gelachen, maar ik ga net mee haar uit bedje halen en dan valt me dat dus toch zwaar als ik haar zo zie liggen. dan voel ik me stik jaloers... manlief zegt dan wel het komt allemaal wel terug en goed en dat weet ik ook wel maar op dit moment zit ik er gewoon even flink doorheen... ik mis het zo erg... zal even nog kort iets toelichten ... wil er niet te diep op ingaan wegens prive omstandigheden, maar wij hebben voor een jongetje gezorgd als pleegkindje , 20 maanden lang, en direkt vanaf zijn geboorte. dat voelde dus echt als ons kind. omdat we daxhten nooit zelf kinderen te krijgen hebben we onze deur later ook open gezet voor nog een kindje. dat werder er toen 2, broertje en zusje, ouder en schoolgaand. die kwamen afgelopen zomer. door ruzie die ik met mijn moeder heb gekregen zijn alle 3 de kinderen begin van dit jaar binnen 1 dag overgeplaats (we hebben nog gestreden via advocaat etc maar hebben het uiteindelijk moeten opgeven wegens zoveel regeltjes etc) we gingen smiddags praten en een paar uur later waren ze weg en daarna hebben we ze niet meer gezien en mogen zien we zijn dus eigenlijk in 2 maanden tijd 4 kinderen verloren (3 pleeg en 1 miskraam na 4 maanden) dus momenteel als ik dan die kleine zie zit ik er echt even helemaal doorheen sorry dat ik zeur maar moest het even van me afschrijven.....
@Heidi; Oh meid toch... Dit is geen zeuren hoor natuurlijk mag je dat van je afschrijven! Weet zo gauw even niet wat ik erop moet zeggen om je op te vrolijken maar ik kan me voorstellen hoe rot je je moet voelen. Wil je even een dikke knuffel geven meid...
@ Heidie Bedankt ja ik denk het zelf ook wel dat je dan gewoon verder gaat waar je mee bezig bent. Jeetje wat erg je verhaal.. Dat is heel erg ja 4 kindjes in twee maanden tijd verliezen.. En dan ze ook nooit meer mogen zien wat zal dat moeilijk zijn zeg..dan is het logies dat als je die kleine van je zus ziet liggen in der bedje dat je even stikjaloers ben! daar is niks raars aan lijkt mij
dank je wel anja.... de tranen prikken echt even achter mijn ogen... mijn verlangen is echt zo groot op zo een moment... niet dat dat bij jullie anders is hoor, ik denk juist dat jullie dat heel goed herkennen en daarom schrijf ik het ook hier neer....
@heidi; Ja ik herken het verlangen... Weet niet of het te vergelijken is maar ik heb iedere keer zo'n rotgevoel als ik een zwangere vrouw in mijn omgeving zie. Op dit moment zijn er zo'n 4 zwangere meiden hier in mijn directe omgeving en dat doet heel veel pijn. Helemaal om erbij te weten dat het allemaal 'ongelukjes' zijn.
ik weet nog dat mijn schoonzusje vroeger zei, dan gaan we samen women en dan trouwen en dan Nemen we een kind ik zei altijd een kind neem je niet die krijg je ! en dan toch te merken dat ze in 3 maanden tijd zwanger was grrr dan ben ik inderdaad ook stikjaloers...
He bah Heidi, dikke knuffel!!!!! Meiden.. hier is t een beetje mis... denk dat Miranda best eens gelijk zou kunnen hebben met haar maandag. Heb dus echt flinke weeën. Ze zijn vrij heftig. Wat voel je je dan ongemakkelijk zeg, bah. Om 18.00 getoucheerd, verstreken baarmoederhals (wisten we al) en een hele slappe, zachte baarmoedermond, tegen ontsluiting aan. 20.00 nogmaals getoucheerd, niet veel verandert, misschien 0,5/1 cm ontsluiting maar dat is niet noemswaardig. Heb een pethidine injectie gekregen en ooh heerlijk even die scherpe kantjes eraf... wel flink misselijk dr van en lekker half van de wereld.. maar merk dat hij nu alweer begint uit te werken. Beeb doet t nog steeds goed, heb zowat de halve dag aan de ctg gehangen en ze vind t allemaal best zo. Vind t zo raar allemaal, weet niet meer wat ik moet verwachten. Hoevaak ze me nu al hebben verteld dat het niet lang meer gaat duren. Of dat ik dat zelf gedacht heb. Moeilijk hoor. We wachten af, meer kunnen we niet doen...
Ja sommigen worden nou eenmaal in een zucht en een scheet zwanger... Hoe erg ik het iedereen ook gun, soms vind ik het niets anders dan oneerlijk. *hele dikke knuff* Ik ga weer even slapen, tot later dames.
Oeh Duchess... Heel, heel erg veel sterkte meid..! Kan me voorstellen dat je niet weet wat je kunt verwachten... Maar als ik t zo lees denk ik ook dat het niet heel lang meer zal duren. Sterkte duch, ik denk aan je!
slaap lekker anja duchess... jeetje meid ik krijg kippenvel van je ! ik hoop dat ze nog even blijft zitten, maar als ze het niet doet dan kan het toch al of niet ? ze is in ieder geval in goede handen en jij ook ! ik doe mijn kaarsje voor je aan hoor !!!!!!
Het kan.. ze kunnen hier heel veel.. en ze zal voor hier ook best een flinke beeb zijn. Toevallig ving ik vandaag op (lig vlakbij de balie dus hoor veel hihi) dat er iemand bevallen is met precies dezelfde termijn als ik. Kindje was 2170 gram, ligt wel op de NICU maar ademt zelfstandig en krijgt voeding via sonde. Moet wel een paar weken op de nicu blijven maar mag daarna waarschijnlijk naar huis. Dus weet wel een beetje wat ons eventueel te wachten staat, zeg maar. Maar t is en blijft afwachten. Ik ga nu snel wat proberen te slapen want ik voel dat de pethidine uit begint te werken...helaas. En nu toch maar zoveel mogelijk rust pakken he? Want die heftige weeën zijn echt vreselijk uitputtend!!
hey meiden ik was aan het bijlezen en zag bericht van duchhhh duch meiss als ze toch besluit om te komen.. wens ik je heel erg veel succes... en geniet toch van het moment ook al is het pijnlijk meis...maar je gaat het nooit vergeten meiss.. ik weet heel zeker dat je het kan en je meisje komt helemaal goed lieverd!!!!!! @debby was het eten lekker????? ik heb vandaag nog niks van je gehoord meis gaat ie wel een beetje??? @miranda mischien toch zwanger ja??? @heidi sow dat is me nogal al wat 4 kleintjes.... ik heb dan oo met een vriendin van mij en haar kleine in 1 huis gewoont de eerste 3 jaar van die kleine zijn leven..en mis het toch ook wel hoor haar moeder werkte in 5 ploegen en ik was er altijd elke dag voor die keine...maar ik zie ze nu nog regelmatig(is diekleine waar ik de waterpokken van had) maar toch mis ik het heel erggg,,ze is wel heel erg gehecht aan mij hahaha @anja nee hoor je klaagt niet anders was je nu op een feestje is ook te begrijpen dat het tegenvalt.. @mendiey precies ik zou het navragen en ander naar een ander ziekenhuis... @hier ik heb steken in mijn liezen ben niet meer ongesteld? en haal de gekste dingen in mijn hoofd.. wat als ik volgende week bij de 1ste fm iets zie?? in bm en ik heb al gespoten...niet dat het zo is maar het zal niet voor het eerst zijn toch?