hahahaha ik kom weer en weg is iedereen weer!!!!!!! duch ik duim voor je meiss!!!!! en deb als er iets is hoor ik het wel he???
hallo allemaal, eerste even proberen te reageren..... @mendy: iedereen weet dat het beter is om te stoppen met roken maar dat ze dan ook nog van je verlangen om weer twee maanden te wachten en je dan pas te behandelen dat vind ik echt zo krom! @debby: hoe is het met je vandaag? was het etentje een beetje geslaagd? @cindy: goed hoor dat je het ook aan andere mensen hebt verteld......niet makkelijk maar zo begrijpen ze je wel beter als je soms niet zo lekker in je vel zit. @anja: dikke knuffel en ziek maar goed uit! @duchess: oei spannend! je kunt het he meid en ik ga voor je duimen dat het allemaal goed gaat komen! knuffel!!!!!!!! @all: nou gister naar de beurs geweest en wat een enorme drukte! het was echt niet leuk af en toe zo druk! en dan al die mensen die zon karretje achter zich aanslepen waardoor je zowat steeds eroverheen valt......heb er stiekem weleens express 1 omgeduwt omdat dat mens zo dat karretje tegen mijn schenen aan het douwen was......oeps sorry was het dan van mijn kant....baf karretje om.....gemeen he..... en we gingen met zon pendelbus maar dat was erg slecht geregeld. we hebben 6 bussen onze neus moeten laten passeren omdat de bus iedere keer op een andere plek stopte zodat de mensen die net de auto hadden geparkeerd meteen in konden stappen. we bleven steeds met hetzelfde groepje over.......en dan hadden ze van die speciale bussen zonder stoelen voor de mensen met een kinderwagen......nou iedereen zonder kinderwagen rende dan naar die bus en dan zat ie vol met mensen zonder kinderwagen waardoor er een hoop boze papa's en mama's waren die met verkleumde kindjes steeds stonden te wachten! hubbie is toen verhaal gaan halen bij iemand van de organisatie die daar stond om alles te regelen en die zei dat we dan maar sneller moesten rennen en de mensen met de kinderen hadden ook maar sneller moeten rennen. dus op het laatste moment zijn we gewoon gaan duwen en trekken en toen konden we eindelijk met de bus mee.......wat een ellende was dat zeg......volgend jaar gaan we met zon tourbus.....lijkt me wat minder aggressief haha. straks weer een fm en hoop zo dat het eitjes is doorgegroeid! maar heb er een hard hoofd in hoor! ik ga er maar vanuit van niet en dan kan het altijd meevallen! minniemouse
Ik ben nog niet bijgelezen, wilde alleen even zeggen dat ik vandaag ook niet online kom, want we gaan zo zwemmen met vrienden van ons en hun kinderen . Ryan is niet meer te houden, hij wil ZWEMMEN en wel NU :LOL:. Ik ga vanavond wel even bijlezen en uitgebreid reageren!
@deb: heel erg veel plezier! tot vanavond! ik ga zo de auto in en richting het ziekenhuis...........tot straks!
hahhahaha minnie wat een gedoe zeg....ik zou ook zo`n karretje om hebben geduwd hoor!!! succes bij de fm meisss die is heus wel doorgegroeid.... deb heel veel plezier met zwemmennnnn!!!hahaha ryan wil nu mam!!! @hier ik heb zo super slecht geslapen pff..om het uur plassen,en dan konik weer niet in slaap komen dus ik zat al om 6 uur hier beneden enop de bank wel in slaap gevallen en nu pijn in mijn rug hahahaaha die bank is veel te klein voor mij... duch hoe gaat ie meiss?? is het nog een beetje rustig
Minnie, succes meis! Hoe is het verder hier? Nog iets van Duchess gehoord? Debby, veel plezier met zwemmen! Knuffels meiden....
Even snel.. vannacht amper geslapen ondanks de pethidine.. weeen lijken wat minder.. iig minder hevig dan gisteravond. Ben wel echt helemaal niet lekker. Veel zweten, misselijk, weet niet heo ik moet liggen/zitten... pfff.. dus ben er snel weer vandoor... fijne dag allemaal.
duchess meis wat heftig allemaal!!! heel veel sterkte hoor!!!! heidi pfff wat een heftig verhaal zeg..... 4 kindjes kwijt! logisch dat je dan erg verdrietig wordt... hoop echt zo dat jullie wens heel snel mag uitkomen! mandy vind het ook echt vreemd hoor.... ik hoef niet te stoppen met roken van de gyn. maar zowiezo stop ik als ik zwanger ben! al met al is het natuurlijk wel beter om te stoppen , maar ja dat weet iedereen debby veel plezier vandaag! cindy , wow jij ziet je ouders wel vaak hoor! wel fijn dat je moeder dan zo betrokken erbij is! mooi! minnie heeeel veel succes in het ziekenhuis!!! Liefs Ella
hallo allemaal, nou het was dus weer drie keer niks in het ziekenhuis. voel me zo ongelooflijk K*T!!!!! het eitje wat er zat dat is weer geslonken naar 11 mm........en we hebben besloten om waarschijnlijk naar geertgen te gaan omdat we in dit ziekenhuis 16!!!!!!!! gyns hebben en ik ze nu alle 16 heb gehad in die paar maanden tijd en alle 16 zeggen ze weer wat anders. de ene zegt bijvoorbeeld dat je bmsv minimaal 6 moet zijn en de ander zegt weer dat ie minimaal 5 moet zijn. de andere zegt dat een eitje vanaf 13 mm zeker doorgroeit (hebben we dus gemerkt) en de ander zegt nee dat is pas vanaf 14 a 15 mm.........ben het zo spuugzat! ik weet gewoon niet meer wat nu wel goed is en wat nu niet! afgelopen week was bmsv bijna 9 mm! en nu was ie 5.5 mm. ik vraag hoe dat kan en waar de rest dan is gebleven zegt die doos: ja de baarmoeder is naar achter gekanteld dus ik ga ervan uit dat het meer is dan die 5.5 mm. maar wel erg vervelende dat je baarmoeder zo staat gekanteld want kan zo niet goed kijken. de gyn van vrijdag zei juist dat zij het zo fijn vond omdat ze dan alles goed kunnen zien! wordt er ziek van gewoon de hele tijd! en ik moet steeds continu uitleggen waarom er twee cyclussen worden bekeken met de echo en niet gewoon maar 1. ik zeg van: dat is omdat de tweede keer clomid hij steeds niet aanslaat en zo kunnen ze zien hoe en wat met de cyclus als ie toch wel ineens aanslaat. maar dan denk ik dus bij mezelf van: lees dan de status want daar staat het in beschreven hoe en wat. dus heb besloten met hubbie dat we geertgen gaan bellen en daar in ieder geval op gesprek kunnen. sorry voor dit ego berichtje maar voel me zo slecht nu!
minnie wat rot....!! wat gek zeg dat ie weer is gekrompen... maar helaas het kan wel idd! pffff 16 gyns! niet normaal zeg... kan me voorstellen dat het dan erg verwarrend voor je wordt! want iedereen schijnt er dan weer een andere kijk op te hebben he.... sterkte meis , dikke knuffel van mij!
oh minnie knuffel meis!! Geertgen...vooral doen! Komt er een heel goed gevoel bij mij op!! Echt doen, dat zal jullie ook wat rust geven en zal echt zoveel beter zijn als 16!!! verschillende gyns.....wow....
ik heb het nummer net opgezocht en ik ga morgen meteen bellen. ben het zo zat! steeds ga je er met een rotgevoel de deur uit omdat ze steeds wat anders zeggen. vanochtend gingen we er superposi naartoe want de gyn van vrijdag had gezegd van: ik mag het eigenlijk geen 100 procent noemen dus zeg ik maar 90 procent dat het eitje groeit......nou niks dus en we zijn weer terug bij af.......... ik heb ze alle 16 gewoon gehad........hubbie die is er ook helemaal klaar mee. die is afgelopen weken steeds meegeweest en vandaag had ie echt zoiets van: goh weer een ander?
maar minnie, als ze al 4,5 mm van je bmslijmvlies mistte...zal ze er dan met je eitje ook niet naast zitten? misschien kon deze gyn er wel helemaal niets van! Hoop zo dat het beter word....misschien mag je bij geertgen meteen al terecht voor echo...dan vertel je je verhaal en dat je het niet vertrouwd en geen ronde wilt laten gaan.....
ik weet het niet...........ik kijk ook altijd mee op het schermpje en wat ik zag was wel klein inderdaad.....of heb ik het dan niet goed gezien. ik ga nu toch wel om de dag klussen voor het je weet maar nooit en woensdag moet ik weer terug voor een echo.......ik ga sowieso morgen geertgen bellen dat kan geen kwaad lijkt me. voor de meiden die ook bij geertgen lopen: hoelang moesten jullie wachten op eerste gesprek? en hoelang moest je wachten op eerste gesprek als je van een ander ziekenhuis komt?
zit nu gewoon zowat te janken omdat ik helemaal radeloos ben! begin zelfs te denken dat het ons helemaal niet meer gaat lukken.........
och meisje toch... Het gaat jullie zeer zeker lukken daar ben ik van overtuigd! En als je misschien anders opgevolgd gaat worden en lekker overstapt naar geertgen gaat het veel makkelijker zijn...want stress voor je echo's...dat kan niet goed zijn!
ik denk dan gewoon weer van: als ze met 16 gyns zijn dan horen ze allemaal op 1 lijn te zitten en niet de een daar en de ander ergens anders. we hadden zon goede hoop dat deze ronde de clomid weer aan zou slaan omdat er dus gezegd werd nou ja 90 procent (omdat ze geen 100 mag zeggen) en dan ineens niks. kan er met mijn petje er niet echt bij hoor. zeg dan niks of zoiets als: we wachten het maar af. nu is het gewoon zo pijnlijk en teleurstellend!
Gyn had nooit jouw 90% mogen geven..die garantie is er gewoon niet...er zijn zelfs nog eitjes die kunnen krimpen als ze al 18mm ofzo zijn....Wanneer ze dus van sommige gyns al mogen gaan springen!! Ik vind het zo rot voor je...maar goed dat je deze stap wilt nemen naar geertgen toe...ik denk dat je in je ziekenhuis nu gewoon een nummer bent...en daar bij geertgen krijg je je naam terug! Dat denk ik echt, en zal jullie beide, jij en je mannetje veel goeds doen!
We zijn net thuis van het zwemmen, was heerlijk, maar nu beetje rozig . @Minnie, onvoorstelbaar zeg zoals jullie behandeld worden! En 16 verschillende gyns :O. Groot gelijk dat je naar Geertgen gaat bellen meis!!! En vreemd dat dat eitje weer minder is geworden ...kan me voorstellen dat je het even niet meer weet....