PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ik ga even lekker koffie drinken met collega.........misschien tot zo nog even snel stiekem haha. ben echt verslaafd. gelukkig lijdt het werk er niet onder maar anders had ik me vast bij de azwpv moeten melden. (anonieme zwangerschapspagina verslaafden) haha

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    ik ben niet echt ziek cindy, heb me ziek gemeld omdat ze dan mijn overige vrije dagen moeten uitbetalen en ik dus meer beur. Dus ik zou het niet erg vinden als ik vanaf volgende week zaterdag weer beter zou zijn.

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    volgens mij is dat om te weten of je het minimum hebt gehad zo ja krijg je toch aanvullende ww erbij zodat je op het minimum zit en dat is geloof ik 1127 euro dus komt wel goed meiss..
    en je hoeft niet 8 weken te wachten op je eerste geld want je krijgt binnen 4 weken een voorschot...dan gaan ze bereken waar je recht op hebt en krijg je je naschot hahahahaha en vanaf die dag krijg je elke4WEKEN je geld binnen dus niet per maand,,,

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik moet even met Ryan spelen, kom later nog even spieken. Heb het zkh een mail gestuurd....

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hhahaha deb roept ie je??? hahahaha

nicky nee dat weet ik dat je niet ziek bent maar je kan je bij het uwv ook ziek melden ,,en die komen toch niet langs die bellen je op om te vragen hoe het gaat en als jij zegt bijv ik heb bi dan moeten ze er gewoon rekening mee houden,,en meestal zijn ze bij zwangeren wat milder hoor...
    want die komen zowiezo moeilijker aaneen baantje dus daar houden ze echt wel rekening mee..

6. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @debby: speel ze! ik kan niet wachten om dat ook te doen.

@Cindy: dat zei de jurist gister al dat ze bij zwangere wat milder zijn.

@hier: ik ga even de laptop aan de kant zetten en languit op de bank, begin moe te worden.
    Tot straks!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Net moest ik naar de wc voor een grote boodschap. ALlemaal bloed natuurlijk. Maar na het afvegen was het direct al veel minder bloed...het blijft toch vreemd. Nou ja, ik ga even met Ryan spelen. Tot later!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb al antwoord van de kliniek:
    heel erg jammer, ik denk ook dat het Uw menstruatie is. Wel graag bloed laten prikken. Ik zal het lab formulier voor U klaar leggen bij de balie en dan kunt U morgen tijdens het tel spreekuur bellen voor de uitslag.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb ik hoop dat het weg blijft?????
    maar je hebt zelf al het idee ongesteld te zijn he meiss....
    **een hele dikke knuffel*****
    vind het echt erg voor je...

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb wel krampen, dus denk echt ongesteld. Maar ga straks even bloed laten prikken.

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dus je moet nu komen voor bloed te laten prikken??
    is dat om te kijken op hcg?? of waarvoor meiss..
    dus je krijgt nu geen uitgangs echo?? en mag zaterdag dus beginnen met spuiten

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, moet nu bloed laten prikken, ik denk op alles...en dan denk ik zaterdag weer beginnen met spuiten.

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ohhh dan zit er maar 1 dagje verschil tussen ons meisss....
    zouden we dan toch wel samen zwanger worden?????

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het echt meis!!!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga maar even douchen, dan kan ik daarna direct naar het zkh!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja laat je me iets weten als je daar bent geweest ik ga nu even opruimen hier....ff me gedachte weggooien hahahaha

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey tante hoe is het met jou en de kleinemeiss????

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik laat het direct weten, maar de uitslag volgt morgen pas he....dus ik moet even wachten.

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ja hahaha even vergeten maar waarop je nu hebt moeten prikken zeg maar hahahahahaha:):)

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Debby: GOed dat ze voor de zekerheid bloedprikken, dan weet je zeker of alles inorde is ... Wel balen, maar een eisprong gehad en hopelijk slaat het deze keer wat sneller aan ..

Cindy: Ik heb de test gezien en dat kwam zeker niet door het bloed, ik heb vele malen getest met bloedverlies en dan kwam ie er ook echt niet te staan.. Vind het wel enorm *** dat t nou weer fout is. Mischien kunnen ze prikken op progestron want als die blijft dalen kan je maybe wel bolletjes of pilletjes krijgen voor een prachtige plakbeeb..

Hier gaat het wel aardig, de tweede (uitgebreidde diabetes test) bleek uit dat ik het inderdaad niet heb. Wel een dusdanige hoeveelheid eiwitten in me urine die ze per toevel traceerden. Dus op letten dat ik niet erg misselijk duizelig en zwak word.. Maar dat ben ik al zo'n ander halve week.. Van de week wat bloedverlies met slijmpies (dit kan komen van de eiwitten) maar word nu nog strenger in de gaten gehouden maar voor nu (wederom) geen acute zorg..

Uhhh ik heb niet alles gelezen (het is ook zoveel) ..

Hoop dat het verder met iedereen goed gaat ..

Liefs

Deel Deze Pagina