nou ik zou niet weten wat voor nieuws hahahaha dat ik een beetje in de war ben en er helemaal niks meer van snap hahahahah
dat ik maar 2.5 dagen ongi ben en in een keer weer loop te overgeven en koud te leiden zeg maar bijna alle kwaaltjes zijn weer aanwezig ???????????????????????????????????????????????????????? ik snap er totaal helemaal niks van hahahaha
Misschien zit het nog tussen je oren . Of misschien gewoon een griepje? Of geen zw.kwalen? Ik voel ook nog steeds geen ongesteldheid aankomen .
ja precies ik denk dat het onbewust toch mij nog bezig houdt..en daardoor voel ik dingen die er niet zijn??? ja gek he dan zit je te wachten want je denkt de gyn zegt het gaat komen,en dan komt er helemaal niks?? haha ik denk dat dat gewoon echt tussen mijn oren zit..
nou ik krijg vrijdag zowiezo een fm dus dan weet ik het meteen... maar denk dat ik er idd gewoon te erg mee zit... ben ook flink uitgedroogd door het huilen nu dus hihi ja tumm had ik al gezegd of niet dat ik het mmoi vond het behang... ik heb de meubeltjes er ook bij ingebeeld.. maar de kamer is pas af meiss als ie gevult is... ben best benieuwd nu hoe het bij duch staat!!! ik heb de kaarsjes al de hele dag aan
@deb; a.s. zaterdag gaan we ze ophalen.. dan blijft gelijk mn stiefpa bij ons om ze in elkaar te zetten kom dan gelijk foto's showen hoor
@Cindy, probeer het een plekje te geven hoe moeilijk het ook is! En dan met deze nieuwe ronde ook niet teveel proberen bezig te zijn, want ook dat heeft invloed...hoe meer je ermee bezig bent, hoe minder de kans . @Tummetje, jaaaa ben erg benieuwd hoor!
ja precies we gaan nu ook elke dag iets doen zodat ik niet continue op i-netkan komen en zoeken en weet ik het allemaal.. ik ben benieuwd tumm naar de foto`sss
ja ik heb het ingevuld voor die hostess.. functie en ik word eind deze week erover opgebeld maar ik denk dat het wel goed zit hoor... ik heb gister ook op 4 andere functies gesolliciteerd via i-net dus ik verwacht deze week zowiezo wel een telefoontje hoor!!!
Dat is ook lekker, weer afleiding . Alhoewel je wel moet opletten dat je jezelf niet voorbij rent (zoals ik...)
ja haha dank je voor de waarschuwing meiss ik hoop gewoon dat ik snel kan gaan werken zodat ik echt afleiding heb... hoe zou ik het doen omdat ik toch bepaalde dagen naar geertgen moet,moet ik aangeven dat we ermee bezig zijn zodat ze weten dat ik meerdere keren per maand een dagje vrij moet hebben?