ja meestal wel deb!!! ik voel het ook nooit meer aankomen hoor!! ik loop en denk huh ongi!! hahaha miran spannend spannend ik krijg gewoon adrenaline voor je hahaha
Mijn bm.slv. was toen iets van 7 of 8 mm en zag er goed uit zei de arts. Dus ik neem toch aan dat ik echt nog wel ongesteld moet worden?!
down? je bedoeld deze ronde van jouw? Ik word daar niet down van joh...als ik zwanger ben is geweldig maar er blijft natuurlijk iedere keer een heeeele grote stem achter in mijn hooofd zeggen.......doe dat nu niet...doe niet zo stom...hou nou op met hopen...je word ongesteld...bereid je daar nu eens op voor....anders gaat het pijn doen..........
Ja, inderdaad, deze ronde had ik ook die steken in mijn tepels en heb ik nog wel...maar goed, ik hoop dat je gewoon hartstikke zwanger bent meis!
ja ik had ook wel steken in mijn tepels maar ook aande zijkant van mijn borsten... och we duimen en duimen tot we dadelijk aleen nog maar botjes hebben
jullie zijn lief...en je weet het he..ik duim net zo hard voor jullie!! En iets zegt me dat jullie ook snel zullen volgen...echt heel snel! Debby, mocht je dinsdag nog niet ongi zijn...dan zou ik toch even je gyn bellen hoor...vind het maar vreemd...
ja precies... aar wij volgenwel heel snel.. en miran je zegt al alsof je het al heel zeker weet leuk meiss!! houden dat gevoeletje
dames ik moet nu gaan eten van me schatje hahahaha... hij heeft lekkere rist met paprikasalade en hete kip gemaakt mmmmmmmm
hahha is hier de normale tijd hoor hahaha angolees he.. die kennen geen tijd hahahaha.. maar als de kleine er is is het gewoon half 6 etennnnn!!1 hahahah
hihi, ja stom he...maar iets zegt me gewoon dat ik zwanger ben...en als ik dan toch ongesteld word....ben ik bang dat het niet goed is gegaan...stom...maar had dit gevoel al vanaf de eisprong..(net zoals vorige maand dat ik al heel snel zei ik word ongi...) wilde er niet naar luisteren omdat ik dus niet kan voelen of het goed gaat of niet....... En omdat ik bevooroordeeld ben over mezelf hahahaha. Ach meisjes ik zie het wel...komt het dan is het meer dan welkom...word ik ongesteld...dan is het jammer op naar een volgende ronde...
smakelijk eten cin...en half 6...hmmpf dat halen wij nooit..altijd al om 5 uur barst madam van de honger...en als ik ze iets geef of te drinken...dan hoeft ze geen eten meer !! pfff...dan maar vroeg eten he...
precies kop op we raken heus wel allemaal zwanger hoor !!!! zeer snel hahahaha.. ik voel dat gewoon er gaat hier iets gebeuren op dit topic waar we allemaal nooit bij stil hadden gestaan... zo snel denk ik dat we allemaal verrast gaan worden...
Wij eten altijd rond 18.00 uur, dan is manlief ook thuis en eten we gezellig samen. En Ryan is het nu zo gewend, dus hij weet niet beter.
deb als er iets is ik hoor het wel he meis!!! en als je nieuws hebt van duch ook toch!!! hahahah fijne avond meiden!! ik ga zo x-factor kijken van afgelopen vrijdag...
dat is handig debby, ik heb hier al geprobeerd later middag te eten..ipv 12 nu 1 uur...en daarna naar bed...maar dat helpt niet...ik gaf eerst koekje of fruit nog om 3 uur..maar dan wou ze dus niet of weinig eten..dus ik laat dat voortaan weg..en nu wil ze wel eten enkel om 5 uur....want van 1 tot 5 (en daar slaapt ze 2 uur van...) is wel lang hahaha....raar kind... In de ochtend (en dan zit er meer als 18 uur tussen eten...) dan heeft ze ook geen honger! Wil altijd pas na 1 uur dat ze wakker is en aangekleed eten......
Kinderen zijn soms vreemde wezens en bepalen hun eigen weg . En zeker nu ze ouder worden en een eigen wil krijgen, beseffen ze dat ze het zelf kunnen (denken ze ) bepalen.