Ryan krijgt 's ochtends 1 broodje, dan later fruit, 's middags 1 broodje (tussen 12.00 en 13.00 uur) dan op bed en dan als hij van bed komt, mag hij wat lekkers, dat is meestal tussen 15.00 en 16.00 uur. En dan om 18.00 uur weer avondeten. Maar de ene dag eet hij ook meer dan de andere dag hoor.
hey meiden zit ik weer mijn uppie haha ik ga zo lekker mijn bedje in... @miran.. ik duim voor je hoor ! en als jij de babyboom begint en cin en deb volgen dan wil ik er ook achteraan hoor ! hihi @hier verders weinig te vertellen. morgen begint er een nieuwe week, de eerste fm deze week, woensdag pas maar schiet op... en dan mss vrijdag nog wel eentje (oop ik heel hard !) want maandag zou ik wel weer erg laat vinden hoor. wat is jullie ervaring ? morgen ook even uitpluizen van de pregnyl... slaap lekker en tot laters.....
@Miran; Volgens mij ben jij gewoon zwanger hoor! Het ziet er rooskleurig uit als ik het allemaal zo lees en heb ook wel een goed gevoel bij jou. Durf niet altijd op mijn gevoel af te gaan maar goed misschien heeft het deze keer gelijk. Zou super zijn als de babyboom in gang wordt gezet, startend bij jou! @Heidi; Ik had nog ff gereageerd in je topic. Trouwens zie dat je woensdag de eerste FM hebt. Ben benieuwd meid, ik duim voor een mooi (of misschien wel 2!) eitje!! Kun jij ook bij de babyboom! @Eten; Wij eten hier ook meestal vrij laat maar dat komt omdat we best wel in een laat ritme zitten hier. Ik nachtdiensten en vriendje ploegendienst. Het is wel de bedoeling dat ons ritme een beetje gaat veranderen als er een kleintje op komst is. @Debby; Het kan volgens mij wel hoor dat je niet meteen op dag 14 na Pregnyl ongi wordt. Zou nog ff afwachten en anders maar wel even bellen want het is wel een beetje raar idd. @Cindy; Het is geen verplichting om op je werk aan te geven dat je met behandelingen bezig bent. Het lijkt me alleen een probleem worden als je fulltime werkt en daarom je ZH afspraken onder werktijd vallen. @Tummetje; Druk weekendje gehad dus! Lekker hoor dan is zo'n zondag ideaal om even niets te doen he. Ben benieuwd naar het eindresultaat van de babykamer. @Minnie; Wou je even een hele dikke knuffel geven meid. Wat ongelofelijk shit dat de eitjes geslonken zijn. Pfff en 16 gyns. Ik heb er af en toe al moeite mee dat er hier 6 op de poli zitten. Kan me heel goed voorstellen dat je er klaar mee bent en liever overstapt naar een kliniek waar je geen nummertje bent. Hoop dat ze je in het Geertgen op een goede manier verder kunnen helpen meid. Denk trouwens niet dat je weer alle onderzoeken door moet hoor, je dossier zal waarschijnlijk genoeg zijn. @Ella; Hoe is het met jou meid? Morgen bellen hè als je nog niets hoort over de doorverwijzing. Weet iemand trouwens hoe het met Tante Mars gaat? Heb d'r al een tijdje niet online gezien toch? En ze had toch ook last van voortijdige weeën? @Duchess; Meid ik hoop dat jullie kleintje nog steeds veilig bij je zit... Ik heb de hele dag aan je zitten denken. @Hier; Pfff 10 voor half 3 en ik ben klaarwakker. Straks zodra het kan (geloof 9 uur) de gyn bellen want ik heb nu ook bloedverlies. Helderrood, dan weer bruin en dan weer helderrood. Het is niet veel maar toch, goed zal het niet zijn. Constant steekjes, vage pijntjes links en rechts, het trekt door naar mijn bovenbenen, voelt niet goed en het zint me ook niets, ik voel dat er iets niet goed zit en daarom kan ik nu ook niet slapen. Dus nou ja gelukkig is er dan ZP ter afleiding.
Deb 't zou zoooooooo mooi zijn, ik hoop het echt voor je! Die test is iig positief en ik hoop ook ECHT positief.
Nee volgens mij niet. In ieder geval zéker niet als t streepje er binnen de afleestijd stond. Die van mij was ook niet valsposi, die kwam óf van de pregnyl óf het was toch een vmk maar dat weet ik niet zeker.
Ik vind het zo spannend voor je... En wat je al zei als dit hetzelfde gaat als met Ryan... ik heb goede hoop voor je maar ik durf nog niet te juichen. Ik zit hier helemaal hyper te zijn van jouw test haha.
Trouwens even iets heel anders hoor maar ik wil t toch even delen hier, ik heb de stoute schoenen aangetrokken en gesolliciteerd naar een BBL verpleegkundige. Krijg in week 10 een brief voor uitnodiging of afwijzing...
Ja ik hoop het ook, ben er na een paar dagen ziek thuis en een weekend niet werken helemaal over uit dat ik echt niet in het café wil blijven. Vind het leuk hoor maar niet voor eeuwig, wil iets gaan leren.