PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tummetje; Ja ik mag woensdag komen voor een echo. Deze cyclus is definitief over helaas.
    Zal woensdag wel horen hoe nu verder.
    Ik had gezien dat je me had toegevoegd op msn :D Maar ik heb je nog niet online gezien. :p

Haha gaat 't ineens hard met je buik?

Vorige week ook joh kwam ik iemand tegen 20 weken zwanger en ineens echt een behoorlijke buik. Terwijl ze een week eerder nog niet meer dan een spekbuikje had haha. Kan zo snel gaan opeens. :$

2. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deb... geweldig !!!! ik ben echt heel blij voor je meid !

@hier... ben vandaag weinig online vrees ik. zo eerst even een wasje draaien, strijken en stofzuigen en dan lekker naar een vriendin een paar uurtjes.
    dan hebben we de maandag ook al weer gehad.
    heb de laatste dagen wel meer slijm merk ik, herkent iemand dit die als eerste aan de puregon begon ?
    verders gaat alles een beetje zijn gangetje en ik ben moeeeee.......

knuffs en tot later

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Oke..woensdag weer voor een echo dus.. hoop dat ze nu wat voorzichtiger met je gaan doen.. want dit wil je geen 2de keer meemaken..

Jaa..msn.. haha ben niet veel online hoor.. zo af en toe.. :p

tja.. de buik.. vind het zo vaag.. haha Eerst wil je graag pronken met je buik, en dan heb je niks.. en nu maakt het me niet zoveel uit en dan issie er ineens.. vaag hoor :p

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Foooottooooooooootje!!

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

@deb: jaja die is posi hoor! die van mij zag er ook zo uit! oeioei wat spannend!

@duchess: dikke knuffel meid! het valt niet mee steeds die weeen! en vandaag 32 weken! toch een mijlpaal!

@cindy: ik hoop dat je lekker snel aan het werk mag!

@de rest: allemaal een dikke knuffel!

@all: heb straks geertgen gebeld. wat een lieve mensen daar! heb het hele verhaal uitgelegd en 12 maart hebben we een afspraak bij dokter ruijs om half 1. we konden ookal 5 maart terrecht maar ze zei doe maar een week later want dan weten we zeker dat we de papieren van het ziekenhuis ook binnen hebben. anders kom je misschien voor niks. en woensdag de laatste fm........en heb het zo berekend ik krijg dan provera mee en dan ben ik zeer waarschijnlijk rond 12 maart ongesteld. dus die mevrouw aan de telefoon zo van: mooi misschien kunnen we dan meteen weer verder!

minnimouse

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Heidi; Ik had wel ander slijm door de Puregon, merkte echt verschil in hoe het was binnen en buiten de vruchtbare dagen.

@Tummetje; Ja de eerste de beste keer eis ik een uitgangsecho voor ik ook maar 1 spuit zet want dit wil ik niet nog een keer.
    Haha ik ben ook niet zo heel vaak op msn hoor, alleen de laatste dagen heel veel en moet zeggen sinds ik mijn laptop heb ook een stuk meer. :p

@Minnie; Wat heerlijk meid dat je al zo snel bij het Geertgen terecht kunt! En fijn dat ze daar zo goed met je omgaan! Dat kun je wel even gebruiken na al dat gedoe met die gyns in dat andere ZH. Het zou wel mooi zijn als jullie dan meteen kunnen beginnen he!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo meiden

@debby ja ik denk echt dat ie positief bekeken moet worden hoor.. dan hebben ze gewoon te vroeg geprikt op hcg...

@tummm fototjeeeeeeeeeeeee

@duchh ohh meisje 32 weken alweer je hebt het nog een paar weekjes volgehouden meiss knap van je:):)
    hou het vol he meiss!!!!
    komt helemaal goed met jullie meisjeee hihi...

@heidi ik heb ook meer last van ander slijm hoor...

@minnie goed zo dat je geertgen hebt gebeld...
    en fijn zijn ze aan de tel he...
    wie had je aan de telefoon???
    en ik denk dat je ookmeteen kunt beginnen hoor..
    en dr ruis wiehoo heb je er zelf om gevraagd?? of zei ze het zelf al??
    hahahaha ik ben echt lij voor je meis...

xxxxcindy

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @cindy: ik had ene marie louise aan de tel en ze zei zelf al dokter ruijs. heb ik niet hoeven doen dus dat was wel erg fijn. en ze was ook superaardig aan de tel! werd er gewoon een beetje emo van omdat het in het ziekenhuis steeds zo rot verloopt. heb woensdag nog wel een 5e FM. zou wat zijn zeg als er dan wel ineens een ei zit.......maar denk het niet. en ik denk toch dat ik gewoon voor de zekerheid een bloedonderzoek vraag om er zeker van te zijn dat ze niks over het hoofd hebben gezien. als is het maar voor mijn eigen gemoedsrust......

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    net weer een beetje dipperig geweest omdat ik het weer in de kop haal dat we door dit gedoe met het ziekenhuis weer tijd verliezen en ben dan zo bang dat ik dalijk op dit topic alleen overblijf als de rest zwanger is (terwijl ik eigenlijk niemand wil hebben die als laatste overblijft maar gewoon allemaal lekker zwanger) raar weer hoor ineens die gedachte.........hebben jullie dat ook weleens?

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie wat fijn dat je hebt gebeld en dat je zo super behandeld bent daar!!!!
    ben ik echt blij om hoor!

DEBBY!! WOW!!! meis van harte!!!! wat fijn!!!!

duchess meis ik heb zo met je te doen....
    vind het allemaal zo erg wat je mee moet maken!
    zet em op meisjes!!! jullie KUNNEN het!
    wat erg die pijn....!
    heel veel sterkte , wou dat ik meer kon doen , maar dat kan ik niet....
    Succes meid!

cindy wat jij hebt geschreven ben ik kwijt hahahahaha ... sorry!!! ;)

Anja wat leuk dat je vp wilt worden!!!!
    is echt een leuk beroep hoor! ;)
    hoop dat je wordt uitgenodigt!
    hoe is het verder met de pijn....

Tummeltje show maar heerlijk met je buik hoor!!

heidi veel plezier bij je vriendin!

nou meiden ik ga zo bellen!! wow ben nerveus zeg!
    haha
    hoop dat ik de gyn gelijk aan de tel krijg.
    maar eerst zie ik dat mn schoonzusje net binnen is , zal zo eerst ff naar beneden....
    moet straks ook weer werken....:( heb er ff geen zin in want ben zooo misselijk nog steeds. en heb telkens buikpijn , maar mn testen zijn wel telkens negatief.... VAAG!

Liefs Ella

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    ohhh minnie wat fijn dat je zo snel al terecht kunt bij het geertgen!!!

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Minnie; Heel herkenbaar hoor ik had vannacht toen ik niet kon slapen dezelfde gedachte.
    Ook dat ik het iedereen hier gun om zwanger te worden en het liefst zo snel mogelijk.
    Maar ik ben ook wel eens bang dat ik hier als laatste in mijn eentje in dit topic over blijf.

Maar het gaat helemaal goed komen met ons allemaal hier hoor, daar ben ik van overtuigd!

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja marie-louise is ook een heel vlot ding hahaha..
    die kan alles zo mooi verwoorden en zo...
    maar ik zou dan toch evengoed naar geertgen gaan meiss ook al is er wat te zien bij de 5de fm...
    wat dat betreft zal je zien dat je bij geertgen echt als persoon word behandeld..
    (en dan zien we mekaar ook nog eens hihihi:)

14. babyvis

babyvis Actief lid

21 jul 2009
    284
    0
    16
    Op het water
    Hallo dames,
    Hoe is het hier?

Debby, wat een mooi testje je. ik zie het ook duidelijk hoor. hoop voor je dat die digitale morgen ook zo'n mooi resultaat geeft.

Duchess: heel veel sterkte meid! en toch gefeliciteerd met je 32 weken, ookal had je dat liever heel anders willen mee maken.

Cindy, hoop dat je snel aan genomen word. Zal vast wel goed komen met je afspraken en werk. de meeste weten het wel goed te combineren dus dat zou bij jou ook wel lukken. T mooiste zou natuurlijk zijn dat je je daar helemaal niet druk over hoeft te maken... en binnenkort zwanger bent.

Minnie< wat mooi dat je bij het geertgen terecht kan. Zal wel een hele opluchting voor je/jullie zijn. zo veel verschillende gyns vind ik niet normaal hoor en eigenlijk ook niet kunnen.

Tummetje: mooi hoor zo'n grote buik!! toch??

Anja, kan me voorstellen dat het een klap in je gezicht is dat deze definitief mislukt is. Sterkte! hoop dat woensdag snel dichterbij komt voor jou

Heidi, vervelend zeg dat je je zo moe voelt. stomme hormonen ook he. Met puregon heb ik geen ervaring.

Miranda, voor jou is het ook een spannende tijd nu of niet? ik vind van wel in ieder geval haha

bij mij gebeurt er nu eigenlijk niet zo veel. behalve dat ik een beetje een spierpijn gevoel in onderrug en onderbuik heb. Voelt raar en voel me met opstaan soms net een oudwijf haha

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy dat zou leuk zijn he als julie mekaar dan zien!!!
    maarre minnie wat fijn meid! en kop op he! je blijft hier echt niet alleen over....!!!!
    ik ben ook nog niet echt ver.... bij mij staat ook alles nog te wankelen wat nou de juiste behandeling is!

maar dat dipjes gevoel herken ik wel...

ohhh poli is gesloten: pauze!

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @minnie tuurlijk hebben wij dat ook wel eens..

ik heb nu ook zoeites van dadelijk moet ik aan de ivf en iedereen hier raakt gewoon maar zwanger..
    maar ik weet van mezelf dat ik er niet bepaald vrolijker van word als ik zo denk... dus ik blijf maar posi reageren hier dan valt het niet zo op hihi...

@tumm fotoooooooo!!!!!!!!

@ella mischien zet het nog door meiss...
    ik hoop wel dat je posi test hahaha

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    babyvis heb je al kwaaltjes????

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Ella; Ohh vervelend meid dat ze net pauze hebben. Wel raar die misselijkheid. Misschien griepje? Buikgriep heerst enorm op het moment... Of misschien toch wel zwanger. ;)

@Babyvis; Hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje vol op de wachtbank?

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    pppffff ben blij dat ik niet de enige ben die dat weleens denkt......en gelukkig zijn jullie niet kwaad dat ik het zeg......net of ik perse de eerste wil zijn ofzo en zo is het helemaal niet bedoeld.....

@cindy: heb gister trouwens nog mac gegeten.....eerrug slecht haha maar zo lekker af en toe...

@babyvis: hoe is het met jou?

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    en toen was het weer stil hier!!!!:);0

Deel Deze Pagina