PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo zeg
    ik ben er even een avondje niet en huppa we gaan naar deel 4
    nu is 4 wel mijn geluks getal, dus wie weet hhaha
    en meteen maar weer 10 pagina's pfff

@cin... fijn dat je zo positief blijft... je weet in ieder geval dat het kan he, zwanger worden, en dat scheelt !
    enne ik begin vandaag , jij vrijdag dus dan lopen we een beetje gelijk op deze ronde...
    @deb... balen meid ! ik had het je zo onwijs gegeund ! vind het inderdaad wel wat vroeg....maar ja kan wel natuurlijk... hopelijk volgende ronde sneller een eitje, ze weten nu waar je ongeveer op reageert.
    @nicky... sterkte met je Baan-troubles..... je komt er vast wel uit. waar een wil is is een weg.
    @minnie... lekker die eitjes meid ! die 2 groeien vast wel door... hoop alleen voor je dat die andere dat niet doen want dan worden het er wel heel veel he...

@hier... vanavond de eerste puregon... als ik het zo lees gaat het een spannende ronde worden hier meiden. Ik begin vandaag, cin morgen en debby zaterdag... nou dan moet die babyboom er toch aan komen zou ik zeggen hahah
    verders is de griep gelukkig gezakt...
    straks nog even de deur uit, boodschapje en klompen ophalen (voor vrienden van mijn schoonouders in duitsland, die duitsers zijn verzot op de Dutch wooden shoes hahah)
    verder wilde ik heel veel doen vandaag maar zal wel weer niks van komen pfff
    we zien wel kom vanmiddag nog wel even spieken

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    tante ja ik dacht ook al aan die progestron capsules.. utrogestan geloof ik...

en goed dat je geen zwdiabetes hebt...hou je rustig meiss komt vast helemaal goed....

dames ik ga even offline opruimen hier....
    niet te veel kletsen he jullie hahahaha

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja van die dingen die je progestron hoog houden want gaat die in een keer dalen ja dan laat beeb los met dit als vervolg..

Let's pray...

Veel opruim plezier

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha heidi ja dat klopt jij vandaag ik morgen deb zaterdag we lopen allemaal eenbeetje gelijk op...
    ze zeggen dat toch ook als ermeerdere vrouwen in 1 huis wonen allemaal rond de zelfde tijd..
    dames we zijn teveel samen hahahahahaha

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zo, een nieuw topic mét al 9 paginas op de vroege morgen!

Goed dat je je ziekgemeld hebt Nicky.

Deb ik had je sms gehad meis, wat balen zeg!!!

10 dpo is wel vroeg maar dan zou je dus een LF van 10 dagen hebben. Dit wel goed vermelden bij je gyn hoor maar volgens mij kan t geen kwaad.
    *dikke knuffel voor deb*

Nicky begrijpelijk dat je zelf even langs wil gaan voor je collegas!

Debby ongesteldheid is nooit 24/7 vloeien he.. ene moment minder en het andere moment meer.. helaas.

Cindy fijn dat je nu meer begrip kreeg zeg!! Gelukkig maar.
    En alvast heeeel veel succes deze ronde..!!

En fijn toch dat je hier lekker je ei kwijt kan Cin!
    Kunnen we allemaal zo te lezen. :D

Minnie mij is altijd verteld dat vanaf 12 mm ze doorgroeien.
    Mijn gyn keek ook niet naar eitjes kleiner dan 12 mm omdat die niet altijd doorgroeien.

En ja Minnie wie weet 2 beebs.. hahaha!

Cin wat weet jij veel van die zaken zeg. :D Ik snap er helemaal niks van haha.

Jaa wel mooi dat jullie nu gelijk gaan lopen Deb en Cin! Wie weet dan toch tegelijk zwanger strakjes!!
    En Heidi ook tegelijk!! Dit wordt dé ronde voor de babyboom volgens mij. :D

Tante fijn dat je geen diabetes hebt!! :)

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dankje tante...
    komt vast goed allemaal...:):)

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey duchhhh(toch niet stiekem weeen he??) hahaha
    ja ik heb ook de ww gehad toch!!!
    en 3 jaar geleden ook een keer maar toen scheepten ze me af met maar 400euro per 4 weken maar ik had dat dus allemaal uitgezocht toen hahahaha....

en ja zij die ik nu aan de tel had was heel begripvol,,gelukkig en heb ook gewoon gezegd hoe ik me voelde na het gesprek met die dorien van gister ze zei ja komt me bekent voor hahahahaha

8. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit kan niet anders dan hem worden haha
    als de perugon aanslaat dan heb ik rond de verjaardag van mijn beste vriendin een eisprong, mag ik testen op mijn vaders verjaardag (die helaas al overleden is) en ben ik uitgerekend rond de dag dat ik de miskraam kreeg
    oja en dan weet ik het ook voordat mijn schoonzusje jarig is, en die vertelde toen op mijn verjaardag dat ze zeanger was...
    nou kan neit anders dan goed komen hahaha

nee zonder dollen we houden gewoon met zijn alle moed en peppen elkaar op komen we er van zelf..

en nu ga ik echt... even stofzuigen en dweilen want tja we hebben een pup he lol

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dames ik ga nu ook echt wat doen!!!
    vanmiddag ff boodschappen doen....
    dan ben ik er weer hahahaha

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb geen ervaring met uitkeringen enzo dus dat is allemaal echt onbegrijpelijk voor mij haha.
    Ik heb eigenlijk altijd gewerkt en dit is de eerste x in mijn leven dat ik in de ziektewet zit. :p

Heidi klinkt goed zeg!!!! Hopelijk is het raak dan, zou wel mooi zijn. :D

Enne nee Cin het is redelijk rustig hier!!! Hahah.
    Manlief droomt al 3 nachten dat iemand waarvan hij het gezicht niet kan zien aan het bevallen is. Gek he.
    We zullen het morgen wel weer horen.

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Gaan jullie nu allemaal boodschappen doen of schoonmaken!! :p
    Gezellig zeg. :p

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou ik ga maar even wat anders doen, toch niemand die reageert. :p
    Kijken of er wat te lezen valt op de rest van het forum.. ;)

13. heidi76

heidi76 Actief lid

14 dec 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben al weer klaar met zuigen en dweilen....
    even weer ontspannen achter de pc haha

zeg wat ik me afvroeg he... we zijn allemaal pco klantjes, maar hebben jullie nog meer symptomen dan alleen het geen eisprong hebben ?
    gewoon nieuwsgierig hoor hihi

duchess.... wie zou toh diegene zijn die aan het bevallen is ;)

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb volgens mij geen andere symptomen van PCO.. Alleen geen eisprong en heule lange cyclussen.
    Maar geen overgewicht, acné, overbeharing.... helemaal niets.

Heidi ja ik zei al, misschien betekend het dat ik binnenkort toch ga bevallen.... Maar, die goede vrienden van ons zijn ook op een beebje aan het wachten. (inmiddels geloof ik al 8 of 9 dagen over tijd) Dus zij gaan binnen nu en 5 dagen ofzo altijd bevallen... ;)

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heey meiden!!

Weer een vers deel zie ik :)

@Debby; Ohh nee.. ongi geworden :(
    @Cindy; Kijk, das ff een ander gesprek.. jullie kunnen iig weer door!
    @Minnie; Haha, ik had dat gevoel van een tweeling ook... En helemaal toen bij de laatste FM 3 grote eitjes te zien waren.. Maar er zit er toch echt maar één hoor :D
    (een tweeling had ook heel mooi geweest..was ik gelijk klaar :p)
    @tante;fijn dat dat alles goed gaat meis.. en dat ze je in de gaten houden!
    @Heidi; Ik had eierstok-pijn (alsof ze op klappen staan), puistjes, haar op gekke plekken... gewoon alles :(

Zo.. nu is iedereen weg zeker? :p

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He Tummetje, hoe is het met jou meis? :D

Ik ben er wel... zo de hele dag. :p Haha.

OH gister had ik een brief van de IND. De leges voor verblijfsvergunningen voor mensen met een turkse nationaliteit zijn verlaagd en daarom krijg ik alles terug dat we teveel betaald hebben. Nu kost het 41 euro en ik heb 188 euro betaald!
    Echt super netjes vind ik dit zeg!! Ik zou zelf nl niet geld terug gaan vragen.. omdat we de verblijfsvergunning toch al in september aangevraagt hebben dus dat is al best lang geleden weer.
    Maar centjes zijn altijd welkom. :D Ga ik mooi meteen de Bloom stoel bestellen als ik die centjes heb, dan zijn we meteen helemaal klaar. :D

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé dames,

Ben ik weer. Heb bijgelezen en ontzettend lekker liggen slapen. Ik voel me nu ook vele malen beter :)
    Ik wil eigenlijk nog naar pap en mam maar lig van de andere kant ook zooooooo lekker op de bank :D

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    zo...dat is lekker duchess! Toch nog centjes krijgen waar je nooit op gerekend had.. :D

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nicky: gewoon lekker blijven bankhangen.........en dan straks een keer naar paps en mams....

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky lekker blijven liggen dan. ;)

Ja Tum dat is echt heel lekker! Ik had dit noooit verwacht dus dit is écht extra!

Deel Deze Pagina