oh..... hmmz kan er niets aan doen...verrek van de honger de laatste tijd! Enneuh...mezlef wel vol voelen hahahaha
minnie jah sorry ik weet het maar ik ben nu ook best pissig en ik vind dit gewoon echt een beetje te ver gaan!!!! ik wil verder niemand beledigen ofzo maar mensen die zichzelf minder schuldig voor doen dan ze zijn daar kan ik niet mee leven hoor!!!! oh ik hoopte zo dat duch nu hier was hahahahaha
Nou meiden, laten we het gezellig houden en dit lekker achter ons laten. Laat Zethu lekker Zethu en zeuren in dat andere topic als zij daar zin in heeft, zoek het maar uit met je shit, klaar toch? Kunnen wij weer verder met onze chatbox. Kom maar door met die pretzels.
cindy dat kun je miss beter niet zeggen van borderline... maar idd je hoeft je ook niet te laten beledigen hoor!
ja maar duch denkt denk ik wel hetzelfde als mij erover hahahhaa!!!!! och ja laat het allemaal maar ik weet wie ik ben en heb tenminste nog eigenwaarde..
Duch heeft denk ik even andere dingen aan dr hoofd.. en zo niet.. dan hoop ik niet dat ze zo gek is om alles bij te lezen
Ik had gisteren besloten om toch echt vanaf vandaag te gaan SB'en, omdat ik denk dat je gewicht wel invloed kan hebben op je vruchtbaarheid. Maar vandaag toch maar niet gedaan gezien de test .
hahah ik ook minnie...wil ik ff reageren met een smile.....bericht te kort!! wil ik snel iets typen.....te snel op ander bericht...pfft forum kan mij niet bijbenene!
Irritant he die 30 seconden regel moet steeds weer bijlezen wahaha. Mwah het houdt me wel lekker bezig de hele dag, het is onderhand al bijna 3 uur en ik ben hier al vanaf.... 8 uur vanmorgen denk ik. Niet verslaafd, ik herhaal, niet verslaafd. Cindy; dikke knuffel meis, laat je niet opnaaien hoor.
mmmm moet eigenlijk nog een hoop doen hier voordat hubbie thuiskomt..........bed verschonen, boodschapjes, stofzuigen en de was.........heb totaal geen zin maar heb beloofd wat te gaan doen vandaag........