morgen zit ik op kantoor. dan heb ik helemaaaaaaaaal geen tijd en ben dan ook niet thuis.....ach het is ook zo gebeurd daar niet van......
had niet gezien...het is al 3 uur! oooh jeeee......kut....ik zou de wc schoonmaken en de was in de machine en hier stofzuigen en dweilen weer!! kleine meis gaat zo wakker worden...shit shit shit... ik ben niet verslaafd.........................
Debby ik had precies hetzelfde plaatje gegoogled haha die vond ik er het beste uitzien. Minnie morgen weer een dag hoor meid.
vandaag ben ik vrij inderdaad........dus zouden we ook even wat in het huis gaan doen (ik althans) hubbie is half 5 thuis zoiets.........rennen en vliegen dalijk weer......
Wahaha ja Miran time flies when you have fun... Toch wel erg hoor, wonen we straks allemaal in compleet verstofte huizen met het enige wat bereikbaar is, de computer met ZP. Neee zover laten we het niet komen.
NEEEE, zover laten we het niet komen! We laten de mannen 's avonds het huishouden doen, zodat wij overdag EN 's avonds op zw.pag.. kunnen zitten
hmmz...dochter heeft een rozijnenbol op..naja de vloer heeft hem op...ze heeft alles verkruimeld!!!! Dus ik moet wel stofzuigen ahahah.. had wel al de gang gedaan.......dus dat was al iets....maar nu ga ik wel ff hoor...voordat ze wakker word! wat zo wel zal gebeuren.....
Moehahaha ja ik heb er vandaag alle mogelijkheid toe... Mijn vent doet vandaag alles, inclusief de boodschappen en ik lig lekker in mijn bedje uit te zieken met de laptop op ZP haha.
Ik mag ook niet klagen, manlief doet ook heel veel in het huishouden, zeker ook sinds ik ziek thuis zit, hoef, mag ik zelfs!, niets meer doen.