PCO deel 4...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nicky1983, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @Miranda; Dat zijn ook zeker gevoelens die je hier kwijt kunt! En je onbegrepenheid kan ik goed begrijpen hoor.. je hebt het immers over iets waar veel mensen sceptisch tegenover staan, of gewoon eng vinden. Vind niet dat je, je daar door weggedrukt moet voelen hoor. Dit ben jij, en zo ben je gewoon welkom hier! (ook al snap ik soms niks van je berichtjes :D)

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    zo denk ik er ook wel over hoor! ik ben dus idd iemand die het eng vind (sorry als dat wat truttig overkomt):)

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    baas was net aan het meekijken...........oeps haha

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Net terug van het zkh en ik ben getest op HCG. Krijg morgen de uitslag, kan tussen 12.00 en 12.30 uur bellen.

@Heidi, spannend vanavond de eerste spuit! En ja, nu zitten we alledrie zooo dicht op elkaar, dan moet er toch wel een babyboom komen! Ik hoop voor je dat het allemaal uit komt, maar je weet nog niet hoeveel dagen je cyclus wordt he met Puregon ;). Maar positief blijven is altijd goed!! Ik heb overgewicht, veel beharing en geen eisprong, dus meerdere symptomen.

@TanteMars, leuk je weer even te zien! Gelukkig geen zw.schapssuiker!!

@Duchess, dat is zeker netjes dat jullie nu geld terugkrijgen en een leuk doel heb je er ook al voor! :D.

@Miranda, hoi en doei. Oh zie dat je vannacht zelfs hebt wakker gelegen, dat moet je niet doen meis! Maar als je denkt dat je zelf meer ziet/voelt/hoort, is het niet iets om dat te proberen te ontwikkelen met hulp van?

@Hier, ik heb net bloed laten prikken op HCG. Ik ben erg benieuwd, kan morgen tussen 12.00 en 12.30 uur bellen. Verder vloei ik nauwelijks nog en heeeel licht bloeverlies bij het afvegen, eigenlijk hetzelfde als al dagen...maar goed, ik ga ervan uit dat ik zaterdag weer opnieuw ga beginnen!

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @Minnie; En dat is toch niet erg? Dat ben jij dan weer..dat je er niet zo veel mee hebt. En dat mag je gewoon zeggen.. Dat is niet truttig hoor :)

Soms komen dingen wel eens kwetsend over, maar dat heb je met een forum.. je leest alleen tekst en verder niks.. Weet vrijwel zeker dat niemand hier kwade bedoelingen heeft tegenover elkaar :) (of wel..maar dan ben ik naïef :p)

Oke.. vinden jullie het erg als ik uit de Dr.Pill stand ga? :p

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tummetje, ik vind jou als dr. Phil wel aantrekkelijk :D.

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
  8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    minnie drukt op de power knop van de dr phil afstandbediening en dr tummetje phil is nu weer gewoon tummetje

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Duchess, die 35 blijft bij me, en ook het gevoel dat ze lekker nog zit. Maar over je gesprek van morgen en het onderzoek...ik denk dat je sterke voorweeen hebt die ook zeker al wat doen...

Je moet heel even wachten ik ga eventjes mijn best doen om iets te voelen bij je...soms kan ik het niet zomaar oproepen nou ja eigenlijk nooit, het is iets wat zomaar in me opkomt....terwijl ik typ vaak.....

Maar je afspraak, zit er niet teveel over in....ik heb het vermoeden dat alles wel redelijk zal zijn, maar wel verder verweekt enz...... kan er nu nog niet echt iets nuttigers over zeggen.

het is ook vaak een gevoel...niet een duidelijk plaatje...kan dat niet echt uitleggen...soms komt er een getal of een dag door...

Zo heb ik de hele nacht aan maandag moeten denken...en volgens mij was dat voor jouw....maar wat dat dan moet betekenen.....????? Niet een maandag met datum...maar gewoon maandag.....

Trouwens, minnie. Ik snap je pb wel hoor, hopelijk vind je me niet eng...maar van mij hoef je geen gedachtes te hebben...ik zeg wat ik voel..maar dat kan ook van iemand anders zijn....of iets wat jij zelf denkt....of iets waar je het over hebt gehad kort geleden....het is niet altijd waarheid..het is ehct soms ook gewoon gevoel! Maar over jouw zal ik niets meer zeggen, omdat je dat graag wilt!!

Ooh krijg een meisje met koude pootjes op me klimmen, haha kom net uit de douche samen met haar....had haar al aangekleed (incl. sokken die ze nu weer uit heeft gedaan hihi) enkel mezelf nog niet aangekleed..omdat ik de drang voelde hier toch iets neer te zetten over gisteren denk ik...

Ik ga me nu even aankleden hahaha, en iets eten misschien.....

Dadelijk zal ik wel doorlezen en meekletsen!!

En dat ik zoveel voor iemand voel...dat houdt alleen in dat ik jullie vertrouw......en dat jullie daar toch wel voor open staan of het fasinerend vinden. Sommige mensen zijn heel gesloten..andere zijn net open boeken hahahah....als ik daar in de buurt kom...dan is het bam!!! Hele leven op mijn schoot...... (mensen praten makkelijk tegen me aan ook...)

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @miranda: hup aankleden jij het is veelstekoud!

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Staat je goed Tum!! :p

Ik heb het ook met niemand slecht voor.. en heb dat nog wel nadrukkelijk gezegd.. jammer dat ik nu boze PB's krijg. Zegt in mijn ogen meer over die persoon dan over mij maar goed klaar daarover. Ik ben kwijt wat ik kwijt wilde. En ben niet boos op niemand niet.

Wbt Mirandas gave, niet iedereen kan dat waarderen en dat is logisch ook. Ik sta heel erg open voor zulke dingen maar kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die er wat bang van zijn. Maar Miran je moet wel lekker jezelf blijven!

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duchess, moeten jullie morgen naar het eigen zkh of dat zkh waar je gelegen hebt?

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Uiteindelijk zijn we allemaal hormonsters!!!! En daarom begrijpen we elkaar misschien niet altijd goed :).

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Miranda heel interessant!!!
    Als je meer voelt, zeg het gerust! :)
    Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Mijn eigen gevoel zegt ook dat het voorweeën zijn (ze zijn ook lang niet zo pijnlijk als toen ik opgenomen werd) maar mijn gevoel zegt ook dat er van binnen wat verandert is. Maar als dat zo is betekend dat dat ze me gaan houden. Want mijn baarmoederhals was nog maar op t randje... Voel je daar wat over? Dat is waar ik bang voor ben, namelijk, dat ik weer opgenomen word...

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ben er weg van!! Even aankleden (enneuh ik zit niet in me nakie hoor...maar met badjas aan en ondergoed hihi)

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @iedereen: kunnen we weer allemaal vriendjes zijn? voel me niet prettig bij het idee dat er wat speelt..........knuffels!

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb, naar t ziekenhuis waar ik gelegen heb. Waarschijnlijk blijf ik daar tot 34 weken ofzo. Sowieso verplicht tot 32 weken omdat daar een NICU is.

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nee sorry, maar mijn verstand zegt...ben er bang voor......:(

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oke, duidelijk! Dus dat is een stukje rijden, toch?

@Hier, mijn werk heeft trouwens ook al gebeld....moet vanmiddag terugbellen.

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @duchess: ik hoop voor je dat je niet hoeft te blijven hoor! is maar niks he! ik ga duimen!

Deel Deze Pagina