ik verdedig niemand .. absoluut niet .. ! ag laat elkaar lekker gaan het heeft geen zin om je zo op te fokken telkens !!! @ debs .. gefiliciteerd @ babyhope.. echt balen voor je meid.. :x ook bi jou komt het goed @ duchess.. hopend komt het goed met je .!
hahaha ja ik zag dat er niet genoeg meer inzit to vrijdag het is net genoeg tot woensdag?????? en auw weer in een adertje
Ok ik ga niets anders zeggen dan... sarcasme. Verder vind ik het wel leuk geweest zo. Ineens rustig hier idd... Irritant he Cin als je net in een adertje spuit. Waha jeetje er blijven pagina's bijkomen hier.
ja haha dan plas ik zowat in mijn broek... hahaha en het ergste is hij prikt er net doorheen zeg maar dat scherpe puntje blijft dat adertje dan aanraken en dat doet pijn hahahahaha
Ik had babyhope al een pbtje gestuurd maar wil t hier nog ff in t algemeen zetten: Snap niet dat zethu bij ons komt zeuren, wat hebben wij aan de info?? En ik vind t raar dat iemand zo over een ander kan praten terwijl babyhope zo voor dr heeft klaargestaan.. Ik reageer al een tijdje niet op zethu om dezelfde rede die jullie aangeven, ze heeft t alleen over dr eigen dingen en bijna nooit over die van een ander.. Idd lekker laten gaan en weet dat we, ik in ieder geval, dr met een flinke korrel zout nemen hoor! Lekkere middag ennuh bedankt, nu heb ik ook zin in pretzels .
Jaa zo'n lekker venijnig steekje, ik ken m. Zo, ventje net maar eens wakker gemaakt, die lag nog op de bank te pitten vond het nou wel leuk geweest. Is ie chago omdat ie naar de supermarkt moet straks.. Ja hallo er is niets in huis en ik wil na 3 dagen kotsen ook wel weer eens iets eten denk...
hahhaha nog een pretzel freak hahahahah terwijl het echt over bretels ging hahahah trisch ik heb je al een pbtje teruggestuurd.. maar toch bedankt meid!!!!! en het klopt wel want niemand reageert op haar in dat topic.... xxx
hahahha anja die van mij zegt ik ga even liggen jij bent toch druk bezig dus die moet ik om 1900 uur wakker maken voor onm hahahah
Haha ja die van mij moet de nachtdienst in vanavond dus begrijp dat -ie uit wil slapen hoor, maar half 4... En nog beledigd ook omdat ik niet mee ga naar de supermarkt, man ik kan bijna niet op mijn benen staan op het moment. 6 kilo kwijt in 4 dagen en ik woog net aan 55... had eindelijk weer wat vetjes en das nu allemaal weer weg verdorie.