mooi gewicht hoor anja hahahah ik kan er over dromen... lang telefoontje debsss.. vast en zeker heel leuk hahahahha moedersss
Mja op zich Cin... Met 55 kilo zat ik net aan op een gezond gewicht dus zit er nu weer ver onder. Doe toch niets bijzonders, ik eet genoeg daar ligt het niet aan. Maar das altijd zo hier, 1 keertje ziek en er is weer 6 kilo af in 1 keer en dan moet ik de grootst mogelijke moeite doen om het er weer aan te krijgen. *Sorry dat ik zit te klagen over mijn lage gewicht... *schaam**
hahahahhaha maakt toch niet uit meiss je bent wie je bent... ik heb ook dat als ik ziek ben zo 8 kilo kwijt ben maar ik eet dan ook echt helemaal niks alleen drinken... en plassen en overgeven en huilen(omdat ik me dan zo zielig vindhihihihi)
Lekker klagen hoor Anja, wij klagen ook over ons "dikke lijf" . En nee, niet moeders Cindy, die heb ik nog niet gebeld...eerst een ander merk proberen .
Ik huil ook altijd als ik ziek ben wahaha je bent niet de enige hoor Cin. Vind mezelf dan ook altijd erg zielig. Ach ja dik of dun wat maakt het verder ook uit.
Dan begint ie in te drogen Deb. Maar als het goed is blijft je streep zichtbaar hoor. En anders... Gelukkig hebben we de foto's nog. En morgen een verse positieve test. 8)
hahahha debs ik had het tegen jou dat moedersss hahahahha precies anja maakt ook helemaal niks uit je hebt nu eenmaal dikke dunne lange korte mensen en ik vind ze allemaal 1
Ik huil ook altijd als ik ziek ben.... En de streep is ook nog zichtbaar, maar rechts ervan zit een groot geel stuk.
Dat hebben bijna al mijn KV testen ook. Precies Cindy het zou toch mooi zijn als iedereen daar zo over dacht. Haha ik dacht dat ik de enige huilerd was tijdens ziek zijn
In mijn dromen zie ik jou met grote fonkelende ogen en kleine handjes, veel te klein en het neusje van je papa of van je mama wat maakt het uit wat zal jij toch mooi zijn in mijn dromen zie ik jou en je lacht naar mij met die grote fonkelende ogen mijn kleine wonder waar ik al zolang op wacht. Maar wonderen vallen niet uit de bomen. en wonderen tover je niet tevoorschijn Zelfs niet als je er heel hard naar verlangt. Wachten moet ik nog Hopenlijk nog maar heel eventjes want ik mis je al zo Nog voor je hier bent en het wachten duurt zo lang!
nee ik ook en hoe hahaha dinis zegt altijd ooohhh meiske toch hahahahaha ja ik ben dan ook bang dat ik doodga enzo hahahha hahahahhahahahahah ik kan nu wel lachen hhahahha
Mooi gedicht Minnie! En daarmee sluit ik ook af, Ryan wordt weer wakker (en ik heb mijn middagslaapje gemist, gaaaaaap).