@heidi: meid er is echt zon discussie geweest en die pagina's kun je lekker overslaan...........scheelt weer met bijlezen haha
Ik weet het niet Cin daar kan ik je echt niets over vertellen. Dan zou ik gewoon die echo afwachten vrijdag, maar niet al je hoop vestigen op het zien van een beebje hoe erg ik het je ook gun meid. Bah voel me nu zo'n doemdenkertje hoor.. Grrr vriendje is nog steeds niet naar de supermarkt en mijn sigaretjes zijn op begin een beetje chago te worden haha slecht he. Nou ja ik zou hier een half uur geleden al hebben afgesloten en ben er ook nog steeds.
neee ik denk ook niet dat ik een beebje ga zien hoor!! maar dat is zeker wel een keertje in mijn bolleke geweest hahahaha ik heb ook geen shag meer gelukkig hebben we altijd standaart zo`n grote blik west en siga machientje dus maak ik ze zelf hahaha
Zo dames, ik ben al een dik uut aan het bijlezen, en nog niet klaar. zit nu op pagina 140 pfff hahaha vind het wel leuk hoor. Volgens mij komen jullie zo aan een record vandaag qua reacties. Ik ga zo weer verder lezen maar moet ook straks weer even koken. Flinke discussie hier vanmiddag trouwens. Maar met mij gaat het goed. lief dat jullie het vragen. Ik heb eigenlijk geen kwaaltjes. Alleen pijnlijk/gevoelige tepels en de lage rug/buik spierpijn gevoel. Maar ik heb nog een week te gaan. dus dit word weer de spannende week.
Ja ik ook hoor Minnie, dat wordt afkicken als ik weer aan het werk ga eind van de week. Tot zo Minnie!
hey babyviss ja een onzinnige discussie was het dus hecht er maar niet teveel waarde aan doen wij ookniet meer hahahaha en spannend spannend meiss
@Babyvis; Ik hoop dat je volgende week een mooie posi test hebt meid... *duim duim duim* Haha ja we breken hier een record hoor @Cindy; Ik zat bij de vorige FM ook van te voren te denken (hopen) zou er iets anders te zien zijn dan een ei... Maar nee. Moet soms oppassen dat ik mezelf niet gek maak.
nou meiden ik begin er maar niet aan ben voor een keertje verstandig haha hoe is het met duchess ? minnie fijn dat je naar geertgen kan en alle andere die ik ben vergeten sorry !!! ben vanmiddag lekker naar een vriendin even geweest. lekker kleppen zij heeft 2 kindjes met icsi gekregen dus dan kun je even lekker je verhaal kwijt. heb een beetje de zenuwen voor woensdag en ook wanneer ik dan weer terug mag komen. want stel er is woensdag niks te zien (9 of zo zijn ze standaard bij mij) en ik moet maandag weer komen, dan ben ik al 4 dagen verder en dus ook misschien al wel op een eitje van 19, tja het kan he.. en aangezien met 16 mm de pregnyl willen geven en ik in het verleden al eens heb gehad met de clomid dat een ei in 3 dagen tijd 8 mm was gegroeid... ik ga er gewoon vor pleiten dat ik vrijdag ook weer mag komen, duimen jullie mee ? @deb... ik vind het echt zo onwijs leuk.. heb je die andere test al gedaan ?
ja precies... ohh we gaan er gewoon echt voor hoor.... op naar de volgende posi test hahahaha @duch meisss!!! ik weet niet hoe het nu met je is?? maar wilde je toch nog even succes wensen xxxcindy
Heidi; Verstandige keuze. Duchess heeft vandaag de 32 weken gehaald. Maar ze had wel 2 dagen weeën gehad dus ze voelde zich niet zo heel fantastisch. Wel fijn hoor dat je er even met je vriendin over hebt kunnen praten, lucht lekker op he! Ik duim met je mee op een super ei meid!! Zou zo mooi zijn he.
Jullie kletsen veeeeeeeeeeeeel te veel ik kan niks bij houden . Wat is er gebeurd bij Duchess?? En hoe gaat het met jullie?
ohh dames het likt hier achter wel een slachthuis ofzo ik hoor een hond heel hard piepen en janken???? er zit hier zo`n witte herdershond agressief) die zit dag en nacht buiten met een klein jack russeltje en als er mensen langsaf lopen dan begint die herder te blaffen als een gek.. volgens mij zijn ze hem klappen aanhet geven ofzo...
Ik heb vent overtuigd..hij gaat straks met mij een test halen! Tenminste dat beloofde hij over de telefoon..hij zal wel weer proberen met te overtuigen het niet te doen...... Maar ik wil, vind dit niet leuk...dan negatest en kan ik me voorbereiden op ongi!! Of positest en gaan genieten! Maar dit vind ik eng... Dikke knuffel, en laat jullie wel wat weten....maar niet te enthousiast want ik moet het nog ff stil houden...ons mams is nog op vakantie hahaha, en weet wel niet van meelezers maar je weet nooit!