Nee, na 15 dagen kan ie écht, écht geen 1-2 weken zwanger geven hoor, dat kan echt niet. Meid je bent hartstikke zwanger, echt!!!
doet even een vreugde dansje voor Deb, Whaaaaaaaaaaa Hoeeeeeeeeeeeeeee Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (denk er even bij dat ik aan het dansen ben, dan komt het goed)
nee deb dat kan niet meer nee hahahaha HARTELIJK GEFELICITEERD DEBBY EN ARNOUD MET HET BRUSJE(S) VOOR RYAN... WIEHOOOOOOO!!!!!!!!!
Meiden ik moet nu echt gaan voordat vriendje furieus wordt omdat ik nu nóg op de laptop zit. Had hem beloofd erachter vandaan te komen als hij thuis was en dat is hij nu. Ik kom vanavond nog wel eventjes kijken, alle tijd want hij heeft nachtdienst. Deb ik ben zo blij voor je...!
ikke ja precies en je weet deb je hebt nu genoeg hcg in je lichaamm anders zegt ie niet zwanger hahahahahaha cool onze wens is uitgekomen meiss maar ik volg je wel achterna hahaha we hebben het al die tijd gezegd he en kijk wat ervan komt... hahahaha
hahaha dat geloof ik ook wel jah hahaha beseft ie het nu een beetje???? ik heb je sms gestuurd meis...oh ja en een pb (ik stalk je gewoon hahaha)
oh deb !! krijg ik net telefoon maar wat zie ik ????? geweldig !!! meiden de babyboom is begonnen.... wie volgt ? (denk miran)
hahaha ja ik ga af op de fms he hahaha ja wij volgen wel.. ben nu veel te happy om aan mezelf te denken hahaha