Toch maak ik me wel zorgen om die bloeduitslag....maar het kan toch eigenlijk niet dat ik WEL een positieve test heb, maar in mijn bloed niet genoeg HCG zit?!
nee dat lijkt me sterk deb... ik denk echt dat er een enorme stijging is geweest en dat beebje echt eerst plaats ging maken,en daarna is ingenesteld...
jakkes mirande , niks aan om je depri te voelen... en dan al die onduidelijkheid... hoop dat er snel wat meer duidelijk wordt! en dat je je weer wat beter gaat voelen! spannend volgende week testen! hoop dat ie heeeel mooi positief is!!!
Nu ik heb geen FM's of bloedtesten..moest het toch zelf proberen...heb ook geen ovutesten of temp gedaan want ik ken mezelf dat hou ik niet bij.... Ach...ik zie het wel, mijn NOD was gisteren! ga ik uit van eisprong op dag 19 en LF van 17 net zoals de 1e ronde met eisprong. Ik kan geen eisprong hebben gehad...heb namelijk al vanaf dag 11 heel erge krampen en kon er geen eisprong in ontdekken het is namelijk niet weg geweest.... En van mijn slijm kan ik niets op aan, omdat ik ook urine verlies....kan ik dat niet altijd duidleijk zien...ik heb wel al 2 rondes dat ik natter ben en dat er veel dun slijm komt....nu ook gewoon gehad rond dag 15 tot 20...dus ik wacht nog even af... Zoals ik zei, als ik over een week nog negatief test dna moet ik terug naar de gyn...want dan moet er ff gekeken worden wat er aan de hand is..... (dan ben ik bang dat de clomid niet werkt....)
miran maar het kan elke maand anders voelen he je eisprong!!! ik heb afgelopen keer ook niks gevoeld... ik hoop gewoon dat je posi test volgende week
Deb, jouw HCG in je bloed was gewoon laag omdat het te vroeg was! En nu is het gestegen want als het in je urine zit zit het ook in je bloed!!!! En testen n emen vaak pas vanaf 25 HCG op of zo.....dus als je nog eens bloed neemt gaat je HCg gestegen zijn!!!!
niks aan miranda... en zekers niet in het vooruitzicht dat heeeel miss de clomid niet meer werkt! sterkte meid!
Dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden! Ik moet ook eigenlijk ervan gaan genieten, maar toch is het nog een beetje eng . En dat blijft het natuurlijk tot we zeker weten dat het hartje klopt, dan de 20-weken echo, dan de bevalling en dan nog een gezond kindje op de wereld zetten . Mijn moeder is helemaal blij met het nieuws dat ze weer oma wordt en ook al zo snel!!! Mijn schoonmoeder reageerde iets minder enthousiast, maar dat doet zij altijd....
Ik hoop ook dat ze gaat bellen en het nadeel is dat ik rond 15.30 uur niet meer kan bellen . Ze hebben alleen spreekuur tussen 12.00 en 12.30 en dan van 13.30-14.00 uur...
oow ok ik dat geval zou ik iets voor 1400 gaan bellen!!!!!!! ik zou me iig niet kunnen inhouden hoor!
Alleen aan de ouders en broers hoor! Familie en vrienden en zo horen het later wel...dus op mijn Hyves houd ik het ook stil . Als het dan misgaat, dan begrijpen de ouders dat en kan je op hun terugvallen.
groot gelijk hoor , zoiets dacht ik al! op hyves hou ik me stil hoor! ben zowiezo niet echt meer heel actief op hyves... ja dat is ook zo , maar hopelijk hoef je daarom niet op hun terug te vallen!
Hier kun je zien hoe de hcg stijgt en een week na de bevruchting zou volgens hun de hcg onder de 5 moeten zitten en jij had 7 !