@deb: spannend allemaal! @cindy: sterkte met de hoofdpijn. en die hond ook he haha @all: ben op kantoor dus zit weer stiekem jaja. als de baas het maar niet ziet haha.
Haha Minnie, illegaal nog wel op het forum! En hoe gaat het verder met je? Een beetje rust nu je naar Geertgen gaat?
ja dat wel. het duurt allemaal dan wel even wat langer doordat we wat tijd verliezen maar ben er wel erg blij mee! en vooral door alle goede ervaringen van anderen denk ik dat we nu een supergoede keuze hebben gemaakt..........
En misschien juist wel omdat je nu een beetje rust hebt, dat je voordat je daar naar toe gaat stiekem al wel zwanger bent...want er groeit toch wel een eitje, dus wie weet!! Ik denk ook dat jullie een goede keuze hebben gemaakt!!!
ik ben dus ook wel benieuwd naar de echo van morgen. je hoopt toch wel een beetje dat het eitje van 11 mm toch wel is gegroeid........
precies minnie ik heb je toen ook al een keer het nummer gegeven toch!!! komt helemaal goed meiss en ja de mogelijkheid dat je ervoor al zwanger raakt is groot dat heeft dr ruis ook tegen me verteld dat er heel veel meiden al zwanger geraakt waren voor ze op het eerste gesprek kwamen..
ik zal jullie straks even een pb sturen...........ben ergens mee bezig.........beetje zo voor hubbie........
Werd net gebeld, de waarde was nu 110, dus wel aanzienlijk gestegen. Alleen ze vond het eigenlijk nog te laag voor deze termijn. Maar ik vroeg wat het dan wel moest zijn en daar gaf ze niet echt antwoord op. Ze zei al dat ik geen inseminatie had gehad en vroeg dus wanneer ik de Pregnyl had gezet. Dus ik vertelde dat en toen ging zij uit van 20 jan. ongesteld, uitgaande van een normale menstruatie. Dat klopt volgens mij niet...want ik heb op 7 febr. de Pregnyl gezet en ik ben ervan uitgegaan dat ik op maandag de eisprong dan heb gehad, dat is dan 8 febr. en dan is mijn menstruatie (normale cyclus) begonnen op 25 jan. en niet op 20 jan. Dat scheelt ook weer 5 dagen (!). En dan zit ik nu op 4 weken en 1 dag en ja, dat is nog heel pril, maar dan neem ik niet aan dat er nu een mk aan komt.
wiehooooo debby krijgt een brusje debby krijgt een brusje dus toch wel meiss maar het was dus nu wel goed dan???
Volledige wekenHCG (mIU/ml)30 - 130410 - 26005850 - 2080064000 - 100200711500 - 193000843000 - 289000934800 - 2600001030000 - 2000001125000 - 1800001220300 - 1370001336800 - 122000
Ik heb 7 febr. de Pregnyl gezet. Ervan uitgaande dat het eitje op 8 febr. is gesprongen, dan heb je, uitgaande van een normale cyclus, toch 2 weken voor 8 febr. CD1? Dat is dan dus toch 25 jan. en niet 20 jan????