PCO deel 5

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by tummetje, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahaha als je het niet wilt ella lukt het denk ik ook niet:)
    doe lekker rustig meiss en als je een posi test hebt stop je toch wel...
    of een hoop minder in ieder geval

minnie netjes meiss ik zou willen dat ik het kon maar dan ga ik weer snoepen en doen en ben nu al bijna 5 kilo kwijt vanaf ik ziek ben geweest is goed zo haha al mijn vocht is uit me lichaam nu:) drink ook de hele dag thee hahaha dus plassen en plassen en nog veel meer plassen nu:)

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ja van thee moet ik ook altijd plassen haha

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ik ga trouwens even de pfaffs kijken en even wat eten. tot zo.......

4. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    haha die staat hier ook aan...
    smakelijk minnieee:)

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen :(. Ik zat er vreselijk doorheen en wilde gisteren eigenlijk even iets van me laten horen en las toen de "aanvaring" tussen Duch en Miran en toen dacht ik "laat maar even"....

Hier gaat het nog steeds hetzelfde helaas. Veel misselijk, veel overgeven, afvallen, weinig eten, kortom: beroerd! Ik heb meerdere keren er serieus over nagedacht om het weg te laten halen, omdat ik het even niet meer trok en ook niet eerlijk tegenover Ryan vindt. Ryan is heel lief voor mij, hij houdt rekening met me en is gewoon superlief! Maar ik kan niet voor hem zorgen en dat doet veel pijn...hij is nog wel thuis, gisteren heeft een vriendin hem naar het kdv gebracht en vandaag heeft Arnoud hem bij zijn ouders afgegeven. Morgen komen mijn ouders en vrijdag en maandag is Arnoud gelukkig vrij! Voor volgende week moeten we maar even kijken hoe het gaat...

Ik heb inmiddels de homeopatische tabletten laten liggen, omdat dat niet werkte en ben begonnen met de zetpillen van de ha. Heb gisterochtend de eerste gehad, maar overdag was ik nog best veel misselijk en overgeven. Gisteravond de tweede en vannacht eigenlijk heel goed geslapen. Vanochtend een beetje weeiig, maar niet echt misselijk! Dus schijnbaar reageer ik hier wel goed op. Ik heb nu net weer 1 genomen en direct bij besteld. Hopelijk krijg ik zonder problemen weer een aantal!!!

@Echo, ik heb morgen om 11.15 uur weer een echo. Heb er veel zin in, alhoewel ik de afgelopen dagen ook wel eens gehoopt heb dat het kindje niet meer leefde en het weg zou moeten worden gehaald (zodat ik van de kwalen af ben) :). Het doet erg veel pijn als ik mijn eigen woorden zo teruglees, maar dit is zo zwaar :(.

@Anja, ik las dat jij je verloofd hebt, helemaal super meis!!! GEFELICITEERD!

@Cindy, jij vandaag weer de eerste FM, hopelijk is er al een mooi eitje (of 2 ;)) te zien meis!

@Ella, 15 april komt er nu snel aan, spannend hoor!

@Minnie, ik ben erg benieuwd hoe het met jouw eitjesgroei gaat. Nog steeds weinig pijn met spuiten? En de bijwerkingen, ook geen last van?

@Miranda, meis, kop op, misschien ben je gewoon zwanger en word je helemaal niet ongesteld. Ik hoop het voor je!!

@Tante, morgen gaan jullie trouwen!!! Joeheoeee, alvast heel veel plezier!

@Tum, volgens mij had ik gelezen dat jij niet helemaal lekker bent/was? Hoe gaat het nu met je?

@Heidi, weet iemand hoe het met haar gaat?

@Nicky, ook weinig nieuws van haar?

Ik heb het even uit mijn hoofd gedaan, dus sorry als ik iemand ben vergeten!

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    dikke knuffel voor jou deb! ik moet wel heel eerlijk zijn dat de gedachten die je hebt wat betrefd weghalen mij persoonlijk best zeer doen. (ik ben daar gewoon even eerlijk in en het is zeer zeker geen aanval hoor meid). Ik begrijp dat je het maar moeilijk trekt en ik zou denk ik in dezelfde situatie hetzelfde denken. ik hoop echt dat de zetpilletjes zijn werk doen en dat je gewoon lekker mag gaan genieten van jullie nieuwe wondertje want het is jullie zeker gegunt!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, ik denk dat ik niet alleen jou daarmee kwets, maar ook mijzelf, Arnoud, Ryan, mijn ouders, iedereen om me heen. En gelukkig heeft Arnoud me nog steeds kunnen overtuigen dat we er even doorheen moeten en ga ik er nog steeds voor. Maar ik bedoel het meer te zeggen om te laten weten hoe ik me voel(de).

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    @deb: en er is helemaal niks mis mee om ons te laten weten hoe je voelt. ben in zeker zin allang blij dat je dat doet en dat je ons daarmee in vertrouwen neemt om zo iets te zeggen. En ik denk dat het voor jou nog het allermoeilijkste is van allemaal! Daarom hoop ik echt dat die pillen werken en je lekker kunt gaan genieten want dat heb je zeker verdient!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel Minnie, lief van je! Nu gaat het wel weer redelijk hoor, ik heb die gedachten niet de hele dag gelukkig! Maar alleen op de momenten dat ik alleen maar overgeef...gelukkig lijken de zetpillen hun werk te doen, dus laten we hopen dat het zo blijft!

Hoe gaat het met jou?

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    hier gaat het wel goed denk ik haha. iedere dag een spuit en het gaat me nog steeds goed af. had jij toen je deed spuiten ook als je klaar was nog een ieniemienie druppeltje aan de naald hangen? ik heb dat al twee keer gehad. heb zelfs geertgen gebeld maar die zeiden dat het kan. je hebt het meeste er toch al ingespoten. panische minnie dus weer meteen haha.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, dat zou best wel kunnen dat ik dat ook eens had. Ik weet het eigenlijk niet, omdat Arnoud altijd de spuit zette bij mij :D. Maar ik weet wel dat ik met insuline spuiten dat ook had, het kan inderdaad geen kwaad hoor!

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    ik word dan meteen weer zo paniekerig he. echt een vervelende eigenschap van mezelf haha

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey deb meisss...

ik snap het wel hoor dat je je af en toe zo voelt meiss..
    en al helemaal op zo`n moment van misselijkheid overgeven en weet ik veel wat..
    en dat je ryan ook niet echt kan verzorgen nu is ook moeilijk voor een vrouw om dat te accepteren,je bent moeder en als moeder zijn is dat jou verantwoordelijke taak!! als het dan niet gaat vind elke vrouw zichzelf meteen een slechte moeder of wat dan ook!!!
    meiss ik vind het knap van je dat je er gewoon eerlijk over bent..
    dinis zei ook al cin als jij dadelijk de hele dag ziek bent geloof ik ook best wel dat je dat gevoel gaat krijgen,van waar ben ik aan begonnen!!!
    is een normale reactie hoor meiss..

dikke knuffel voor jou
    je kan het!!! ik weet het zeker

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat zou ik ook hebben hoor! Nog een paar dagen en dan heb je al de eerste FM, spannend meis en dan weet je ook of het goed werkt en of je moet ophogen.

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel voor je lieve woorden meis. Zit hier met tranen in mijn ogen. Je beschrijft het precies zoals ik me voel! Bij een eerste kindje, heb je alle tijd nog voor jezelf en de zw.schap. Bij een tweede kindje, heb je al de zorg voor de eerste en dat kan wel eens heel zwaar voelen. En zeker omdat ik me inderdaad verantwoordelijk voel tegenover Ryan. Maar gelukkig heb ik lieve vriendinnen en een superlieve man die me helpen! En daardoor kan ik soms even een stapje terug doen, nu alleen nog die verantwoordelijkheidgevoelens aan de kant schuiven....

16. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    komthelemaal goed meiss!!
    ik hoop dat je binnen nu en 3 weken van die misselijkheid af bent en dat je gewoon je dagelijkse dingen weer kunt gaan oppakken...
    nee ik zie wel dat je het heel heel erg vind dat het zo gaat nu.. en daarom snap ik je gevoelens ook wel..
    het is ook niet niks hoor.. voor een kleintje zorgen zwanger zijn met al die complicaties.. en ook nog je schuldig voelen tegenover ryan...
    ik heb soms ook wel het idee zijn we er wel klaar voor,voor een beeb maar je bent er nooit klaar voor!!!
    toch...

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik denk ook niet dat je jezelf de vraag moet stellen of je klaar bent voor een baby. Er kunnen zoveel dingen bijkomen waardoor je gaat wankelen (kijk maar naar mij). Het is een onzekere periode, maar als ik naar Ryan kijk, krijg je er zoveel liefde voor terug! En daar doe je het voor.

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    preciess!!!

het gaat wel goedkomen bij je hoor!!
    ik weet het zeker..
    tuurlijk heb je zwakke momenten maar wie heeft dat nou niet>???
    iedereen heeft daar last van...
    de een heviger dan de andere,en nee het doet me geen pijn persoonlijk om dat te lezen van je,ik vind het eerder erg dat je je zo moet voelen meiss..
    en jemeent het niet echt toch,zijn meer moment vlagen en die begrijp ik heel goed meiss!!

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Tuurlijk komt het helemaal goed! En nee, ik meen het niet echt, maar het zijn meer de momenten waarop ik denk "oh nee...". En ik wilde het jullie laten weten, hoe ik me voel. Net als Duch, niet negatief doen, maar duidelijk zeggen hoe ik me soms voel.

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    gggrrrr heb geen zin om zo te gaan werken...........

heb trouwens morgen functioneringsgesprek bedenk ik me net.........

Share This Page