@ella: dat gaat over een aantal jongeren die terminaal ziek zijn en door Yvon Jaspers worden gevolgd. Ik persoonlijk vindt het een mooi programma maar dat is ieder voor zich. Ondanks de tegenzin toch nog lekker kunnen werken? Nooit leuk als je slechte nachtrust hebt gehad. @miranda: hoe is het nu met Alyssa? @duchess: begrijpelijk dat je met Yasemin nog niet zo ver gaat reizen. Fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie J Wat fijn dat het autorijden goed ging. Voor hetzelfde geld durft iemand na 12 weken niet meer zo snel in de auto te stappen (achter het stuur dan). Wat heerlijk dat Yasemin al zo lang doorslaapt! Wat een snoepie van een meisje!!!!! En wat liggen jullie saampjes lekker op de bank! @anja: Visagie lijkt me erg leuk! Veel succes en veel plezier ermee. Fijn dat je meteen met je studie kunt beginnen en ja, dat mannelijke model, vraag gewoon je partner Lekker een avondje bios gehad altijd leuk. @minnie: hoe is het vandaag met je? Nog steeds last van steekjes? Hier ook af en toe wat last van diarree is bij mij dan ook 1 of 2x en daarna is het over. Succes met wachten Balen dat je weer zon slechte nacht achter de rug hebt. @Tummetje: ow wat een leuk geboortebord! Helemaal geweldig. Hier een geboortebord van Nijntje. Dat is een mooie buikengalerij! Shirtje is inderdaad een beetje aan de korte kant geworden J Ook een mooi kamertje trouwens! @cindy: hoe was het in de stad vanmorgen/vanmiddag? En natuurlijk de vraag hoe het bij Geertgen was. Haha en crespo ontmaagd wie weet over een tijdje een dikke tara in de buurt Mag ik je wel een tip geven wbt hond en baby, laat crespo hoe lief hij ook is nooit met een baby alleen. Onze scooby is ook een super lieve hond en zou geen vlieg kwaad doen maar straks laat ik hem nooit alleen met de kleine, je weet nooit wat er gebeurt en het is en blijven jachtdieren. Wij zullen Scooby trouwens wel zoveel mogelijk betrekken bij de klein, niet met naar bed brengen want Scooby kan geen traplopen dat durft ie niet. Netjes dat je zoveel bent afgevallen! @debby: owjee meid. Ik hoop dat het nu alweer een stuk beter gaat met Ryan. Balen dat je collega weg gaat waar je het zo goed mee kunt vinden En ja, secretaressedag . Mijn moeder hoefde gister niet te werken maar die heeft vandaag haar bos bloemen opgehaald. Staat die van jou dan niet op het werk? Ryan was op de fotos zo te zien lekker aan de klieder @tante: Beetje vreemd dat je de ene keer zo lang moet blijven en het volgende moment weer een aantal dagen thuis bent. Wel fijn dat je naar huis mag, voor het zelfde geldt hadden ze je daar gehouden. Hoe is het nu met de rugpijn en de harde buiken? @mama van Naomi: welkom hier. Zo, een heel eind gereageerd maar had op het eind de puf er niet meer voor, sorry. Ik ga nu eten en dan kom ik nog even online. Groetjes Nicky
ja miran ik kom het hier ook meteen melden natuurlijk... @nicky ja dat was dus ook het begin van het gesprek vanmorgen (die baby waar de testikels vanaf gebeten zijn).. nee alleen laten doe ik zoiezo niet,ben veel te zuinig op mijn beebje/s straks ben blij als ik er eentje inmijn armen heb liggen zo nu ga ik me lekker douchen en klaarmaken,half 7 is mams hier even koppie koffie drinken(zij dan) en dan rijden we rustig aan
Toch nog even snel. eten vandaag frietjes en de frietpan staat al aan Hier verder alles goed. Afgelopen week nog een sollicitatie de deur uit gedaan en vandaag bericht op terug gehad. Dinsdag 20 april mag ik op gesprek komen. Ze weten nog niet van mijn zwangerschap maar dat krijgen ze dan wel te horen. Dan kan ik ze ook overtuigen dat ik na de zwangerschap gewoon wil blijven werken. Ik ben benieuwd. Verder vandaag wat boodschappen gedaan en nog even aan de kaartjes gewerkt. Ik ben wel heel erg blij als de kaartjes dadelijk allemaal klaar zijn hoor. Begin er nu wel een beetje de ..... van te krijgen. Iedereen nog een hele fijne avond en misschien tot straks en anders tot morgen ofzo!
dankje nicky jij ook heel erg veel succes met je aankomende solli gesprek meiss. qua zwangerschap hoef je niet temeldenmeiss daar kunnen ze namelijk niet meer omheen met je mooie buikkie nu ben ik ook echt weg meiden
Nicky, spannend dus dinsdag! Hopelijk vinden ze het niet 'erg' dat je zwanger bent! Cindy heel veel succes straks meis! Zo hier gekolft, de was opgeruimd en gestofzuigt... Nu ineens toch wel weer bekkenpijn, oeps. Ik voel me zo goed maar moet toch nog wel wat rustig aan doen...anders krijg ik toch nog last haha.. Papa is lekker Yasemin een flesje aan t geven.. Dat is ook wel fijn hoor, dat hij het ook kan doen!
Hey meiden sorry dat ik weer afwezig was, maar ik zit niet zo lekker in mijn vel .. Heb het gevoel dat ik niks goed kan doen.. Borstvoeding waren we aan het afbouwen omdat ik er een beetje onderdoor ging, 30 min borstvoeding daarna 20 min fles daarna 20 min kolven en veel visite ik kon overdag ook niet even slapen.. Dus het ging niet. Maar nu ik aan het afbouwen was dronk ze gisteren ineens 60 uit de borst (ze hoeft maar 40 ) en in de nacht dronk ze ook genoeg want ze werd niet eerder wakker dan haar volgende voeding.. Dus ik wilde wel weer gaan beginnen op deze manier hoefde ik niet meer te kolven en ze dronk nu in 20 minuten 60cc uit de borst. Alleen vandaag is ze ineens heel moe logisch als ze 's ochtends niet wil slapen, maar ze drinkt nu dus ook weinig en dan voel ik me net alsof ik niks goed kan doen omdat ze bij mij niet goed drinkt . En dan twijfel ik weer wat ik moet doen. Maar ik merk dat ze door de flesvoeding heel veel last van krampjes heeft en ik wil eigenlijk ook niet dat ze last van dr darmen houdt, want dat heb ik ook sinds de geboorte. Naja heb het er eventjes zwaar mee en mijn man schenkt er niet zoveel aandacht aan waar ik zo mee rond loop. Heb net flink gejankt. Maar verder groeit ons meisje wel heel goed, ze doet het ook heel goed ze wordt steeds meer wakker.
Duchess: We moeten er mee dealen! Dus geen inleiding.. aan de ene kant ben ik daar ook wel blij om.. ZKH heeft niet gebeld dus de bloedwaardes waren goed. de koppijn is er nog steeds evenals de rugpijn, de harde buiken zijn wel minder hoog in frequentie maar nog wel aanwezig. Daarnaast een enorme druk op de onderkant.. Heb al een paar keer overgegeven (echt niks voor mij) en ondertussen zijn me darmen wel leef geloof ik zo vaak heb ik gemoeten vandaag.. Kreeg net een telefoontje van ons aller Zethu: Iedereen krijgt de groeten, Duchess en MP moest jullie feliciteren met de geboorte van de kleine meisjes, en dat jullie maar veel plezier aan ze mogen beleven .. Daarnaast heeft ze de BAAN in het AMC gekregen, ze heeft de hele week proef gedraait op het lab en vandaag te horen gekregen dat ze per 1 mei kan beginnen .. Ze zal zo rustig aan alles in Sittard op gaan zeggen, en bij haar D. in gaan trekken.. Ze voelt zich keigoed, maar heeft voorlopig echt geen tijd voor het forum..
MP, wat rot dat je je zo voelt meis... En hee je doet het echt niet verkeerd hoor. Jij wil het beste voor je kindje en daar gaat het om, dat maakt jou een goede moeder. Ik hoop dat je je snel beter voelt meis, je mag me altijd PBen! (en bedenk me net dat ik op je laatste PB niet meer gereageert had...oeps.. sorry vergeten!!) Hmm Tante, het zal toch niet zelf op gang komen? Overgeven en vaak naar t toilet... heb t wel vaak gehoort in t ziekenhuis bij mensen die weeën kregen en bevielen!! En bedankt voor Zethu. En wat goed dat ze een baan heeft! Super!!!! En nog samenwonen ook! Wat geweldig, ben blij voor haar!
@MP, jeetje meis, wat vervelend dat jij je zo rot eronder voelt en ook je ei even niet bij je man kwijt kan . Maar dit betekent absoluut NIET dat je een slechte moeder bent hoor!!! Je wilt juist het beste voor jullie kleine meisje en dat is alleen maar goed en daar mag je trots op zijn. @Tante, dat klinkt als het begin van een bevalling inderdaad . Ben benieuwd!! En wat gaaaaaf voor Zethu, ik wist inderdaad dat ze ging proefdraaien, helemaal super!
Verheug me in ieder geval nergens op, loop al wel 2 jaar te roepen dat ik op 17 april beval, en dat is morgen.. Maar ik verwaht dat deze dag zonder beeb aan ons voorbij gaat.. Maar mijn mams is in de buurt, ze komt morgen de wiegbekleding brengen (die hadden ze weggegooit) dus ze heeft deze week nieuwe bekleding gemaakt, (gebroken wit met zalm kleur) .. Dan maken we samen de wieg op en de kinderwagen uit t beebie kamertje weg, zodat t wiegje er kan staan. MP: erg jammer dat je je ei niet kwijt kan bij je hubbie.. Heel jammer, je moet er toch samen doorheen.. Hoopdat hij een beetje bij draait.. Dikke Knuf
Nou Tante dat zou wel heel toevallig zijn als je nu ook echt gaat bevallen! Haha! Spannend... Ik heb ook regelmatig moeten overgeven en vaak naar t toilet.., was altijd icm weeën maargoed bij mij zette ze dus nooit door. Spannend meis.. Ga je iemand smsen als het zover is? (Ella?) En de wieg opmaken enzo.. Hier heb ik dat niet gedaan, want hoorde van vrienden dat de kraamhulp het er dan af haalt ivm stof etc. Dat vond ik zonde, als het weer gewassen moest worden voor niets, zeg maar... Moet t zelf weten natuurlijk. En misschien is dat niet bij elk kraambureau zo.. Zoo net weer een tevreden meisje op bed gelegd. Echt een vast ritme hebben we. Eten, knuffelen/spelen en dan slapen. Gaat hartstikke goed, maar dat heb ik al 100 x gezegd geloof ik.
Wie weet krijg je toch gelijk Tante . @Duch, ik vind het zooo fijn dat het zo goed gaat met Yasemin en jou!
Heb het hier gevraagd haha.. Mag het gewoon opmaken.. Wil ook niet dat de kraamzorg met haar handen aan me wieg zit (oeh ja ben bezitterig hahha) .. Me moeder is hier meer als de Kraamzorg gelukkig.. Maar ik heb overal een vuilniszak overheen zodat er bijna geen stof op kan komen..
Heeey meiden! Weer gezellig geweest hier.. heb het wéér gemist @Tante; Hopen dat ze maandag dan gegroeid is! @MvNaomi; Spannend! Nu in de wachtweken, we duimen voor je hoor! @Minnie; Ohh weer die boobs he! Hoop het zo voor je meis!! @Debby; Oh, zou er ook wel van balen hoor, zo alles bij elkaar.. ff een bleghgevoel @Cindy; Succes bij de kliniek!!! En Crespo is nu een echte man hahaha En dat van het zaad weghalen uit de ballen kan hoor. Dat is TESE. Maar dat geeft niet altijd een garantie op levend zaad én ze zullen ICSI moeten ondergaan. IUI of IVF kan dan niet meer (heeft met zaadkwaliteit te maken) @Duchess; Gefeli met de "doop" van de kleine ohh en wat een lekker smoeltje! @Cindy; Whoohoo...scheelt toch een paar kilo he!! @Miran; zo... had wel ff mooi geweest zo die kilo's eraf! haha @Debby; Ohhh wat is Ryan lekker bezig.. heerlijk om te zien @Nicky; Spannend! 20 april sollicitatie, we gaan duimen hoor! @Mp; Hé meis.. je doet het echt goed hoor! Jammer dat je man niet dorheeft dat het zwaar voor je is.. ga eens een goed gesprek met hem aan, want ook jij hoort te genieten van deze tijd he!! @Tante; Nou meis.. ik weet niks van bevallingssymptomen.. maar eh.. wie weet krijg je nog gelijk
***BERICHT VAN CINDY*** Ze heeft geen echo gehad. Ze vertelde over de kramp en bloedverlies. Ze heeft meteen Provera meegekregen voor 7 dagen en moet 3 mei terugkomen voor een uitgangsecho. Dus helaas, maar even rust voor Cin. Het bloedverlies betekent dat er gaten in haar bms zitten en dus kan het eitje niet goed innestelen. Ze voelt zich wel goed, het is wel jammer, maar beter dan weer een teleurstelling (zegt ze). Het duurde ook te lang voor er een eitje zat. De gyn sloeg direct op tafel toen ze zei dat ze hevige buikkrampen had gehad. Hij zei dat haar bm even in de war was, maar dat een kleine pauze ook wel goed kan zijn. (Het is een samenvatting van meerdere sms'jes, Cindy zal zelf ook nog wel even online komen).