PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahaha deb kort maar krachtig alles staat er hahahaha:):)thxx meiss

@mp meiss je bent echt geen slechte moeder meiss,je wilt het beste voor je kindje,en je manneke en jij moeten er zoveel mogelijk over praten meidd..
    een dikke knuffel voor jou,ik hoop dat jij ook snel jezelf weer goed voelt hoor!!!

@duch let je op meiss dat je je niet gaat overwerken....
    @tante wie weet,i keep my fingers crossed hoor!!!
    @tumm ja haha een echte man crespo:)
    @zethu meiss wat je ook hebt gezegd in het andere topic,ik wens je toch heel erg veel geluk met je nieuwe flip,en hoop dat je nu je droombaantje hebt gevonden...

@hier ja dus aan de provera nu voor 7 dagen:(:(
    ik vind het aan de ene kant wel erg natuurlijk,maar nu beter erachter komen dan dadelijk de iui krijgen en niet weten dat er gaten in mijn slijmvlies zitten,en de beeb er zo doorheen kan vallen..

ik vertelde dus bij binnenkomst van dat bloedverlies,hij sloeg meteen met zijn vuist op tafel,toen zei ik dat ik ook meerdere keren heftige krampen had gehad, toen deed hij dat dus voor met zijn vuist(vuist in elkaar knijpen) dus ik zei ja zo`n gevoel hij zei dat zijn dus doorbraakkrampen en bloedingen..
    je bm is nu gewoon een beetje in de war,en het duurt eigenlijk ook wel lang voor er iets groeide..
    ik heb nu geen echo gehad,maar mocht daar meteen mijn proveratje innemen..

3 mei moet ik terug komen voor een uitgangsecho,om te kijken of alles rustig is geworden van binnen,ieeekkk en dan ben ik gewoon ongi,en ik ben altijd super erg ongi de eerste paar dagen bah..

dus meiden ik ga even op het rustbankje hangen:(:(

@deb lieve meidd ik wil jou echt bedanken hoor!! jij bent altijd in de buurt (via sms) als ik het even nodig heb en dat doet me echt goed..
    dinis en mam zeiden ook ze leeft echt mee,het is een lieverd...
    echt meiss thxx!!!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ben ondertussen uri geller aan het kijken meiden...
    zp blijft wel open staan hoor!!

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    cin knuffel meis...niet leuk maar misschien wel ff goed voor je lichaam... hier ook 1,5 maand rustig moeten doen en pil slikken...heeft wel geholpen daarna mooie reactie......

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    dankjewel miran:):)
    ik heb ook nog steeds een goed gevoel hoor!!
    ik blijf erbij dat ik in 2010 zwanger word of het nu eind december is of begin september,dit jaar word het zoiezo:):)

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin jeetje wat balen meis! Zal niet makkelijk zijn.
    Ik hoop dat die rustpauze je inderdaad goed gaat doen...
    Jullie hebben het zo verdient, al dat gekloot en gewacht. Ik heb vanavond echt aan je gedacht en gehoopt dat je met goed nieuws zou komen maar helaas.
    Ik word er gewoon telkens verdrietig van. Want ik gun het je zo erg.
    Maar oh meis wat ga jij er goed mee om. Respect hoor!!
    Hele dikke knuffel meid en ook jij gaat binnenkort het geluk van een zwangerschap en een kleintje meemaken, ik weet het zeker. En dat wordt een hele mooie beeb, dat kán niet anders met het geduld van zijn mama en papa!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cindy dat zal niet makkelijk zijn zeg!
    sterkte met alles en heb er echt bewondering voor , hoe jij ermee omgaat!

Debby hoe is het met Ryan???
    wat balen dat je collega weggaat!!!
    en idd juist die kleine dingen die doen het hem.. jammer dat je niks op secretaresse dag hebt gekregen!

Duchess wat een lieve, mooie foto's!!!!!!!!!!!!!!!! wat een mooi meisje!
    enne gefeliciteerd dat zij officieel moslima is geworden! (weet niet of je het zo zegt hoor!)

Tante wat spannend voor jouw!!!! denk aan je hoor!

MP wat vervelend dat je , je zo rot voelt en dat je met je gevoelens niet echt terecht kunt bij je man!
    hoop dat hij wat bijdraait en dat je je gevoelens bij hem kwijt kunt , want jullie zullen er toch samen doorheen moeten!
    en echt waar meis dat maakt je geen slechte moeder!
    Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen!

Anja , lekker gestudeerd?

nou meiden ik heb wel lekker gewerkt!

kom morgen nog wel weer ff langs hoor!

xx

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nicky wat spannend trouwens die sollicitatie!
    heel veel succes met voorbereiden!

miranda wat vreemd zeg van die weegschaal... zou je toch zeggen dat het niet helemaal klopt?

meiden nu ga ik echt zo slapen hoor!!!

Liefs!

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Nicky; Fijn zeg dat je op sollicitatiegesprek mag komen! Hoop idd dat ze het geen probleem vinden dat je zwanger bent. Succes!

@MP; Dikke knuffel voor jou meis. :( Vind het rot om te lezen dat je niet lekker in je vel zit.
    Maar he, je bent echt geen slechte moeder, echt niet.
    Vervelend dat je er niet echt met je mannetje over kan praten..

@Tante; Hoe is het? Nog misselijk en overgeven? Of ben je inmiddels aan het bevallen? ;)

@Duchess; Ik vind het zo heerlijk om te lezen dat het zo goed gaat met jou en met Yasemin.
    Had het al gezegd geloof ik maar ik vind het zo fijn voor jullie.
    Je hebt het zo erg verdient na alles wat er is gebeurd in je zwangerschap!

@Debby; Hoe is het nou met Ryan zijn vinger?

@Cindy; Wat een rotnieuws zeg. :( Had zo gehoopt te lezen dat er een mooi eitje aan het groeien was. *knuffel*
    Dus nu ook weer aan de Provera...
    Ik hoop echt dat jullie 3 mei weer groen licht krijgen om door te kunnen gaan.
    Misschien is het ook wel even goed om je bm wat rust te geven.
    Als het weer een beetje rustig is daarbinnen kan er een mooi beebje gaan groeien. :)

@Ella; Hoe is het met jou? Al bijwerkingen van de Provera of gaat het wel?

@Hier; Nou, eerste hoofdstuk van mijn boek gemaakt, was er vrij snel doorheen haha.
    Moet nu nog even het huiswerk doormailen, ben benieuwd.
    Verder, de hele avond buikpijn gehad maar nog geen ongi.
    Zo irritant he als je het voelt aankomen en het schiet maar niet op. :p
    Maar ik word wel ongi, daar twijfel ik niet aan.
    Had vlak voor ik naar mijn werk ging een enorme chago-uitbarsting en dat heb ik alleen als ik ongi moet worden.
    Lekker rustig avondje verder gehad, hoogtepunt van de avond was 21 mensen in het café en rond sluit waren er nog maar 5 over.
    Dus konden wij ook lekker op tijd naar huis vandaag. :)
    Nou meiden ik ga lekker slapen, wordt weleens tijd.

*Knuffel voor iedereen die het nodig heeft*

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Cin, wat kl*te zeg :( .. Hele dikke knuff...

hier was echt een k*tnacht, 10x geplast. En continu rugpijn pfff.
    elke keer als ik me omdraaide voelde ik meisje dr koppie over me schaambeen knallen en dan hoorde je een knak bah. Dacht ff dat ik dr nek gebroken had. Dat is dan jammer weer dat je dr niet voelt :(.. Vind t toch wel raar want ze ligt volledig ingedaald en vast, dan zou dat niet moeten kunnen toch?

10. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Tante; kun je niet even bellen voor een spoedecho of zo? K bedoel dat 'knak' lijkt me niet goed??

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tante, als ze vast liggen bewegen ze nog wel. Ik had ook regelmatig dat ik bewegingen van het hoofdje voelde naar mijn idee.
    Maar het klinkt niet helemaal lekker wat je schrijft, kan me voorstellen dat je bang bent dat er wat is.. Zo moeilijk dat je haar niet voelt. :( Maar voel je haar ook echt hélemaal niet? Wat zeggen ze daar eigenlijk precies over? (misschien is het je al eens eerder gevraagt, ben een beetje vergeetachtig...)

Anja nog niet ongi. Komt er vast snel aan meis!
    En fijn dat je op tijd naar huis kon van je werk! :)

Hier weinig te vertellen dan 'het gaat goed' ! ;)
    Yasemin ligt nog lekker te slapen, om 5 uur heeft ze haar laatste voeding gehad dus alweer 4 uurtjes. Mama heeft alweer gekolft, gedouched en de afwas opgeruimd die er nog stond.
    Lekker hoor. Het is zo fijn dat ik ook tijd heb om dingen te kunnen doen! Had dit nooit verwacht van de eerste tijd (je hoort natuurlijk ook vaak anders :D ) Tussen mij en manlief gaat het ook nóg beter, zo gek. Was zo bang dat onze relatie 'getest' ging worden maar nee we zijn nog gekker op elkaar dan voorheen haha.
    Nahja hier 1 en al positiviteit maar dat wisten jullie al. :D

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Cindy,

Niet van die lieve dingen schrijven hoor, daar krijg ik tranen van in mijn ogen! Ik doe wat ik kan en dat is helaas alleen maar een luisterend oor bieden! Ik gun het jullie zo en baalde gisteren zo van het nieuws :(. Ik voelde me zelfs een beetje schuldig, omdat ik al aan je had gevraagd of het niet verstandig was om eerst even rust te nemen. En nu "moet" je even een stapje terug doen. Ik vind je een hele sterke jonge vrouw en weet zeker dat jullie wens ook uit gaat komen!!!! Dikke knuffel meis.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen trouwens ;),

Wij zijn allemaal ook al aangekleed en gedoucht en gaan zo even naar Beverwijk, even naar de Macro en langs de Prenatal en Babydump. Ik wil zoooo graag iets kleins kopen voor de baby, een leuk neutraal pakje of zo.

We hebben gisteravond het verband van Ryan z'n vinger gehaald en het ziet er verder goed uit. Nog een beetje vies van het opgedroogde bloed, maar hij lijkt er geen last van te hebben. Hij is nog wel voorzichtig met die vinger, maar dat is wel logisch :D. Hij is zoooo lief op het moment, ik weet niet hoor, ben gewoon verliefd op mijn zoon :D.

@Ella, ben jij eigenlijk al begonnen met Provera?

@Anja, al enthousiast bezig geweest met je nieuwe studie dus. Leuk hoor! En vandaag wel ongesteld geworden?

@Tante, heb je het zkh nog gebeld in verband met het "knak", want dat klinkt niet echt goed. Dat bewegen kan wel inderdaad.

@Duch, zo heerlijk om te horen dat het bij jullie allemaal zoooo goed gaat! Hoe gaat het eigenlijk met vloeien? En heb je al veel kraamvisite gehad? Onze relatie werd eigenlijk ook veel intiemer na de geboorte van Ryan, je hebt er toch een verantwoordelijkheid bij die je ook dichterbij elkaar kan brengen.

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden echt bedankt voor jullie lieve woorden,het doet me goed:)
    maar ja we maken ook allemaal hetzelfde mee he`..

het is ook wel vervelend maar wat moet ik anders,weer 2 weken gaan wachten en denken aan een innesteling of wat dan ook,wat niet eens heeft plaatsgevonden..
    het is beter zo,en idd even 2 weekjes een beetje rust kan een mens ook goed doen...:):)

@deb gelukkig zag het vingertje er wel rustig uit,,hij is ook echt een dapper manneke..
    leuk meiss dus je gaat vandaag shoppen een beetje:)

@duch heerlijk om te lezen die positiviteit bij jou haha:):)

@anja ik duim voor de ongi meiss,,ik werd op dag 10 na provera ongi!!!!
    hoop dat dat deze keer wel wat sneller is hoor..

@ella hoeveel proveratjes moet jij nog slikken????

@tante wat raar dat geknak?? hoop dat je je snel beter voelt hoor!!!

@minnie hoe is het bij jou meiss???
    @miran hoe gaat ie met jou meiss???
    @mp ik hoop dat je je alweer een beetje beter voelt hoor!!!
    dikke knuffel meiss..

@tummphil, hoe gaat het bij jullie????

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heej meiden!!!
    Debby veel plezier met shoppen!!!!
    Gelukkig zag de vinger er goed/beter uit!!! nou wat een dapper ventje zeg!

Cindy knuffel meid! vind jou ook echt een dappere vrouw! hoop echt dat jullie wens heeeeeeeel snel uit mag komen en dat deze rust je goed zal doen!

Duchess wat fijn te lezen dat alles zo goed gaat!
    tis jullie ook zo gegund meid! na al die enge , nare dingen!
    Lekker genieten van mekaar en van Yasemin!

Anja ik hoop echt dat je ongi snel komt!!! dan kun je ook weer verder!
    hoe gaat het met de studie!? lijkt me echt zo leuke opleiding!

Tante , heb je het zh al gebeld!??
    hoop dat je je snel weer wat beter voelt! dat geknak dat lijkt me ook eng zeg!
    hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt!

Meiden ik neem vandaag mn 4e provera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nog 6 te gaan! en dan moet ik meestal nog 9 dagen wachten op mn ongi! hoop dat ie nu wat sneller komt!

xx

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Cindy; Oh nee.. ik had zó gehoopt op goed nieuws voor jullie :( En dan dit.. echt balen weer. Hoop dat deze rustronde jouw lichaam goed doet en jullie daarna weer kunnen knallen!
    @Anja; zo.. das rap, al een hoofdstuk af! :D We willen straks natuurlijk wel foto's zien van je resultaten he!!
    @Tante; Ohh Tante ook al een rotnacht :( Naar mijn weten kun je de baby gewoon voelen als ze ingdaald en vast ligt hoor, ze kunnen namelijk nog om hun as draaien. (Om straks de inwendige spildraai te maken bij de bevalling)
    @Duchess; Hihi, wordt helemaal vrolijk van je berichtjes.. goed zo meis! Ben ook zeeeeer benieuwd hoe onze relatie straks zal zijn.
    @Debby; Veel plezier met shoppen!!
    @Ella; Jaaaa...schiet al op! :D

Zo.. wat een heerlijk weer zeg! Bij jullie ook? Kan er helemaal vrolijk van worden :D

Denk dat de kleine meis nu helemaal is ingedaald.. (denk ik he.. heb geen idee hoe dat precies voelt haha) Vanochtend erg veel krampen en steken gehad en bij alles wat ik erover lees komt het bekend voor.. dus het zal wel dan? Maandag ff vragen aan de gyn :)

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:)

ella moet je 10 dagen slikken???
    ik moet nu 7 dagen slikken,,is er dan echt zoveel verschil overal???

@tumm ik weet ook echt niet hoe of wat voor gevoel je hebt bij indalen haha dat gaat allemaal nieuw voor me worden dadelijk??
    ik laat het wel allemaal op me af komen..

@hier zooo heel het huisje weer lekker schoongemaaktmet dettol,, vind ik altijd zo lekker fris dan hahaha..

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja ik moet 10 dagen slikken!
    maar heb me hier ook weer eens vergist! heb net de 3e genomen! slik het vanaf afgelopen donderdag.

ik heb al heel vaak provera gehad en moest het altijd 10 dagen slikken!
    de verleiding is erg groot om ze allemaal in 1x te nemen..... haha! maar dat doe ik maar niet ;)

lekker weertje he! heb al heerlijk in de tuin gezeten en ga er zo weer ff heen! :)
    xx

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een weertje, heerlijk!!!

Ik heb een nieuwe tankini gekocht voor de dikke buik straks en een zw.schaps bh, dat was hard nodig. Mijn eigen bh's zitten echt voor geen meter meer, irriteren vreselijk. En natuurlijk volop luiers ingeslagen bij de Macro :D.

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    kweet niet wat dit kind allemaal aan het doen is ..
    Van de week was ze van rechts naar links gedraait met dr rug, en 2 dagen later lag ze weer met dr rug rechts, en mama voelt niks.. Het is wel heel raar moet ik zeggen, maar toch heb ik elke keer een teken van dit kind doet het nog wel. Heel appart.

Heb geen zkh gebeld, moeder was hier daarstraks en die heeft het ook mederemalen gehad..

Het wiegje is klaar :D en mam heb heerlijk de was buitengehangen..
    De rugpijn komt nu weer aardig terug en ook weer harde buiken..
    Nog ff 2 dagen wachten hoor, moet maandag weer naar de gyn haha..

Deb: Wat fijn dat je bent geslaagd voor een tankini, ik heb dr ook 1 alleen pas er niet meer in hahaha .. En nieuwe bh's :D altijd leuk.. Ik leef met tshirt bh's (tshirt stof) zitten heerlijk..
    En luiers :D die kan je nooit genoeg hebben haha...

Cin: Vind het wel ontzettend balen, maar wie weet wat de rust pauze brengt.. Dalijk weer opnieuw beginnen en er is geen poging weggegooit.. DIkke Knuf want leuk is natuurlijk anders..

Deel Deze Pagina