@Tante, wel fijn dat je moeder het ook heeft gehad. Had je nog gelezen over de bbq, dat die misschien bij Minnie of ergens in Brabant zou plaatsvinden? Vind jij dat een probleem, want Ella komt misschien niet. Dan kunnen we namelijk een datum prikken.
Brabant is voor ons 3 uur rijden, en dat vind ik wel wat errug ver.. Aangezien hubbie ook mee zou gaan, de honden kunnen niet langer dan 8-9 uur alleen..
@deb mooi dus al een hoop luisers ingeslagen heb je ook nog een pakje gekocht voor de beeb?? @tante dus mams heeft je wel weer een beetje gerustgesteld?? en natuurlijk de kleine meid met haar gedraai @hier ja nu ben ik wel een beetje down,puur omdat het wel een maandje later is. maar idd geen kans van iui verstreken he`.. ik ga nog steeds voor de 3de iui ronde en eigenlijk ben ik nu ook wel weer sneller ongi dus het is wel weer wat sneller voorbij..
Heeey Cindy! Nee, geen pakje gevonden voor de baby. Althans niet echt wat ik wilde, hahaha. Het is nu natuurlijk ook allemaal zomerspul en tja...ik ben toch echt uitgerekend in de winter :-S. Dus we gaan lekker in de zomer shoppen en lekker in Limburg als we op vakantie zijn, dan weten we ook wat het is. Ook wel leuk. En luiers hebben we ingeslagen voor Ryan hoor, nog niet voor de beeb . Daar probeer ik altijd eerst een pak voor het geval hij/zij allergische reactie heeft op Pampers. Dus dat kan nog wel wachten . @Tante, ja, ik kan me voorstellen dat het voor jullie weer (te) ver rijden is. @bbq: Het maakt mij niet uit waar de bbq is, er komen wel veel meiden uit omgeving Brabant. @Cindy, logisch meis dat je een beetje down bent! Hier had je natuurlijk ook niet echt op gerekend . Maar misschien wel goed, even grote schoonmaak en dan is jouw lichaam helemaal klaar voor zo'n klein hummeltje.
haaaii deb ja toen ik typte over de luiers dacht ook al dat het eerder voor ryan was hahahaha ja je bent maandag alweer 12 weken toch meiss gaat wel snel hoor!!! en idd een winterbeebje he ja wel veel uit brabant he had ik niet verwacht eigenlijk hahaha
Wel grappig, in het novembermamaforum van 2010 (waar ik nu ook meeklets) komen juist heel veel meiden bij mij uit de buurt . Maandag alweer 12 weken ja, dinsdag weer een echo en de eerste afspraak bij de gyn. Vind vooral de echo erg spannend, wij laten ook een combinatietest doen.
spannend meiss wat word er allemaal nagekeken deb bij die combinatietest??? soms denk ik echt dat ik die dingen eens op moet gaan zoeken he`.. hahhaa
Ze doen een nekplooimeting en een bloedtest en dan kunnen ze een inschatting maken van of het kindje een afwijking heeft (bijv. Down).
ok!! thx voor de uitleg meidd.. nekplooimeting vind ik altijd spannend,is toch wel fijn om te weten of alles goed gaat toch!!! maar dat bloed nemen ze dat van jou af dan??
Wij willen het juist wel doen vanwege mijn leeftijd EN omdat we al een gezond kindje hebben. BIj Ryan hebben we het ook niet gedaan. En Cin, ja dat bloed nemen ze bij mij af .
Vind ik een logische redenatie hoor .. me zus heb t bij de eerste ook neit gedaan en bij de tweede wel puur het feit dat het toch moeilijker te combineren is..
oh ik dacht al ik vind beebs in de buik zo al zielig omdat ze helemaal alleen in het donker zitten haha.. als ze dan ook nog eens bloed prikken hahahaha en nee ik ben niet blond
Die baby'tjes vinden het heerlijk in je buik. Overdag worden ze lekker heen en weer gewiegd in je buik en kunnen ze lekker slapen. Niemand die ze lastig valt, lekker groeien, spelen.
ja ik weet dat ze daar et veiligste en lekkerste zitten haha.. maar als ik op national geograpic kijk soms en je ziet die beebjes in de bm.. oh ik vind dat soms zo zielig hahaha.. in the womb of zo heette dat seriereeksje toen