ik heb m ook altijd aan maar deze is wel errug gaar hahah.. Maar hij zit zoo lekker.. Dus na de bevalling gaat ie pas weg whhaha... Zodra ik thuis kom doe ik m aan, zwanger of niet lol
ja hahaha ik ook eigenlijk wel hahaha!!! meiden ik ga even op de bank haha ik lig al de hele dag onder een dekentje hahahaha kom strakkies kijken hierr...
@Debby; Jeej lekker naar Beverwijk geweest meis en dan kom je niet eens ff langs? Vind het zooo handig, woon echt 5 minuten fietsen bij de babydump en prenatal vandaan. Dat wordt shoppen als het bij ons zover is. @Cindy; *Dikke knuffel* Snap dat je down bent ja. Maar zoals je al zegt, gelukkig is er geen IUI poging naar de knoppen. Ik hoop echt dat die pauze je lichaam goed zal doen en als de boel dan weer tot rust gekomen is, er snel een mooi beebje gaat groeien. Rust doet soms wonderen en ik hoop in jouw geval ook! @Tante; Fijn dat je moeder je een beetje gerust kon stellen. En je meisje natuurlijk ook door even te laten weten dat ze aanwezig is! Trouwens mooie buik heb je hoor! Wauw! Vind het altijd zo leuk om te zien zo'n mooie dikke zwangere toeter. @Hier; Buikpijn! Maar nog steeds geen ongi. Ben heeeel vaak naar de WC geweest op mijn werk om dat ik dacht; ja nou komt het. Maar nee. Ach, we wachten zo rustig mogelijk af... Verder, heel goed gesprek met mijn baas gehad, dat luchtte erg op. Heb gezegd dat ik een dag werken van 2 tot 2 heel erg lang vind, dat ik dat slecht volhoud en dat ik dan aan het eind van de avond niet te genieten ben. Merkte echt dat toen ik een keer een middag vrij was, het 's avonds veel beter ging. Dus daar gaan we wat aan doen, waarschijnlijk nu alleen de dinsdagavond en dan de donderdagmiddag ipv de dinsdagmiddag. Er is dus weer een last van mijn schouders haha.
goedemorgen meiden @deb ja ik voelde me gister niet zo lekker,koud en rillerig haha vandaar onder het dekentje nu gaat het wel weer hoor.. vandaag gaan we ook de hele dag iets doen @anja ik doeteenongidansjevoorjemeiss!!!!!!!!
Goeiemorgen Cin! Ik dans met je mee haha! Wat ga je doen vandaag dan? Of bedoelde je een dagje niets doen?
nee we gaan vandaag een dagje naar oude vrienden van ons, die hebben we nu een jaar niet gezien ofzo,dus ff lekker gek doen hahahaha!!!
Ah oke gezellig! Nou ik doe lekker helemaal niks vandaag. Bagger geslapen dus ik doe het rustig aan. Denk dat het actiefste wat ik vandaag doe naar de wc gaan is om te kijken of ik al ongi ben.
whahaha ja haha ik heb dus gister ook totaal niks gedaan,ja een keertje schoongemaakt hier,maar de rest van de dag met mijn luie reet op de bank gehangen whahahaha
Haha nou ja dat mag ook wel een keertje toch. Heerlijk zo'n dagje niets doen. Als het zo blijft ga ik straks lekker in de tuin zitten, het is mooi weer!
nee ik zit nog niet buiten,vind het toch nog wel koud soms hoor... dinis liep gister alweer in een korte broek en een hemdje ik zeg kijk hem zomer in zijn bol hebben hahaha..
Haha ja mijn mannetje gaat nu al zonder jas naar buiten, wel met een trui aan maar toch. Je kunt het ook overdrijven. Ik heb mijn winterjas nog aan haha. Hier in de tuin zitten we redelijk uit de wind en in het de zon is het dan wel goed te doen. Wel in iets met lange mouwen hoor, t-shirtje vind ik ook nog te koud.
ja haha hier dus ook al zonder jas,en ik ook nog mijn winterjas hahahha.. nee ik wil echt niet ziek worden meer haha.. ben afgelopen jaar zoveel ziek geweest...
Mja idd wat je zegt en de laatste keer was bij jou helemaal een slechte timing. Trouwens als je 3 mei die uitgangsecho krijgt, mag je daarna meteen weer verder of hangt dat van de echo af?
ja de gyn verwachtte wel dat ik dan op 4 mei mag beginnen met de gonal weer... dus daar ga ik dan wel vanuit hahaha!!!! en het gekke is nu heb ik helemaal geen krampen of bloedverlies meer gehad.. gister dacht ik dat alle eitjes of ei die er zaten gesprongen waren.. dat kan wel toch dat door de provera de eitjes springen toch!!!