moggeuh. Cin, ja dat kan...vond het al vreemd dat je zo met de provera mocht beginnen....maja. Niet geklust hoop ik? want als je nu zwanger raakt oei............provera is slecht ervoor geloof ik.
whaha ja dus wel geklust hahhaha maar denk dat ik zo niet zwanger wordt hoor.. ben met de provera begonnen,en heb sinds gister ook weer dat vervelende gevoel van onderen hahaha.. gek he heb ik normaal na mijn eisprong in de ronde van de mk had ik er geen last van..
Ik weet niet precies hoe dat zit met de Provera. Weet alleen dat je tijdens het gebruik veilige seks moet hebben omdat de kans op aangeboren afwijkingen toeneemt als je zwanger wordt terwijl je Provera slikt. Dat stond in de bijsluiter. Maar als er een ei zit zal -ie wel springen denk ik, Provera houdt dat volgens mij niet tegen. Duphaston en Primolut gaat ook de eisprong niet tegen dus dan zal dit het ook niet doen.
Goedemorgen, Wij gaan straks ook lekker in de tuin zitten hoor, lekker met een t-shirtje aan in de zon. Gisteren ook gedaan, was helemaal niet koud! Wij lopen ook al in onze zomerjassen, winterjassen is al veel te warm! @Anja, wat fijn dat je een goed gesprek met je baas hebt gehad. En ook fijn dat hij er rekening mee gaat houden. Alleen balen dat je nog niet ongesteld bent , hopelijk wordt je snel ongesteld! @Cindy, klinkt gezellig vandaag naar vrienden . Veel plezier!
Het gaat steeds iets beter en de misselijkheid is nu met vlagen. Gisteravond hadden we lekker toostjes en gesnoept en dat heb ik wel voor ik op bed ging allemaal eruit gegooid. En vanochtend om 6 uur ook wel gal gespuugd, maar niet de hele dag door meer gelukkig!
hmmz...ik heb helemaal geen buikpijn en ben misselijk....heb ook puistjes....en een vervelend gevoel zoals cin zegt dat heb ik ook altijd na eisprong....mijn bekkenbodem reageerd daar op dat blijkbaar mijn bmm laag zit.......en dat heb ik allemaal al gehad..... Heb echt het gevoel dat mijn ei op dag 13 in de avond is gesprongen al.....vreemd! Maar we zullen zien...dan word ik snel ongesteld hahaha...want niet geklust toen.... En anders niet maar dan zullen we het zien want dan ga ik over de 34 dagen wel weer heen.....dan hangt Miranda direct aan de telefoon als dat gebeurd........
trouwens, hier hele dag in tshirt hoor....tuin op het zuiden het is hier achter echt warm!!! Maar zogauw je uit tuin gaat voel je het wel in schaduw is het nog frisjes....
Spannend hoor Miran, nog even afwachten dus....hoop dat het bij jullie ook snel raak is! @Anja, ik wist niet eens dat je zo dichtbij woonde bij de Babydump .
Het klinkt wel alsof je je ei hebt gehad Miran. Bmm gaat toch laag hangen na je ei ja. @Deb; Fijn dat je niet meer de hele dag kotsmisselijk bent, langzaam maar zeker gaat het beter!
Haha was een geintje hoor Deb. Ja ik woon er echt 5 minuten vandaan, we hebben hier in het weekend altijd de zwarte markt drukte. Woon in een nieuwbouwwijk die ze met hun stomme ideeën praktisch aan de snelwegen hebben aangesloten. Dus iedereen rijdt hier als een idioot door de buurt heen van en naar de zwarte markt. Eén van de redenen dat we op zoek zijn naar een ander huis.
Laat het de volgende keer even weten als je deze kant op gaat Deb. Veel plezier met in de tuin zitten. Ik ga ook even wat anders doen, kom straks nog wel even kijken.
Als je wilt lachen....Ryan 3 maanden oud! Wel even het geluid aanzetten . YouTube - Onderbroekenlol als je 3 maanden oud bent
Wauw Deb wat een buikkie al zeg! Leuk filmpje trouwens. Ben aan het wachten tot mijn mannetje thuis komt. Hij heeft ochtenddienst maar ging wat eerder weg dus hij zal zo wel komen. Dan... nou ja ik weet niet wat we gaan doen, wil in ieder geval even naar buiten. Zit nu suf op de bank te hangen terwijl die zon zo heerlijk schijnt buiten.
@miran klinkt wel als je ei ja???? @deb wow mooi buikkie al meiss haha gaat snel hoor!!! en geweldig videotje van ryan hahaha lek om te zien dat ze zo vroeg al zo`n lol hebben hahahha... @hier net de derde provera ingenomen gaat best snel hahahaha