whahaha nee nog niet hahaha!!! we gaan rond 14.00uur hahaha en ja ik hoorde je al roepen maar was even aan het p**pen haahaha
whaahha ja ik was ook nog snel naar boven gerent hoor!!! dinis zei deb roept je hahahaha!! ik kijk ook nog uit me raam boven
Met dit weer is het zeker lekker op de scooter . Arnoud is net op de racefiets gestapt en Ryan ligt even lekker op bed. Dus ik heb even tijd voor mezelf .
Met Ryan z'n vingertjes gaat het prima, hij kijkt er niet meer naar, dus het zal wel geen pijn meer doen. En ja, buikje groeit supermooi . Ben er erg blij mee, alhoewel ik me soms wel afvraag of het wel "gezond" is dat die al zo dik is .
Een wijntje drinken, hahaha, dat wordt dronken worden als je al zo'n tijd niet hebt gedronken . Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst heb gedronken...ik vind wijn niet lekker. Ben meer van de zoete drankjes. Vind creme de cassis met 7-up heeeeel erg lekker .
ja normaal dronk ik sambuca, coeberg 7-up safari jus pisang ambon jus. goldstrike rode en witte port haha was een lopende drankflesje (neee ik kon wel goed drinken zeg maar)
Safari jus en pisang ambon jus is ook erg lekker . Voorlopig voor mij geen drank . Ik ben ook geen grote drinker hoor, drink meer niet dan wel.
ja ik dronk ook meer niet dan wel,maar als ik begon moest de fles ook leeg zeg maar hahaha 6 maanden geleden hadden we liquer46 gehad hmm heerlijk smaakt naar vanilla lekker met cola hahaha was super zat ervan geworden en vanaf die dag ook niks meer gehad hahaha en dat gaat toch ook niet samen met die medicijntjes hier hahaha. maar vandaag mag het ik zit toch maar aan de provera,verwacht geen ei,geen posi test geen iui.. dus jip het kan
liquer 43 bedoel ik hahahha maareh meiss we gaan even crespo uitlaten en dan rijden we rustig aan geniet lekker van het zonnetje en je loungesetje en van je mooie buikje.. ik kom als ik terug ben wel weer online(als ik de letters dan nog zie ahahahha)