fijne dag cin! Deb, mooiiii buikje!! hier...Alyssa in bed...mama op de bank...zoalng we nog geen scherm hebben is het mij te warm in de tuin....... Hou niet van de zon zelf hahaha....morgen komen ze scherm hangen!! whoot whooot!!
debby! mooie buik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een heerlijk weertje he! ik ga zo lekker in de tuin! en reageer morgen ff verder! xx
Zo het is stil geweest hier gisteravond! Ik ben gistermiddag in slaap gevallen, ben om 7 uur wakker geworden om te eten en daarna heb ik weer verder geslapen tot een uurtje geleden. Zal het dus wel nodig hebben gehad. Damesssss, ik ben ongi! Haha ben er nog nooit zo blij mee geweest! Woensdag dus weer beginnen met de Puregon. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. @Cindy; En was het gezellig? Nog dronken geworden? @Miran; Lekker, zo'n zonnescherm! Kan best even in de zon zitten maar ik vind het al gauw te warm idd. @Ella; Hoe is het met jou? @Drankjes; Doe mij maar gewoon een biertje haha. Ik heb met de Provera ook gewoon gedronken hoor. Was al een beetje aangeschoten toen ik dacht 'oh shit ik zit aan de medicijnen'. Maar was niet erg. @Deb; Ik heb over jou gedroomd vannacht haha. Weet niet meer precies wat maar ik was aan het werk in het café en jij was daar ook, inclusief dikke buik. Raarrrrr....
Stiekem heb ik toch iets te klagen... Zat even te twijfelen of ik het hier ging neerzetten maar ik doe het toch maar wel, moet er echt even vanaf. Ik dacht dat het net weer wat beter zou gaan de komende tijd op mijn werk en nu dit weer. Zaterdag moest ik werken vanaf 8 uur, ik nam mijn bazin over, vroeg of ik zaterdag 15 mei vrij kon krijgen en ja dat kon. Was geen probleem. Ze vroeg meteen of ik maandagavond (vanavond dus) wilde werken en ik zei dat ik het op zondag nog wel even zou laten weten omdat ik het niet zeker wist. Heb op maandag altijd een avondje met vrienden en dat weten ze op mijn werk, en ook dat ik dat liever niet verzet. Ik zei dat ik wel even zou kijken of ik dat naar woensdag kon verplaatsen maar dat ging dus niet. Dus ik liet gisteren weten dat ik vanavond niet kan komen werken. Krijg ik per SMS het volgende terug. 'Nou bedankt, maar net wat je belangrijk vindt, misschien moet ik ook eens wat vaker nee zeggen. Misschien moet ik ook nog even nadenken over het feit dat jij vrij moest 15 mei. Laat het nog wel weten. Groetjes (naam bazin)' Dat nou bedankt zal wel sarcastisch bedoeld zijn. Sorry hoor maar ik ben hier dus echt even heel kwaad over. Ik zie dat ik al een heel verhaal aan het typen ben dus sorry daarvoor. Vraag me af of ik nou degene ben die onterecht reageert of zij. Had ik dan vanavond gewoon moeten gaan werken? Dat ik zeg dat ik het nog niet zeker weet en het nog laat weten, betekent toch niet dat het een ja is? Afijn, dus omdat ik vanavond niet kan/wil werken, krijg ik de 15e dus waarschijnlijk geen vrij. Ben echt een beetje boos want het was belangrijk voor me. Plus dat de maandag de enige dag in de week is waarop ik écht vrij ben, de hele dag aan mezelf of iets anders kan besteden en geen verplichtingen heb. Zo raar lijkt het me niet dat ik die dag dan vrij wil houden. Nog iets, als ik word gevraagd om extra te werken zeg ik 9 van de 10 keer ja. Dit is dus die 1 van de 10 keer dat ik eens nee zeg en dan krijg ik meteen dit gel*l. Nogmaals sorry voor mijn lange zeurverhaal, maar ik moest het echt even kwijt. Werd er helemaal boos wakker van, bah.
Hoezo bizar?! Ik heb niet afgelopen nacht, maar de nacht daarvoor over jou gedroomd. Weet niet meer wat precies, maar wel dat jij erin voor kwam.
@Anja, belachelijke reactie inderdaad van je bazin zeg! Bovendien is het jouw vrije dag en mag jij beslissen of je wel of niet gaat werken. Het zou helemaal erg zijn als je nu de 15e niet vrij krijgt!!! @Cindy, hoe was het gisteren??? @Tante, hoe gaat het met jou? Alles weer rustig? @Tum, heb je al een tijdje niet online gezien, of vergis ik me, haha. Alles goed? @De rest, ook alles goed? @Hier, weer een drama dag en nacht. Vannacht veel overgegeven en vanochtend ook. Tot overmaat van ramp HING Ryan vanochtend letterlijk aan me en ik mocht niets doen zonder hem....pfff...hij zit nu op de psz, ik ga even op de bank slaap inhalen.
@Cindy, ik hoorde nu van iemand dat je bij IUI een eigen risico/eigen bijdrage moet betalen, dat de helft "maar" door het ziekenfonds wordt vergoed. Hebben jullie dat ook?
@Debby; Heel bizar idd dat jij ook over mij hebt gedroomd. Vervelend zeg dat je zo'n rotnacht hebt gehad, en dat het overgeven maar door blijft gaan. *knuffel* Nu even tijd voor jezelf, neem het er lekker van en doe rustig aan meid! Idd wat mijn werk betreft, ik vind ook dat ik zelf mag uitmaken of ik op mijn vrije dag wil gaan werken of niet. Maar goed mijn bazen houden zich sowieso al voor geen meter aan welke cao regel dan ook. Ben nu naar iets anders op zoek, het kan me op het moment echt niet schelen wat.
Kan me voorstellen dat je nu op zoek bent naar iets anders! En natuurlijk lekker met die opleiding bezig . Oh ja, vergeten te zeggen, maar super dat je ongesteld bent geworden! Krijg je nu ook een uitgangsecho?
Trouwens Deb; Precies 12 weken zie ik op je banner! Wat goed, weer een mijlpaal gehaald! Nee ik krijg geen uitgangsecho, ben tijdens de vorige echo uitvoerig gecontroleerd op cystes en zo en de gyn zei dat het wel goed zat. Ben er na de vorige keer wel een beetje huiverig voor, maar goed de gyn zal wel weten wat -ie doet, daar ga je iig wel vanuit...
Ja klopt, vandaag precies 12 weken. Morgen weer echo en combinatietest en naar de gyn. Gisteravond had ik ook erge hoofdpijn en dat kan duiden op hoge bloeddruk, hoop het niet! Bij Ryan had ik later in de zw.schap ook een te hoge bloeddruk en moest ik dus plat....
Nee dat is idd niet te hopen dat je bloeddruk te hoog is en je weer plat moe. Spannend, morgen de echo. Wanneer krijg je dan de uitslag van de combinatietest, of weet je dat nog niet?
Dat weet ik eigenlijk niet, ik neem aan minimaal een week, omdat ze ook bloedonderzoek doen. Maar dat zullen we morgen wel horen. Ik vind het wel erg spannend en hoop echt dat mijn bloeddruk goed is, daar zie ik ook wel tegenop.
Ja dat kan ik me voorstellen, lijkt me niet lekker om al aan het begin van je zwangerschap al tegen problemen met je bloeddruk aan te lopen. Die misselijkheid is al erg genoeg... Zo'n combinatietest lijkt me ook wel spannend ja, ik zou als de dood zijn dat er iets ernstigs uitkomt. Zou nu ook nog niet weten of ik dat wil laten doen als het hier eenmaal zover is. Voor zover ik weet zijn er geen risico's maar je weet natuurlijk nooit.
Wij hebben het met Ryan ook niet gedaan, maar puur omdat we nu een gezond kindje hebben, willen we het toch wel laten doen. Ik hoop ook niet dat ik nu al een hoge bloeddruk heb, we zullen he tmorgen zien...
Idd wordt spannend morgen, ik hoop met je mee op een normale bloeddruk. Ja ik ben wel heel erg blij dat we weer verder kunnen. Ondertussen zitten wij ook alweer een jaar in de MMM waarvan we één ronde een echte kans hebben gehad. En nu we een paar weken stil hebben gezeten ben ik heel blij dat we weer door kunnen. Kijk er zelfs naar uit om weer Puregon te gaan spuiten haha.