PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ja, nou, eigenlijk was ik me er de laatste tijd helemaal niet zo van bewust dat we al zolang bezig zijn.
    Ik zag het laatst in mijn onderschrift en toen dacht ik echt, jeetje... we zijn al een jaar bezig in die rot MMM.
    Toch, ik heb best een goed gevoel over deze aankomende ronde.
    Heb altijd wel gedacht dat ik ergens in de lente/zomer zwanger zou worden dus wie weet, heeft mijn gevoel een keer gelijk.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop het echt voor je! Wanneer zou je dan uitgerekend zijn?

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Hm eens even rekenen hoor...
    Als ik uitga van een cyclus die hetzelfde loopt als de vorige met Puregon, ben ik volgens de calculator hier op 24 januari uitgerekend.
    Een dag voor mijn vaders verjaardag. :p

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh lekker hoog zwanger met Oud & Nieuw :D. Dat wilde ik ook graag, maar dat gaat mij niet lukken ;).

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    in de bijleesmodus..........

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nee voor die tijd is jullie kleintje er al! :D
    Zou het wel leuk vinden, mooi begin van het nieuwe jaar met een beebje erbij. :)

@Minnie; Goeiemorgen, hoe is het met jou?

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Minnie is druk met bijlezen :D.

8. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha ja ik vond het al zo stil hier ineens. :p

Ik ben zo weg hoor, ga vandaag een dagje shoppen in Amsterdam met mijn moeder. :)

9. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Dames, ik ben er vandoor.
    Moet om 8 over half 11 de trein halen dus ik mag wel weer opschieten. :p
    Kom vanavond nog wel even bijlezen.
    Fijne dag meiden!

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier in Amsterdam Anja! Je hebt er mooi weer bij :D.

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    OMG wat een hoop om bij te lezen......

lig een beetje ziek op de bank. Al drie nachten bijna niet geslapen dus ga ook zo het werk bellen als baas er is dat ik de komende drie dagen niet kom. ben zo verkouden en heb bijna geen stem......ggrrr dacht dat ik het wel voor 1 keer over mocht slaan maar helaas....

@duch: wat een mooi meiske is het toch! en gefeliciteerd met het moslim laten worden (of hoe je zoiets ook moet zeggen.....)

@deb: lekker van het zonnetje en de loungeset genoten haha. fijn dat het met ryan weer wat beter gaat. wel vervelend dat je zelf zo ziek bent weer. dikke knuffel! en nu er een leuke collega weggaat snap ik zeker wel dat je er geen zin meer in hebt.

@cindy: he bah weer aan de provera.....dat is wel even minder maar dan weet je ook waar je weer aan toe bent.....en mini crespootjes haha geweldig! hoe was het wijntje? nog last gehad van een kater? hihi.

@anja: dat sms je toch niet zoiets! lijkt wel een beetje chantage........wat een kreng eerste klas zeg! ik snap het dus ook echt wel als je daar weg wilt hoor! rotmens!

@miranda: misschien ei al gehad? das minder want je hebt niet geklust.....maaaaar dan ben je wel lekker op tijd ongi. dikke knuffel!

@tante: hoe is het met jou vandaag?

@tum: hoe is het met jou vandaag?

@BBQ: heb nog even met hubbie overlegd en die vind het prima als het bij ons is de BBQ. Hij vroeg wel of jullie geen enge mensen waren haha. Heb hem dus maar even uit die nachtmerrie geholpen.....

@all: denk dat ik ongi ga worden aankomend weekend. boobs doen bijna geen pijn meer en voel me echt zo dat ik voel dat ik ongesteld ga worden. heb ook geen steekjes meer of niks......ik ga er dus gewoon voor de voorkoming van een teleurstelling vanuit dat ik ongesteld ga worden........

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Minnie, wat vervelend dat je ziek bent :(. En dan ook nog het gevoel dat je ongesteld gaat worden :(. Geen pijn meer in je boobs kan betekenen dat de Pregnyl uit je lichaam is. Beterschap en groot gelijk dat je je werk even af gaat zeggen!

13. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @deb: zou het dat kunnen zijn denk je? gewoon de pregnyl? heb de moed namelijk al aardig laten zakken.......

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, het zou heel goed kunnen door de Pregnyl. Ik heb er zelf nooit last van gehad, maar had eigenlijk ook nog geen kwaaltjes voor of op mijn NOD. Mijn kwaaltjes kwamen pas later, dus het kan nog steeds alle kanten op denk ik....en ik heb zo'n vermoeden dat je toch zwnager bent!

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    kon je af en toe maar even naar binnen kijken om te zien wat er allemaal gebeurd he.......we wachten maar af en zaterdag testen......durf geen test in huis te halen.......ppffff wat een muts ben ik toch ook steeds....

maar ik ga weer even op mijn bankje liggen en kom straks weer even kletsen....

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Anja wat een ongelooflijke *** reactie van je baas zeg!!!!!!!!!!!!!!
    niet normaal!
    vind ook niet dat ze je daarmee kan chanteren hoor!

he veel plezier in amsterdam!

Debby wat rot dat je je nog steeds zoo beroerd voelt!
    sterkte met alles!

minnie jij ook van harte beterschap!

xx

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Goedemoggel :D

Ga even bijlezen hoor.. :D

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    zo.. zijn we weer :)

Zag mooie buikfoto's voorbij komen :D Cindy aan de wijn, Anja ongi geworden! :D

@Anja; nOu jaaaaa wat een rare reactie van je bazin zeg.. pff.. doos.. zou er niet te veel van wakker liggen.
    @Debby; gaat ie al een beetje beter? En gefeli met je 12 weken :D
    @minnie; ohhh beterschap meis!!! en dat met dit prachtige weer!
    @Ella; heee hoe issie met jou?

Pff.. tum heeft koppijn, al sinds gisteren :( Lekker druk weekend gehad.. ben poepiebruin :D Veeeeeel buiten gezeten.. ff van genieten nu het nog kan haha :D

Straks weer op controle bij de gynaecoloog, ben benieuwd wat ie over het indalen van ons meisje zegt. Heb sinds gisteravond ineens weer meer lucht, en ik voel haar lager bewegen (ipv dr billen in mn ribben :p) dus denk dat het wel goed zit :)

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij is CIndy haar kater aan het uitslapen ;).

@Tum, vervelend meis die hoofdpijn. het kan door de zon komen...i.v.m. je zw.schap reageer je toch anders op zon dan normaal. Denk je trouwens ook om zw.schapsvlekken in de zon?

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    tum hoofdpijn is niet fijn......dat rijmt haha.

Deel Deze Pagina