hoi meisjes, ons meisje is dus helemaal niet gegroeit. En zit nog steeds op 32-33 week groei.. Morgen word ik opgenomen en vrijdag ingeleid.. Maar niks op hyves.. We gaan genieten van onze laatste uurtjes samen.
even voor de meiden die pregnyl hebben gehad: zou het stom zijn om een test te doen om te zien of de pregnyl eruit is?
hey meiden ben ik weer en ja ik heb een kater haha het wijntje ging er goed in gister deb ik zag je berichtje en heb me echt kapot gelachen daarom hahahaha..ben nu nog melig hahaha @anja sow das gewoon dreiging wat zei naar je stuurt dus met andere woorden als jij niet komt werken krijg je geen vrij.. wat een b*tch zeg... en nu ook ongi wiehooo hhaha @minnie ik doe altijd op dag 8 na de pregnyl een testje en dan is ie al wit dus nee meiss is niet stom hoor!!! ik duim nog steeds voor je meiss.. @tante vrijdag wow spannend meissss tumm succes bij de gyna meiss
zit nu in de 5 minuten dat ik moet wachten voor je af kan lezen. maar denk niet dat er een streepje op komt.
oh ja deb het wordt gewoon vergoedt hoor de iui!!! en voortaan ook onbeperkt aantal nietmeer de 6 rondes zo nu ga ik even op de bank hangen meiden kom strakkies weer kijken.....
@tante: wou het net gaan vragen inderdaad. test is spierwit........maar hij kan dus nog wel posi worden dan?
nee minnie als het streepje niet komt is de pregnyl eruit,maar dat wil niks over een evt zwangerschap zeggen hoor!!!!
ja de pregnyl is nu uit je lichaam nu moet je lichaam hcg gaan opbouwen dan voor een posi test meiss mijn duimen draaien steeds harder voor je
pppffff wat een gedoe zeg allemaal haha. zaterdag mag ik testen officieel......en ik heb niet afgelopen zondag maar de zondag van vorige week mijn ei gevoeld......dan kan hij nu nog echt niet posi zijn wel?
nee ja in sommige gevallen wel.. maar is mooi om dat te zien hoor eerst posi test van de pregnyl die wordt elke dag lichter,dan is ie helemaal wit en mischien over 3 a 4 dagen is ie weer posi
Gewoon zaterdag testen .. De pregnyl is in ieder geval uit je lichaam, nu moet beeb zich vast goed en diep innestelen!! Zegt helemaal niks hoor dat er nu niks op komt.. Dikek Knuf
wow...tante spannend! Dus vrijdag heb je je meisje in je armen als alles goed gaat!!! Minnie, komt goed meis...tis nog te vroeg om zelf HCG aan te maken..(soms niet..maar meestal wel hooor!!) Maar de prechnyl is nu wel uit je lichaam...... (mijn gevoel zegt met dat deze ronde wel goed zit bij jouw...)
@miranda: het is gewoon ook zo spannend allemaal! en mijn gevoel zegt zelf dat we gewoon ongesteld gaan worden. heb ook nergens last van. nouja nergens.....wel wat grotere borsten en ze zijn heel erg pijnlijk geweest maar nu niet meer zo. als ik ze stoot of aanraak dan voel ik wel dat ze wat zeer doen maar verder niet.......
nou ze zeggen vaak...niets voelen is zwanger!! Maja...dat is zo bewerkbaar he...... Ik duim voor je meis!! zaterdag zei je testen?
yep zaterdag testen...... dus we hebben nog een paar dagen. hubbie zei gister dat ik best wel eens positief mag gaan denken. ik denk meteen nega als het net even anders voelt dan de vorige zwangerschap.......als het niet hetzelfde voelt dan zal het wel niet. net zoals ik de vorige keer tijdens het sexen wel een beetje pijn had maar nu helemaal niet......
Ik ga maar even lekker op de bank hangen. Vanavond kom ik nog even langs om te kletsen......dikke knuffels allemaal!
las nu net trouwens dat een ei dat bevrucht is na 7-10 dagen innesteld. Als ik zondag 11 april mijn ei heb gehad dan zit ik nu op 8DPO als ik het goed heb toch? Dus wat dat betreft.......