PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tante wat spannend vrijdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    enne morgen wordt je opgenomen in het ziekenhuis?
    in ons bekende zh???
    wat spannend meid!
    ik denk aan je!

Minnie voor jouw ook heel spannend allemaal!
    hoop zo dat je snel weet waar je aan toe bent en dat je posi test! ik duim heel hard voor je! en gun het je zo meid!

Tummeltje sterkte met je hoofdpijn! niks aan zeg! hoop dat het snel wat wegtrekt!

Miranda hoe is het met jouw!?
    En met Alyssa , is ze weer beter?

Cindy lukt het je allemaal nog wat met de provera? ik moet er nog 5!! en dan maar hopen dat mn ongi snel komt!!!!
    En bij jou ook natuurlijk! want dan kun jij ook weer verder!

ik ga ff eten! en daarna aan het werk!
    xx

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    *bijleesmodus*

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja in het mooie oranje ziekenhuis :D ..

En Dokter K (mannelijk) is met vakantie, dus die krijg ik zowiezo niet aan me bed WOEHOEE>..

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Alyssa is nog strontverkouden! Maar verder gezond hoor....

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tante, oh wat spannend!!! Vrijdag inleiden, ik ben erg blij voor jullie, want zo ging het niet langer! Hebben ze ook gekeken of je ontsluiting hebt of niet?

@Cin, hahaha dus toch een kater :D.

@Minnie, dat de test nu spierwit is, betekent alleen maar dat de Pregnyl uit je lichaam is, dat is goed :D. Je kunt pas testen op je NOD voor zwanger of niet

@Miranda, Alyssa nog verkouden :(. Tja, dat heeft even tijd nodig he...

@Hier, ik heb heerlijk geslapen en Ryan ligt nog te slapen :-O. Ik heb net even bij hem gekeken, maar hij was nog helemaal in slaap, laat hem maar even lekker liggen. Zal hij het wel nodig hebben.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Tante alvast heel veel succes meis! Fijn dat je toch ingeleid wordt! Nog even meis en dan heb je je meisje in je handen...!!
    Geniet van de laatste uurtjes samen, die worden nooit meer hetzelfde. :D

Ik heb de rest wel gelezenm aar heb gewoon geen tijd om op alles te reageren.. sorry meiden..
    Het gaat hier even wat 'minder'.
    Yasemin wil niet goed meer slapen enkel als je haar bij je hebt. En ik word er erg onzeker van. Vraag me af of ik wat verkeerd doe of dat het 'normaal' is.
    Ze valt na t flesje in slaap bij je (beetje tijdens t drinken al) en vervolgens gaat ze naar bed en wordt ze na 20-25 minuutjes wakker en gaat huilen. Als je haar pakt is ze meteen weer stil en valt ze ook weer in slaap. Maar in bed slaapt ze niet goed.
    Snachts trouwens wel.. vannacht zelfs 6 uur achter elkaar door geslapen.
    Tis niks ernstigs, maar ik word er zelf zo onzeker van!!!
    Gelukkig hebben we morgen huisbezoek van t consultatiebureau.. kan ik t meteen ff vragen..
    Maargoed ik kan nu dus ff niet lekker komen kletsen, want moet om de haverklap t meisje weer troosten...
    Misschien heefft t ook wel wat met mezelf te maken. Ben zelf ook een beetje gespannen omdat manlief vandaag de laatste dag thuis is. Vanaf morgen moet ik het alleen doen overdag en vind dta toch wel erg spannend...!!

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    zo daar ben ik weer even dames.

@miranda: geef alyssa maar een dikke knuffel! die vervelende verkoudheid ook!

@duch: ga maar lekker met je meiske bezig zijn. Dat is nu even wat belangrijker dan zwp! geef ze maar een dikke knuffel!

@deb: lekker laten liggen dat manneke. meestal hebben ze het wel nodig als ze zo lang liggen te snurken....

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: dat is dan weer een voordeel van flesvoeding dat de papa ook de voeding kan geven J Heerlijk dat het zo goed gaat met jullie. En je kunt het volgens mij niet vaak genoeg zeggen J is ook helemaal niet erg hoor (vindt ik tenminste) Wat heerlijk dat het tussen je hubbie en jou nu nog beter gaat! Dat is erg spannend inderdaad als je vanaf morgen alles zelf moet gaan doen overdag. Ik denk wel dat het er bij hoort dat de kleintjes op een gegeven moment niet meer zo lekker doorslapen. Ik zou ze zelf niet elke keer oppakken als ze huilen (kan straks ook heel anders zijn bij ons hoor). Helpt het niet om ze dan toch te laten liggen? Ik weet het ook allemaal niet hoor maar dat is mijn idee op dit moment.

@MP: das niet zo mooi dat je denkt het niet goed te doen. Natuurlijk doe je het goed op jou manier, bij iedereen is het anders. Wel heel erg fijn dat de kleine meid het verder goed doet.

@Tante: fijn dat bij jullie gewoon het wiegje opgemaakt mag worden. Is inderdaad niet fijn als je het opmaakt en vervolgens wordt het er weer afgegooid. Mooie buik hoor! Ow wat spannend allemaal meis. Geniet nog maar eventjes samen.

@Debby: Proficiat met je 12 weken grens!!!! Wat fijn dat Ryan zo voorzichtig doet met zijn handje J Voor het zelfde geldt had hij lekker lomp gedaan en was het weer open gegaan. Goed geslaagd met shoppen zo te lezen :D Vanmorgen was het maar koud vond ik, mijn moeder had de winterjas nog aan :( Fijn trouwens dat het steeds beter gaat met de misselijkheid. Jeetje deb wat een mooi buikie voor 11.6 weken!!!! :D :D Hihi, dat filmpje had ik inderdaad al gezien ja.

@cindy: hè wat balen meid. Het mag bij jullie nu ook wel eens zo zijn dat er posi nieuws komt (ook bij de andere dames natuurlijk) Lekker genoten van de wijn? Hier sinds vorige zomer geen alcohol meer gehad.. zou wat worden als ik weer een keer ga drinken. Volgens mij ben ik dan meteen toeter zat :D

@anja: wat fijn dat het niet al te druk is geweest op het werk. Is ook wel een keer lekker zo’n rustig avondje. Eindelijk ongi!!!! :D En nu weer verder gelukkig. Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je baas! Nouja dan, denk je een goed gesprek gehad te hebben krijg je dat er overheen :( Waar ben je als baas dan mee bezig denk ik dan? Als je zegt dat het nog niet zeker is en het nog laat weten is inderdaad geen teken dat je hebt toegezegd wel te komen. Het is misschien voor je baas ook wel even raar dat je nee hebt gezegd als je al die andere keren ja zegt. Dat heb ik wel geleerd, om niet overal ja op te zeggen. Daar gaan ze namelijk misbruik van maken en krijg je dus zo’n reactie als je wel een keer nee zegt. En waarom zeg je sorry voor het gezeur? Iedereen heeft wel eens wat te “klagen”. En het is beter om hier even je ei kwijt te raken dan dat je er mee rond blijft lopen.

@Tummetje: wat spannend allemaal zeg. Hoe was de controle? Balen dat je hoofdpijn hebt, maar wel lekker bruin geworden. Erg fijn dat je weer wat meer lucht hebt.

@minnie: wat balen dat je niet helemaal lekker bent. Misschien ook wel goed om ervan uit te gaan dat je ongesteld wordt. Anders zet je jezelf er helemaal op in dat je nu zwanger zou zijn en dan wordt je dadelijk ongesteld en heb je dus weer een teleurstelling….

@miranda: balen dat Alyssa nog steeds verkouden is. Hopen dat het snel over is.

@hier: vandaag met mam naar de markt geweest. Nog een paar dingetjes gekocht, niet al te veel en het was zowat allemaal afgeprijsd :D
    Ik heb nu een ontzettende dut… heb mijn middagslaapje weer gemist. Vanavond maar op tijd naar bed zodat ik lekker fit voor morgen ben J De zenuwen beginnen nu wel een beetje te komen.

Groetjes Nicky

P.s. sorry als ik niet op iedereen gereageerd heb.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nicky: ik ga vanaf vorige week al uit dat het niks is. daarom is hubbie ook een beetje boos geweest omdat hij vind dat ik wel wat positiever mag zijn en omdat ik steeds maar roep dat ik toch wel ongesteld ga worden. hoe is het met de kaartjes?

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik krijg woensdag weer hulp met de kaartjes :D Morgenmiddag na het sollicitatiegesprek ga ik snoopy weer op de commode zetten :) vrijdag wordt de babykamer gepoetst!! en dan kan ik eindelijk gaan inrichten!!! Heb er nu al zin in alleen van het weekend weinig tijd... 2 verjaardagen...

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hé cindy,

Hoe is het met jou?

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    komt dus helemaal goed met het kamertje fijn! en ben ook wel benieuwd morgen naar het gesprek. waar heb je dat?

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden:):)

@deb jaa katerkater hahaha:):) niet echt erg hoor!!
    laat ryan maar lekker dromen meiss:)

@duchh idd ik zou ze ook niet de hele tijd in slaap wiegen of op je armen hoor!!
    mijn broer zijn kleine is nu 1 jaar en 3 maanden die word ook nog steeds in slaap gewiegd maar die kleintjes raken daar dus aan gewent..
    en meiss je doet het allemaal heel erg goed hoor!! twijfel niet aanjezelf hoor...

@nicky hoe gaat ie met jou meiss:):)

@minnnie houdt hoop he lieverd...

@ella ik hoef er nog maar 3 haha ik moet eerlijk zeggen merk helemaal niks van de provera hahaha!!1 voel me goed,maar kan ook omdat ik nog half verdoofd ben van gister hahahaha!!!

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    spannend nicky morgen de sollicitatie jah:)
    ik hoop op goed bericht meiss..

15. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    In Venray, dus hoef niet zo heel ver weg :D Ik heb er zelf wel een goed gevoel over maarja, ik weet niet hoe hun tegenover de zwangerschap staan.

@cindy: hier verder alles wel goed. Heb na het markten vanmorgen wel wat last van mijn onderrug... ik lig/zit nu ook even heerlijk op de bank voordat ik dadelijk ga koken. Gelukkig is het niet zo heel veel werk het koken :D

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik moet zo ook nog koken:(
    maar idd wij sommige vrouwen hebben snelkookcursus gehad he hahahaha:):)

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @cindy: wij hebben zigeunerschnitzel, gebakken aardappels en groenten uit blik :) heel erg makkelijk dus!

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    maar wel lekker agahhaha..

wij vandaag griekse schotel,in zo`n zak van aviko:):)
    en dinis wil er nog kippetjes bij hahahah dus die maak ik ook vlug..

woensdag ga ik weer paardenhachee maken hmmmmmm

zo ik ga even atwt kijken meiden heb ik vrijdag avond niet gezien ......

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky, geef geen flesvoeding maar borstvoeding in de fles. :D Haha.
    Maar idd heel fijn dat papa ook kan voeden.. snachts geeft hij de fles en ga ik kolven, zijn we tegelijkertijd weer klaar. :p
    Haar laten liggen vind ik niet zo. Ze is nu 2 weken oud en ik geloof niet dat zon jonge beebjes voor niets gaan huilen. Daarbij is het niet niks wat zon beebje mee maakt in mijn ogen.
    Heb trouwens nu wel wat topics gevonden hier op t forum over hetzelfde probleem. Schijnt dus nogal veel voor te komen en idd de meningen zijn er over verdeelt.
    Maar haar laten liggen vind ik vreselijk... ze zoekt naar mijn mening echt troost en warmte.. want als je ze bij je pakt dan slaapt ze meteen. En snachts slaapt ze ook super in bed.
    Als je haar laat liggen gaat ze echt krijsen en dat vind ik onnodig.

Ben benieuwd hoe je kamertje eruit komt te zien Nicky!

Haha Cin denkt er ook al anders over zo te zien. ;)
    Bij 1 jaar en 3 maanden is dat wel anders inderdaad.. maar ze zeggen dat een beebje tot 3 maanden nergens aan gewend raakt zeg maar. Vanaf 3 maanden moet je er mee oppassen..
    Kan me ook niet voorstellen dat iemand haar op deze manier zou kunnen laten liggen want je hoort aan het huiltje dat er wat is. (ze heeft ook een ander huiltje, beetje jengelig, waarbij ze vanzelf wel weerin slaap valt.. maar dit is heel anders)
    Maarja meningen verschillen. ;) Ik laat een 2 weken oude beebje niet zo in paniek raken in ieder geval.. :) En dat ze het snachts niet doet zegt ook wel dat ze er niet aan gewend raakt volgens mij.
    Je hoeft haar ook niet in slaap te wiegen. Als ze bij je ligt is het al goed.

Ze ligt nu weer bij papa.. liggen samen op de bank te slapen haha.. maar ga haar zo weer in haar ledikantje leggen. Ik houd wel vol, maar ze hoeft van mij niet paniekerig te worden.. dat vind ik niet nodig...

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wij eten nasi met satevleesje. zoek het nu niet om te gaan koken.

griekse schotel? klinkt lekker.........

Deel Deze Pagina