PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou ze ligt weer in dr ledikantje... kijken hoelang ze het nu volhoud..

Savonds doet ze t wel heel goed.. Gaat ze eerst in badje, dan een fles en dan valt ze in slaap en gister sliep ze dus daarna 6 uur lang.. echt super. Dus dat is wel heel fijn!!

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    duch ja eigenlijk is het ook wel zielig hoor!!
    ik zou dat ook niet kunnen hoor:):) ik zeg het wel maar dat is meer wat je word aangeleerd hahaha..
    volgens mij zal ik me beebje elke seconde dat er een geluidje uitkomt gaan pakken en troosten ahhahaha

3. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Minnie; Beterschap meis! En het kan nog alle kanten op hè. Ik duim heel hard dat je posi test zaterdag.

@Tante; Balen zeg dat ze toch niet gegroeid is. :( Heel veel sterkte en zet 'm op vrijdag he, je kan het!
    Geniet nog ff lekker van de laatste daagjes samen! *knuffel*

@Minnie; Hier heb ik bijna iedere dag een test gedaan in de laatste week voor mijn NOD.
    En dat zorgde voor veel teleurstelling achteraf alhoewel ik nog steeds niet weet of de test van 1 dag voor mijn NOD van de Pregnyl kwam of dat ik een vmk heb gehad.
    Hoe dan ook, persoonlijk raad ik het je af.
    Ik zou wachten tot de NOD, hoe moeilijk ook...
    Ow wacht ik zie een pagina verder dat je getest hebt en helemaal spierwit.
    Dan is de Pregnyl iig uit je lichaam dus als ie zaterdag posi is ben je zwanger. *duim duim*

@Tummetje; Oei hoofdpijn! :( Sterkte ermee meid!

@Duchess; Lekker met je meissie bezig zijn hoor! ZP loopt niet weg. ;)

@Miranda; Vervelend zeg dat Alyssa zo verkouden is! Hoop dat het snel beter gaat.

@Nicky; Haha heb je je blut geshopt meid. Wel lekker dat bijna alles in de aanbieding was.
    Ik vind shoppen altijd zoveel leuker als de dingen zijn afgeprijsd :p Lekker met het kamertje aan de gang, leuk. :)
    En morgen je sollicitatie he, ben heel benieuwd! Succes!

@Cin; Leuke dag gehad dus gisteren. :D Wel lekker trouwens dat je zo weinig last hebt van de Provera!

@Ella; Hoe is het met jou? En werk ze meid!

@Hier; Lekker geshopt in Amsterdam. :) Niet zo heel veel gekocht ben in ieder geval niet blut thuisgekomen.
    Paar spulletjes gehaald voor mijn studie.
    Was eigenlijk op zoek naar kleding maar kon niet echt iets leuks vinden.
    Ach, dat scheelt weer in de portemonnee. :p
    Verder, ik zit er echt mee, met dat gedoe met mijn bazin.
    Ik moet er al de hele dag aan denken.
    Weet ook wel dat ik me er niet door moet laten opnaaien, maar ik kan hier echt heel slecht tegen.
    Zoals een paar van jullie ook al zeiden, dit voelt als pure chantage.
    Ik zit serieus te overwegen om morgen mijn ontslag in te dienen en zo snel mogelijk een nieuwe baan te zoeken.
    Momenteel sta ik niet onder contract, die is per 4 april verlopen en nog niet verlengd.
    Dus ik zit niet met een opzegtermijn oid... Zit het echt te overwegen, ben hier klaar mee want dit soort gedoe is niet voor het eerst.
    Maar bah, wat voel ik me hier rot bij zeg. :(

4. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @anja: ik test nu ook niet eerder dan zaterdag.....wilde inderdaad even weten of de pregnyl uit mijn lichaam was.

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @anja: het is moeilijk op dit moment maar ik zou pas weggaan als je een andere baan hebt gevonden meid!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Cin, geluidjes mag ze van me maken, jengelen mag ook maar als ze echt gaat huilen dan pak ik haar. Want ik denk niet dat beebjes dat voor 'niets' doen. Later verandert dat natuurlijk wel. ;) Maar naar mijn mening nu nog niet... echt huilen dan he! Manlief heeft ook de neiging om bij elk geluidje er bij te staan maar dat vind ik niet nodig. Vaak valt ze dan ook gewoon weer in slaap..

Anja wat rot dat je je zo voelt meis.. Je moet doen waar jij je het beste bij voelt he!! Als jij echt graag wil stoppen, waarom niet?
    Met tegenzin werken is ook niet goed!!

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik weet dat het niet slim is als ik op staande voet ontslag neem zonder eerst een andere baan te hebben.
    Maar ik heb ze daar al zoveel 'kansen' gegeven om het zo maar te zeggen.
    Ik zeg altijd ja en amen, klaag nooit ergens over en alle voorgaande keren met dit soort dingen zag ik het door de vingers.
    Ben er nu gewoon goed klaar mee.
    Het fijne eraan is dat mijn vriend iig achter me staat als ik ermee stop, want hij weet ook dat ik hier niet gelukkiger van word.

@Duchess; Het is wel lekker dat ze 's nachts goed slaapt, zo krijg jij ook lekker de kans om je rust te pakken. :)

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Als je vriend achter je staat en je wil zelf graag stoppen... dan zeg ik doen hoor. Maar dat ben ik. ;)

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    ja als je mannetje erachter staat dan is dat al superfijn! en als je het geld kunt missen..........heb je je baas nog terug gesmst?

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Waren het maar daagjes :( , het zijn uurtjes..

Duchess: Wat naar dat ze zo slecht slaapt :( , ik zou n kleine beeb ook nietkunnen laten huilen en meteen pakken..
    Ik hoop dat t een '''sprongetje ''' is en ze sne lweer in dr oude ritme valt...

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Nee ik heb haar niet terug gesmst.
    Alles wat ik wil zeggen is teveel voor in een sms bericht en sowieso praat ik morgen liever even persoonlijk met haar.
    Had wel een heel bericht getypt, maar dat was een behoorlijk pissig berichtje dat ik maar niet verstuurd heb, aangezien ik me niet tot hetzelfde niveau wil verlagen.
    En ja, eigenlijk vind ik het wel goed geweest zo.
    Mijn mannetje wil ook eigenlijk liever dat ik eerst een nieuwe baan heb, maar hij kan gelukkig ook heel goed begrijpen dat ik het op deze manier niet meer zie zitten.
    Mja en het geld kunnen 'missen' is een ander verhaal. Op zich kunnen we prima toe met wat minder, mijn vriend verdient genoeg voor ons allebei.
    Het enige nadeel eraan is dat ik dan mijn 'eigen' geld niet meer heb, maar dat moet ik dan maar even voor lief nemen...

Pfff heel verhaal zie ik nu weer. :)

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tante; Wat is de reden dan dat je morgen al wordt opgenomen en vrijdag pas wordt ingeleid? Heeft dat te maken met het feit dat ze niet meer groeit en scherp in de gaten moet worden gehouden?
    Sorry als je dat al hebt gezegd, dan heb ik eroverheen gelezen...

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anja, ik zou kijken hoe ze morgen reageert, misschien dat ze zelf ook wel inziet dat ze niet helemaal reeel heeft gereageerd. Word je contract wel verlengd? Want anders zou je recht op een WW hebben....

@Duch, het is volgens mij heel normaal dat ze nu even een wenperiode heeft. Ik zou het aankijken en doen wat je gevoel je zegt. Het kan natuurlijk heel goed zijn dat zij de spanningen voelt dat je morgen alleen bent. Kindjes voelen meer dan wij denken ;). Wij zijn bij Ryan op een gegeven moment wel begonnen met hem laten huilen, maar dat was ook pas op latere leeftijd. Ik geloof dat je ze in de eerste 6 maanden eigenlijk niet kunt verwennen.

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Debby; Ja ze zouden het contract verlengen, in januari al, tegelijk met die van mij collega's.
    Dat is nog steeds niet gebeurd, bij de anderen trouwens ook niet.
    Hoe is het met jou? Niet misselijk op het moment?

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja Deb, ik lees het idd nu al meerdere keren op t forum. Verwennen kan idd niet (de een zegt tot 3 mnd de ander zelfs tot 6 mnd..) met aandacht. Dus ik pak haar gewoon lekker bij me.
    En dan valt ze ook in slaap, dus volgens mij is dat ook gewoon wat ze wil. Ze heeft geen pijn of honger ofzo, anders sliep ze niet neem ik aan...
    En wat je zegt, ze zullen idd wel meer voelen als dat we zelf denken!!

Anja moeilijk maar als ik jou berichtjes zo lees, zou ik stoppen...
    Helemaal als je inprincipe ook het geld wel kunt missen..

16. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duchess; Ja ik lees idd weleens dat je ze de eerste maanden nooit teveel kunt verwennen wat oppakken betreft en zo. :)
    En stiekem, wat mijn werk betreft, vind ik dat je helemaal gelijk hebt...

En stel dat deze ronde het gaat worden bij ons, dan stop ik volgende maand sowieso, omdat ik niet zwanger in een rokerige kroeg wil gaan staan werken en geen nachtdiensten meer wil draaien.
    Ook als ik tegen die tijd nog geen nieuwe baan heb.
    Nah, ik zie het morgen wel, wat ze ervan zegt.
    Mocht ze haar excuses nog aanbieden voor dit sms-je, wat ik niet verwacht maar afijn, dan wil ik er misschien nog over nadenken om het nog een kans te geven.
    Maar als het uit de hand loopt wbt het gesprek, dan ben ik er klaar mee.

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Eigenlijk was ik zo overdonderd dat we daar niet naar hebben gevraagd. We konden alleen maar trillen haha..

Morgen komt ze alst goed is nog wel ff langs, dan vraag ik het.Maar denk indd om mij en beeb zo goed mogelijk te kunnen observeren. Vrijdag zijn pas de 37 weken gehaald..

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    37 weken is toch heel netjes Tante!
    Wel spannend he... Balen dat je die laatste dagen in het ziekenhuis door moet brengen. Ze zullen jullie idd wel goed in de gaten willen houden.

Anja, als je binnenkort toch wil stoppen bij een eventuele zwangerschap, dan zeg ik al helemaal stop er lekker mee!

Het oppakken en knuffelen en bij mama in slaap vallen werkt toch wel volgens mij... Ze ligt in bedje te slapen nu. Afwachten voor hoelang, maar ze houd t al langer vol als dat ik verwacht had...

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tante; Ja ik kan me goed voorstellen dat je er even van overdonderd was, is ook niet niks zo even...

Dames, ik ga even wat te eten maken.
    Kom straks nog wel even kijken.

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Zo is dat Duchess, die 37 weken hebben we dan maar weer in de pocket. En dan mag het legaal gezien ook..

We waren al helemaal van het id afgestapt, ze was ommers 500 gr gegroeit.. Maar nu blijkt dus helemaal niks. Ik voel me gewoon goed ondanks de hoge bloeddruk, we hebben gister samen het hele huis doorgewerkt. Dat is me in weken niet gelukt wat zeg ik Maanden.. En ik heb zelfs nog gezegd ik kan nog wel 10 weken zo doorlopen (ja beetje overdrijven mag toch haha) ...

Maar de gyn had t anders in het koppie..

Duch: Al langer als normaal, dat scheelt alweer.. Nu nog minstens 1,5 uur doorhalen Yasemin!!

Deel Deze Pagina